Centre de Vacances Naturiste le Colombier
Frankrijk, Vendée, Saint Martin-Lars En Sainte Hermine Bekijk op de kaart 280 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (280)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieZwembad
Als er nieuwe gasten aankomen buiten de openingstijden van de receptie dan moet er een manier zijn om iemand te waarscuwen die de mensen incheckt. Nu staan de mensen in de bloedhitte te wachten Tot de receptie open gaat. Heel ongastvrij en ook nog nooit mee gemaakt op andere campings. I
Redelijk, maar niet goed onderhouden
Rookmelder al 10 jaar over zijn houdbaarheids heen en begon middeninde nacht tr piepen
Bezig met laden
Mooi zwembad en fijne boulebaan
Mooi chalet, met iets te smalle kamer voor het 2 persoons bed.
Te weinig beschutting rond het chalet, iets meer bomen zou heel goed zijn
Bezig met laden
Het zwembad is geweldig.
Zwembad langer open
Heel goed, we hadden deze al eerder Mooie plek genoeg schaduw
Drie weken lang helemaal geen entertainment.
Bezig met laden
Zwembad is goed
Muziekavonden
Was prima
Slaapkamer en bed erg klein
Bezig met laden
De wandelroute in het bos
Restaurant en bar was op maandag en dinsdag gesloten. Met 30c vinden wij dit en andere personen onbegrijpelijk. Zwembad is niet verwarmd (volgens de website wel) en sluit om 1900uur
Alles wat je nodig heb aan borden en kopjes ed. Is aanwezig
Bij aankomst was het gereserveerde huis niet beschikbaar hierdoor moesten wij voor 1 nacht in een ander huisje overnachten die nog niet gereed was (geen douche bedden niet opgemaakt en ongedierte op het bed) daarna was een ander huisje beschikbaar voor 1 nacht. Pas de volgende dag was er een huisje beschikbaar naast het huisje dat wij gereserveerd hadden
Bezig met laden
Rust en ruimte
Drie dagen geweest drie dagen geen warm water in douche. Restaurant had onvoldoende capaciteit om tiental bezoekers op zondagavond 7 juni te voorzien van een maaltijd. Meerdere waren niet meer te bestellen. Personeel deed erg hun best om nog wat van te maken. Organisatie moet zich schamen. Geen 4 sterren waard !
ruim, niet schoon.
Geen warmwater in douche.
Bezig met laden
Zwembad en sport voorzieningen
Gedateerd sanitair met soms loeiheet water en soms koud.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Bezig met laden
Omgeving, zwembad., en de ezels natuurlijk
Sanitair beter schoonmaken.. En parasols bij het zwembad zou ook fijn zijn
Prima plek met en zonder en schaduw
Niet v toepassing
Bezig met laden
Het zwembad , ruime en propere pitches
Sanitair blokken zijn verouderd en niet practisch. Containers voor afval zijn ver weg en overvol. Ontvangst was eerder cool en er is geen info at te doen in de omgeving.
Men vraagt 15 euro administratiekosten voor een reservatie. Dit is vreemd, men profiteert van de zekerheid die je wil inbouwen.
Zie boven
Bezig met laden
Gezellig bijgekletst met kennissen. Lekker ontspannen, volgend jaar weer. (dan de 13e keer)
Regelgeving / gedragscode duidelijker vaststellen. Vooral over blaffende honden 's nachts en rumoerige gesprekken tot 02:30. Het gebruik van de BBQ's (hout/kolen), misschien de BBQ's afsluiten bij droog / warm weer? Het voeren van de dieren door campinggasten.? Minder luide muziek bij de bar, of eerder stoppen (bijvoorbeeld vóór 23:30).
We hadden een fijne plaats met veel schaduw. Ruim voldoende schone, fijne douches en toilets. Fijn dat we "onze" plek konden reserveren.
Molshopen, boomwortels
Bezig met laden
Rustige (mede doordat er veel grote velden zijn) camping. Vriendelijke mensen.
Wifi voor alle toestellen. 1 was gratis en de rest kon je bijkopen.
Deze stacaravan was helemaal prima!
Bezig met laden
Rustige camping met een fijn zwembad en bar, vriendelijk personeel, leuke animatie, dicht bij Puy de Fou.
Iets meer info over het huisje vooraf ontbreekt.
Modern, groot, van alle gemakken voorzien
Bezig met laden
Ruime plaatsen, rustige camping Voldeed aan de verwachting: proper sanitair, goeie douches Mooi zwembad , leuke naaktboswandeling
Weinig of geen info over de streek, bezienswaardigheden, marktjes, brocante , restaurantjes, Receptie te lang gesloten
Ruimte, privacy
Geen opmerking
Bezig met laden
Het Zwembad , de rust, de sfeer. De omgeving is prachtig.
Jammer dat het team van le colombier niet ook naakt lopen. Er wordt helaas verkeerde informatie gegeven over en voor jongeren. Er is niets te doen voor de leeftijdsgroep van12 en ouder.
het is klein, maar alles wat je nodig hebt is er. Je leeft tenslotte buiten. Het was schoon.
Bezig met laden
Groot terrein, grote plaatsen
Nauwelijks uitleg bij de receptie, weinig sfeer
Mooie plek met zon en schaduw zoals gevraagd.
Nvt
Bezig met laden
Huisje was prima,zwembad oke ,erg stil,en bubbelbad bij het zwembad was stuk,hoorde dat het vorig jaar ook al zo was.saunagebruik was 10 euro per uur.
Sauna gratis maken,meer de bar en receptie open gooien.
Prima huisje
Bezig met laden
Er straalde.veel rust uit op het park. Heel veel ruimte, niet druk. Voorzieningen waren voldoende aanwezig. Mooie omgeving Park heeft een veld met kippenm ezels en schapen..Verse eieren worden aangeboden bij receptie
Wij vonden het jammer dat je altijd de auto moet pakken voor een boodschap of activiteit buiten het park. Ligt erg afgelegen
Mooie stacaravan. Wij hadden de laatste van een veld. Keken zodoende mooi uit op de rest. Meeste was aanwezig. Bedden netjes opgemaakt en voldoende kastruimte
We misten een waterkoker
Bezig met laden
Mooi vertrekpunt voor de Vendée en goede voorzieningen op het terrein
Wifi signaal is erg zwak. Verbeteren is een advies
goed, schoon en vrij nieuw
een detail: Het koffiezet apparaat werkte niet goed
Bezig met laden
De camping veel ruimte en rust genoeg te doen voor de kinderen en mooie wandel mogelijk heden op de camping
Winkel open om 8 uur inde morgen voor brood en andere dingen . Bar en restaurant hele seizoen 7 dagen per week open en niet 2 dagen dicht in voorseizoen
Was goed en netjes alleen geen horengaas voor de slaapkamer ramen
Wordt slecht Engels gesproken voor rest was alles goed
Bezig met laden
Eigenlijk alles wel prima!
Nee
Prima ruime plek
Bezig met laden
Bezig met laden