Camping L'Orangerie de Beauregard
Frankrijk, Indre-et-Loire, Villedomer Bekijk op de kaart 280 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (280)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieZwembad is keurig en het landgoed net zo
Gestaan met caravan konden gelukkig nog wisselen van plaats met iets meer schaduw
Bezig met laden
Alles was perfect.
De douches waren iets fris.
Mooie plek, prachtig park en landhuis. Zeer schoon en ruim sanitair.
Niks.
Bezig met laden
Mooi zwembad, mooie grote plaatsen, prachtige plek rondom kasteel
Sanitairgebouw is prima, maar verouderd.
Grote plek op fijne locatie
Bezig met laden
Heerlijke camping. Zeer ruime plaatsen, goede voorzieningen en service. De camping is zeer goed verzorgd.
De standplaats Classique is uitstekend: ruim, aansluiting elektriciteit en water op de plek, perfect geregeld.
Bezig met laden
Wat een ontzettend leuke plek, grote plaatsen, prachtlocatie en een heerlijk verwarmd zwembad. Wij komen zeker terug.
Grote plek
Bezig met laden
Heerlijke camping op prachtig landgoed.
Warme douches. Geen auto's op de campeerplaatsen.
Grote plaatsen. Goede service en heerlijke sfeer.
Auto's op de plaatsen en koude douches.
Bezig met laden
Wat een mooi onderhouden camping, een bijzondere plek om te kamperen op het landgoed rondom een kasteel. De oranjerie aan het zwembad, het sanitair in het bijgebouw, heel sfeervol! De eigenaren en medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Mooie ruime plek
Bezig met laden
De sfeer is gemoedelijk, rustig en gewoon genieten.
Het grind op de paden kan wat aanvulling gebruiken.
Een leuk onderkomen waarbij je het echte camping gevoel krijgt ook al hoef je niet op te bouwen!
Nvt
Bezig met laden
Mooie ruime plekken, veel kinderen van alle leeftijden. Prachtig landgoed, leuke activiteiten, mooi zwembad, voetbalkooi is echt top, hangplek voor jongeren en speeltuin voor kleintjes. Goede broodservice en van allllles te doen in de buurt. Je leest t al; wij komen graag terug!
Misschien iets betere baby/peuter douche/badje.
Enorme plekken, we hadden plek voor onze caravan met luifel, picknickbank erbij was heel fijn. Ook de Pergola/tent die op de plek staat is fijn, daarnaast nog een heel speelveld voor de kinderen over. Koelkastje en bbq en ligstoelen erbij. Krijgt echt waar voor je geld!
Nvt.
Bezig met laden
We hebben een fantastische vakantie gehad! Een camping zoals een camping moet zijn, met caravans en tenten. Kamperen bij een chateau voelt ook erg bijzonder! Kinderen van alle leeftijden en nationaliteiten vinden elkaar bij the Barn of de voetbalkooi. Heerlijk rustig in de nacht. Wij komen zeker terug!
De metalen plaat naast het peuterbadje wordt echt ontzettend heet in de zon, misschien iets eroverheen leggen? Bij onze plaats F5 is het in de nacht erg donker, misschien een extra lamp naast het pad? Het zwembad is echt te klein met warm weer! Een paar georganiseerde sportieve activiteiten zouden het verblijf voor ons compleet gemaakt hebben. Mijn zoon van net 17 heeft behoorlijk wat bier kunnen kopen met vriendjes tussen 14 en 18,(zonder toestemming)zonder leeftijdscontrole. Misschien kunnen jullie om legitimatiebewijs vragen?
Ruime plek, wij hadden een goede schaduwplek
In de avond komen er af en toe hoornaars op het licht af
Bezig met laden
grote kampeerplek, rustige camping, goede voorzieningen
zeer ruime plek, met voldoende schaduw
Bezig met laden
Super fijn verblijf gehad. We komen terug.
Watertemperatuur douches en afwas constanter. Bij de douches zelf de temperatuur kunnen reguleren zou top zijn. Ophalen broodjes Milk Bar eerder en efficiënter. Restaurant met een iets uitgebreider menu zou beter zijn. De burgerbroodjes waren zompig.
Super ligging
Harde grond, vervelend voor de haringen.
Bezig met laden
Mooie ruime plekken leuke ligging
Sanitair erg verouderd en de animatie is erg summier
Zeer ruime plek met alle faciliteiten
-
Bezig met laden
De sfeer van het echte kamperen
De douches waren niet altijd warm
Prima mooie grote plek
Bezig met laden
Mooie plek. Leuke dingen in de buurt. Eten + drinken goed georganiseerd.
Schaduw voor de Barrel. Anders echt snel te heet. Eindtijd borrel activiteiten wat vervroegen.
Leuk en compleet.
Geen schaduw voor de barrel waardoor het erg heet was met 4 personen. Wellicht uitbreding van zwembad.
Bezig met laden
zeer mooie camping
mooie grote plaats
Bezig met laden
Overzichtelijke camping. Leuk voetbal veldje, lekker zwembad, tafeltennistafels dus van alles te doen.
Wachttijden bij het eten. Werd aangegeven 20-25 min wachten maar bijna een uur gewacht voor een burger en 2 extra friet. Thuis aangekomen ook nog een friet te weinig. Ook de douches zijn niet optimaal. Douchekop spuit veel lucht erbij dus geen lekkere straal en je kan hem ook niet warmer zetten. Je krijg het koud tijdens het douchen.
Plekken waren heel ruim. Ook fijn met een picnictafel erbij.
De boom achter ons stond schuin en op een heuvel. Met een storm zou deze zomaar kunnen vallen. Of de oude droge takken die op de caravan of tent kunnen vallen.
Bezig met laden
Kasteel, mooie gebouwen, faciliteiten, burgerbar, zwenbasld en entertainment
Extra sanitairgebouw, ver lopen vooral vr de nacht
Grote plaatsen, veel groen
Geen afbakening v plaatsen
Bezig met laden
Super verblijf. Mooi terrein en kom zeker nog een keer terug
Zeer ruime plekken
Bezig met laden
De camping op zich is een plaatje, de mensen zijn heel open en sociaal, er is ruimte genoeg, vriendelijk personeel. Maar vooral: het is een echte camping waar mensen met hun eigen kampeermiddel kamperen i.p.v. in een chalet zitten.
Eigenlijk geen!
Prima
Niets
Bezig met laden
Bezig met laden