Camping Molino a Fuoco
Italië, Livorno, Vada Bekijk op de kaart 142 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (142)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieMooie en grote staanplaats,rustig en mooi sanitair
Wij hadden wifi gevraagd en betaald maar geen bereik we gingen het gaan vragen en kreeg een antwoord daar heb je geen bereik maar wel 20meters verder,daar waren wij niks mee.Geén wc papier en een kraan voor af te wassen met warm water
Groot kampeerplaats
Bezig met laden
De groene sfeer, de ligging nabij strand, de ruimte en de persoonlijke aandacht en vriendelijke mensen
Huisje mag wat schoner en bestek/servies is erg beperkt
Ligging en veranda
Zie hierboven
Bezig met laden
Wij hebben genoten van de zee en het zwembad. Ook het restaurant is heel goed. Mooie ruime plaatsen
Het toiletgebouw dicht bij het zwembad is minder dan de andere twee.
Prachtige plek aan de kant waar ook de huisjes staan. Veel schaduw.
Bezig met laden
Met de camper op deze camping gestaan en zeer tevreden over de ligging en faciliteiten van de camping
Onze plaats lag tegen de parking.
Mooie grote plaats met voldoende elektriciteit en water voorzien.
De steentjes deden pijn als je op blote voeten liep
Bezig met laden
Mooie plekken voor tent, goed sanitair, ligbedden zwembad. Goede eet voorzieningen.
Meer schaduwplekken, zeep bij de wasbakken.
Kampeerplaats tent was ruim. Parkeerplaats voor auto's ook prima.
Stroom ver weg.
Bezig met laden
Komen er ieder jaar en blijf een zalige plek
Prima
Bezig met laden
De camping is rustig en kleinschalig
Mooi ingericht, fijne bedden.
Er zou van mij een ligstoel bij mogen en het service was wat karig.
Bezig met laden
We verbleven in een Bungalow type B en dat is uitstekend goed bevallen. De camping is leuk en gemoedelijk. Leuke opzet van de verschillende type accomodaties. En een goede mix van diverse nationaliteiten door elkaar. De ligging is perfect. Je loopt zo vanaf de camping het strand op.
Er bleken wel wat activiteiten te zijn, maar we hebben nergens een programma gezien. Er waren veel tieners/pubers op de camping. Het was leuk geweest als er meer activiteiten werden georganiseerd voor deze leeftijdscategorie.
Prima chalet met een grote koelkast en zelfs een vriezer. Airco is aangenaam.
Temperatuur van de douche was lastig te regelen. Het was te heet of te koud. We misten in het inventaris een vergiet.
Bezig met laden
Ruime schaduwrijke plaatsen. Goed en netjes sanitair. Fijn zwembad en nabij de zee. Goede koffie en fijn winkeltje
Toiletpapier aanwezig in de toiletten.
Ruim en schaduwrijk
Bezig met laden
Toegang vlak aan zee. Vrij rustige camping.
Zwemmen met badmuts.
Heel moderne en ruime bungalow.
Een vaatwasser zou wel leuk zijn.
Bezig met laden
Strand dichtbij, restaurant mooi sanitair
´savonds is het warm water op, geen wc papier op het toilet zie je nergens meer tegenwoordig. Maar 1 warm waterkraan om af te wassen.
Beschutting
N.v.t.
Bezig met laden
Een duitse enclave! Kleine plekken, dicht op elkaar. Meerendeel campers
Zou ik niet weten
Vouwwagen kon net aan op de plek staan
Duitse enclave
Bezig met laden
Die Ruhe und Sauberkeit
Ist alles da was man benötigt.
Bezig met laden
die stellplätze sind grosszügig, die anlage incl. den sanitäranlagen neuwertig und sehr sauber. die bungalows ebenso.
der strand ist naturbelassen, aber es gibt in weiten bereichen seegras, das abgestorben angetrieben wird. da sollte der campingplatzbetreiber auf die kommune einwirken und ggfs. mithelfen das zu entfernen statt nur am strand anzuhäufen.
sehr alter baumbestand un damit bei fast 30 grad schön schattig
passt alles
Bezig met laden
Sanitär, Restaurant, Platz mit Schatten Pool
Strom zu schwach abgesicherte 4 Ampere min 6 wäre gut
Siehe oben
Siehe oben
Bezig met laden
Sehr sauber, freundliche angestellte
Sauberer platz
Der Wasserhan dürfte entkalkt werden und instandgesteld werden,so dass der wasserhanverschluss wieder benutzwerden kann um den Wasserschlauch zu monieren.
Bezig met laden
- Freundliches Personal an der Rezeption - sanitäre Anlagen neu und sauber - große Stellplätze - tolle Poollandschaft - absolut ruhiger entspannter Campingplatz und die Nachtruhe wurde immer eingehalten - der Parkplatz, auf dem der PKW steht ist direkt ums Eck (sehr sehr nah) - Pizzas im Restaurant sind groß und lecker
- generell 10 Ampere anbieten - die Lasagne (take away) ist für die Menge viel zu teuer!
großer Stellplatz Wasser am Platz
generell 10 Ampere anbieten
Bezig met laden
Eine ruhige, naturnahe Lage war eine tolle Erholung. Sehr saubere Sanitäranlagen.
Schattiger, großer Platz für dem Wohnwagen.
Bezig met laden
Kleiner übersichtlicher Campingplatz mit allem, was das Herz begehrt. Toller Weg zum Strand, leckeres Essen im Restaurant auch mit Halbpension buchbar. Tolles neues Mobilheim. Wir waren vollauf zufrieden. Die Mitarbeiter können teilweise deutsch, aber englische auf jeden Fall. Alle sehr freundlich.
Weg zum Strand etwas sauberer. Strand etwas sauberer von Treibgut.
Geräumig, große Terrasse
Etwas mehr Geschirr und Besteck wäre toll.
Bezig met laden
Es herrschte eine entspannte Atmosphäre und wir haben unseren Aufenthalt sehr genossen. Die Kinder hatten Spaß am Pool, am Meer und bei der Baby-Disko. Unsere Unterkunft (Tiny Lodge) war super. Im Restaurant war das Essen übersurchschnittlich und der Service sehr freundlich.
Die Waschmaschiene hat die Wäsche nicht richtig sauber gewaschen, es war mehr eine Auffrischung.
Buchen wir auf jeden Fall mal wieder!
Es wäre schön, wenn ein paar Basics mehr da gewesen wären: Etwa Geschirrtücher, Spülmittel, Handseife... Und es war nicht alles vorhanden, was auf der Liste stand. Das hat uns nicht gestört und auf Nachfrage haben wir auch noch ein Messer bekommen.
Bezig met laden
Bezig met laden