Europacamping Nommerlayen
Luxemburg, , Nommern Bekijk op de kaart 30 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (30)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieHet is een prachtige camping, met mooi zwembad in een schitterende omgeving waar je goed kunt wandelen
Ik zou zelf het afvalpunt anders inrichten ik vind het onoverzichtelijk en niet handig dat je voor het glasafval een trapje op moet.
We hadden een plek waar de hele dag wel iets van schaduw was dat was met de extreme hitte erg fijn
niets
Bezig met laden
Goede camping. Zeer zuiver. Mooi groot binnenzwembad
Mooie kampeerplaats. Rustig.
Voor toiletbezoek was het dalen en klimmen.
Bezig met laden
Prima camping met heerlijk privé sanitair. Echt een cadeautje mooi zwembad en smorgens lekkere warme broodjes. Mooie omgeving voor wandelingen.
Prima plek
Bezig met laden
Veel faciliteiten, erg goed onderhouden.
Mooie plek
Bezig met laden
Schoon mooi en veel te doen voor kinderen
Kan ik zo niet zeggen
Ruim opgezette plaats
Bezig met laden
Het was heel fijn om te kunnen wandelen vanaf de camping op het Muhler thal pad. Het sanitair is mooi en goed verzorgd. Het zwembad overdekt is in de herfst echt een pluspunt.
Wat warmte in het sanitair gebouw
Kampeerplaats was ruim en voldoende.
Stroomverbruik is weinig bij de vaste acsi prijs. De verlichting bij het sanitair gebouw 3 was snel uit bij het afwassen.
Bezig met laden
Zeer vriendelijk balie personeel Geweldig zwembad Mooi terrein Heel goed verzorgd Heerlijk modern sanitair.
Zwembad buiten is erg koud. Je zit vrij ver van een plaatsje en dus winkels.
Grote plek Zicht op maisveld en bos Groen
Bezig met laden
Zwembad, douches met kaart, afwassen met kaart, broodservice. Dit alles liep gesmeerd. Wij waren in het naseizoen, toen er maar weinig plekken bezet waren
Goed, met mooi uitzicht.
Ik kan niets bedenken.
Bezig met laden
Mooie ligging, leuke voorzieningen voor kinderen, gezellig restaurant.
Mooie plekken. Prachtig uitzicht.
Bezig met laden
Leuke camping vooral als je kinderen hebt. Genoeg te doen en te zien in de omgeving.
Prima standplaats
Bezig met laden
We hebben genoten
Prima grootte
Bezig met laden
Leuke camping midden in Luxemburg. We hebben hier overnacht op de terugweg naar huis vanuit de Ardèche.
Bij aankomst zou de stroom werken maar helaas moest deze na een wandeling terug naar de receptie eerst gereset worden voor het functioneerde. Al met al ben je dan al snel een halfuur aan tijd kwijt. Bijzonder dat de toiletten in de nacht gesloten zijn er een nachttoilet is waar het ontzettend koud is in de ochtend. Daarbij kwam dat de toiletten pas ruim na 7.00 uur in de ochtend geopend werden.
Ruime plek, goede eetgelegenheid waar alsnog plek voor ons was terwijl we niet hadden gereserveerd.
De kinderen van de buren die probeerden takken in de brand te steken met een aansteker en dat dichtbij de camper van de ouders die in geen velden of wegen te bekennen waren. En dan nog een grote mond krijgen ook als je het kind uitlegt dat het niet verstandig is om takken inde brand te steken net naast de camper van je ouders.
Bezig met laden
De camping met alle faciliteiten en in de directe omgeving de mooie natuur.
Nvt
Alles
Nvt
Bezig met laden
Wij verbleven één nacht op de terrasachtige camping en hadden een mooi uitzicht. Faciliteiten prima en restaurant zéér goed!
Kampeerplaats voor onze camper van 7.30 mtr. met elektriciteit, water en afvoer. Zéér ruime plek.
Bezig met laden
Was , goed geen exstra woorden nodig
Goede plek
Bezig met laden
De omgeving!
Als iemand een specifiek plekke boekt is dat met een rede. Dus niet aanpassen!
Mooie gras plek.
We hadden een plekje geboekt incl privé sanitair en door de receptie is ons een totaal ander plekje aangewezen ver van het privé sanitair af dus een teleurstelling!
Bezig met laden
Grote camping, schoon sanitair, paradijs voor kinderen (zwembad, spring- en klimkussen, animatieteam enz.) Mooie fiets- en wandelroutes vanaf de camping.
Afgebakend.
Bezig met laden
Prima camping in een prachtige omgeving.
Sanitair kan wat liefde en aandacht gebruiken. Het is wel schoon
Ruime plek, met waterpunt. Terrassen dus mooi uitzicht
Niks
Bezig met laden
Veel faciliteiten voor kinderen in een prachtig omgeving. Vriendelijk personeel. Al met al al een hele nette camping. Een camping om terug te komen!
* Hoofd sanitair gebouw ietwat verouderd. Wel heel schoon en netjes. * Bar een beetje oubollig, maar dat is een kwestie van smaak * Bowlingbaan verdient een upgrade
Leuke plek! Parkeerplek voor de auto naast de tent. Onze plek bevond zich vlak bij het hoofdgebouw dus de ligging was top.
De vloer van de tent stonk nogal. Deze had wel even gedweild kunnen worden.
Bezig met laden
Mooie plek, prachtig sanitair, rustig gelegen.
Geen
Fijne ruime plek, dicht bij het sanitair gebouw
Niets
Bezig met laden
Bezig met laden