Hedesunda Camping
Zweden, , Hedesunda Bekijk op de kaart 128 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (128)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieDe sfeer en omgeving
Restauratieve voorzieningen
Knus en redelijk compleet
Geen.stromend water
Bezig met laden
Mooie locatie, goede en schone faciliteiten. Gerund door een hele aardige en warme familie. Ze doen er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. En je hoeft geen BBQ mee te nemen, die kan je gewoon gebruiken daar
Mooie plek, niets mis mee
Bezig met laden
Prachtig onderhouden terrein, speels en wijds opgezet met fraai uitzicht over het meer. Leuke wandelroute (voor de hond) door het bos. Heel schoon sanitair. Zeer vriendelijke familie en ontvangst.
Super leuk privé plaatsje
Bezig met laden
Rust, ruimte, natuur, heerlijke camping; super netjes en schoon en relaxed. Voor het eerst in één van de huisjes verbleven; geweldig!
Echt Zweeds, 's avonds houtkachel aan, super netjes en schoon. heerlijk bed; 's ochtends ontbijt op de veranda etc...
Bezig met laden
Op een schilderachtig mooie plek kampeer je bij vriendelijke Nederlandse beheerders. Alles is super netjes en de plekken zijn groot.
Muntjes douche
Mooiste plekje van de camping: 51a
Bezig met laden
Camping met een topligging aan een prachtig meer Broodjesservice dik in orde Grote en ruime plaatsen Veel groen Vriendelijke eigenaars
In plaats van badge voor sanitair misschien code meegeven aan de campinggasten. Badge wordt wel eens vergeten en dan kan je terug naar de tent
Campingplaats vonden we super
Bezig met laden
Mooie locatie, proper sanitair.
Comfortabel
Bezig met laden
Prachtige groene camping op een heerlijke plek in het bos aan een mooi meer.
Ruime plekken voor je tent
Bezig met laden
Kleinschalige mooi gelegen ligging met goede faciliteiten (sanitair, restaurant en café etc.). Ook de vriendelijkheid stellen wij op prijs.
Geen
Prima plek met zowel zon als schaduw
Geen
Bezig met laden
Fantastische camping, team met passie en besef wat men nodig heeft (en ook wat juist niet wat voor sommige mensen nog ontwennen is). Plekken heel mooi en ruim en ook hier meegedacht over het ultieme vakantiegevoel.
Klagende mensen weren ; ) gedrag van mensen is vaak verbazingwekkend en doet je beseffen hoe tevreden mensen wij wel zijn! Wij hebben geen stress over kledingsetjes en wachtrijen voor de wasmachine!
Mooie plek, ruim opgezet en de vrijheid om zelf te bepalen hoe je de plek benut en welke kant je de opening hebt.
Niets op aan te merken, we hadden niet de juiste aansluiting voor elektriciteit maar ook dat bleek geen probleem!
Bezig met laden
Kindvriendelijk Nette camping Leuke activiteiten Gezellige sfeer
Mooie plek bij speeltuin
Gras was op sommige plekken heel nat, maar daar kan je niks aan doen
Bezig met laden
We hebben het heerlijk gehad. Mooie ruime plek. Er heerst een gezellige, ontspannen sfeer op de camping. Je loopt zo naar het meer, waar je een prachtig uitzicht hebt en heerlijk kunt genieten. Ook een bootje is zo gehuurd op de camping
Het enige wat ik kan bedenken is het sanitair. Het is wel schoon, maar de hoeveelheid houdt niet over. Ook zou ik mannen/vrouwen scheiden.
Fantastische grote plek, mooi groen
geen
Bezig met laden
Topcamping! Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren en de camping was erg netjes en opgeruimd. Er heerst een goede sfeer en de ligging nabij het strandje maakt het fantastisch voor de kinderen
Grote en ruime plek op een mooie locatie omringd door bomen
Bezig met laden
Mooie camping, grote plaatsen. Super aardige eigenaren! Komen zeker nog een keer terug.
Grote mooie plaats
Bezig met laden
Erg fijne camping met een net toilet gebouw. Ook een fijn strand en restaurant.
Mooi groen plekje en niet krap
Bezig met laden
De camping is goed verzorgd en ligt schitterend aan het meer – ideaal om te zwemmen, suppen en vissen. Er is een gezellig restaurant met prachtig uitzicht over het water, waar we heerlijk hebben gegeten. Ook de wandelmogelijkheden vanaf de camping zijn erg leuk. Het sanitair was schoon en netjes. Echt een aanrader
De wasmachines waren helaas nauwelijks te gebruiken vanwege een wachttijd van meer dan vier dagen. Dat is onhandig, zeker voor kort verblijf. Een extra machine of efficiënter reserveringssysteem zou dit kunnen verbeteren.
Onze plek lag aan een ruim veld met veel open ruimte om ons heen. Daardoor voelde het erg vrij en rustig. De plaats was vlak en het stroompunt goed bereikbaar. Erg prettig en ruimtelijk opgezet!
Bezig met laden
Dat ze lieten zien wat je plek is.
Nvt
Wij hadden met onze hond een prima plek onder de bomen. Lekker schaduwrijk
Dat het een zanderige plek was terwijl de rest zo mooi groen was. Maar dat is lastig onder de bomen
Bezig met laden
Super propre camping en super vriendelijke uitbaters.
Er was wat omgeving lawaai, maar daar kunnen jullie als uitbaters niets aan doen
Grote staanplaats tussen de mooie hoge bomen.
Bezig met laden
We hadden een grote plek aan het strandje, een beetje druk want hoogseizoen en het weer was erg zonnig en warm. Wij vonden dit de beste plek! Alles was goed verzorgd, netjes onderhouden en iedereen was erg aardig en behulpzaam.
We zouden niks kunnen bedenken.
Mooi gelegen, groot, netjes vlak en goed onderhouden.
Soms een beetje druk vanwege het hoogseizoen en het lekkere weer.
Bezig met laden
Tweede keer dat wij naar daar gaan
Proper onderhouden
Bezig met laden
Bezig met laden