Camping Champ Tillet
Frankrijk, Haute-Savoie, Val De Chaise Bekijk op de kaart 341 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (341)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieAlles was perfect in orde
Mooi ruim schone camping
Bezig met laden
Fijne camping met zwembad. Goed geholpen bij de receptie
Automatisch geschakeld licht in het toilet mag wat langer aan
Uitzicht
Bezig met laden
Mooie ligging top sanitair Vriendelijke uitbaatster Mogelijkheid om in wifi zone in grote tent te zitten
Sanitair voorzien van zeep en droger om handen te wassen na toiletbezoek
Prima niets aan te merken
Bezig met laden
Gewoon goed, niets meer aandoen.
Heel complete chalet met extra luxe als vaatwasser, diepvries, koffiezetapparaat. Zelfs een strijkplank met strijkijzer en stofzuiger ontbreken niet.
Bezig met laden
Schoon sanitair en heerlzwembad, zowel binnen-als buitenbad
Asfaltpaden tussen de verschillende paden naar de toiletruimtes.
Mooie, grote plekken
Modderig buitende paden
Bezig met laden
Laagdrempelige camping met vriendelijke eigenaren. Ruime plekken. Heerlijk rustig.
Maak in plaats van een WIFI-zone de WIFI toegankelijk voor de gehele camping.
Ruime plekken met goede ondergrond. Van alles mogelijk, zonnige plekken, schaduwplekken en plekken met een mix van zon en schaduw.
Bezig met laden
Mooi uitzicht leuk klein zwembaden ook 1 overdekt. Goede uitval camping voor fiets en wandelingen. Rustige camping.
Sanitair iets verouderd maar wel schoon
Mooie grote caravan plek. Camping ruim opgezet
Bezig met laden
Camping begroeiing en indeling en ‘t zwembad
Verlichting
Fijne schaduw plek met mooi uitzicht
Geen verlichting buiten
Bezig met laden
Dit is een kleine sfeervolle camping op een goede locatie (vlakbij de bergen, en vlakbij het meer van Annecy). Er is wat kleinschalige animatie, een leuk zwembad met leuke glijbanen en een lekker restaurant. Dat er een bakkerij naast de camping was, was ook ideaal. Ook bij de supermarkt ben je snel. Wij vonden het heel gemoedelijk (en net buiten de drukte van het meer van Annecy).
Het enige minpunt wat ik heb kunnen ontdekken is dat het dames sanitair telkens werd schoongemaakt rond 08:00 a 08:30 uur 's morgens. Dit is juist een heel druk moment dat iedereen er gebruik van wil maken, dus dat begreep ik niet. Je kon dan wel doorlopen naar het andere sanitairgebouw maar ik denk dat dit qua planning beter moet kunnen.
Ruime mooie plek met veel schaduw
De water voorziening had nog wel wat dichterbij gemogen.
Bezig met laden
Fijne gemoedelijke camping, gelegen in een prachtige omgeving.
Nette stacaravan voorzien van alle gemakken.
Bezig met laden
Zwembad
Zeep om handen te wassen bij het sanitair plaatsen
Ruime plek
Bezig met laden
Leuke camping met veel Nederlanders. Leuke activiteiten worden er georganiseerd. Zwembad is prima
Op het terras werd er geweigerd Engels te praten en ook de badmeester deed het niet. Terwijl ik hem later wel Engels hoorde praten. Slechte voorzieningen voor invalide!
Mooi uitzicht. Redelijk grote plekken!
Werd mij verteld dat ik een plekje had in de buurt van het sanitair gebouw ivm man die in een rolstoel zit. Maar de afstand was eigenlijk te ver.
Bezig met laden
Uitstekend na onze zin gehad op de Camping. Aardig personeel, goede faciliteiten, bakker om de hoek. Fijne plekken
Sanitair is nog oud Frans, ook nog heenweg bril. Ze doen er veel aan om het schoon te houden maar in het hoog seizoen zijn er te veel gasten voor het aantal beschikbare. Douches en toiletten. Mag op sommige momenten ook wel Wat schoner. Dit is ook gedateerd en in wel aan vervanging toe.
Groot genoeg, netjes, stroom aansluirinng was wel heel ver weg, maar we konden kabels lenen
Niets
Bezig met laden
Prima camping. Gemoedelijk & vriendelijk personeel! Alles wat een camping nodig is hier aanwezig.
Zeep bij het toilet gebouw. En warm water tijdens afwassen en douchen in de avond.
Standplaats prima! Heerlijk in de schaduw en naast de kraan en stroom punt.
Bezig met laden
Kleinschalige camping met voldoende faciliteiten zoals een zwembad met glijbanen, restaurant, bakkertje en speelmogelijkheden voor de kinderen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren! Camping zit niet direct aan het meer, maar in een rustigere omgeving. Verschillende strandjes 10-20 min rijden en veel te doen in de omgeving. Onze kinderen van 4, 7 en 10 hebben volop vermaakt met andere kinderen. Op de camping is het rond 22.00 uur rustig. Wat ons betreft is deze camping echt een aanrader!
Nette en goed uitgeruste stacaravan met mooie terras. We keken uit op het speelveld!
Bezig met laden
Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Prachtige plek tussen de Bergen
Geen
We stonden op een mooi veldje met ruime plaatsen! Leuk speeltuintje en een springkussen
Het buitenbad was heel erg koud! Gelukkig hadden ze ook een soort binnenbad.
Bezig met laden
Gezellige camping, leuke sfeer en net zwembad (wat past bij formaat camping)
Toiletgebouw zou wat ruimtelijker mogen
Standplaats, gezellige opstelling
Bezig met laden
Prachtige camping! Alles is super schoon en netjes, met een mooi uitzicht op de bergen. Het meer ligt dichtbij en is gemakkelijk bereikbaar via een fietspad, maar ook met de auto ben je er zo. Het zwembad is netjes en verzorgd, met leuke glijbanen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voor de regen en storm kwam er zelfs iemand langs om de gasten te informeren. ’s Avonds rond 22:30 uur rijdt er iemand over de camping om voor rust te zorgen. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een verzorgde en gastvrije camping!
Een wcbril, maar dat is ook echt het enige wat ik kan bedenken.
Wij hadden een ruime plek; niet alle plekken zijn even groot, maar het terrein is niet helemaal volgebouwd met kampeerplaatsen. Er zijn ook ruime veldjes waar alleen langs de rand plekjes zijn, wat een fijne en open sfeer geeft.
Nvt
Bezig met laden
Fantastische vakantie gehad op een prima camping.
Mooi zwembad, restaurant en bakker zeer dichtbij, vriendelijke ontvangst en behandeling, schoon sanitair. Prima camping en goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.
Mijn plaats had (toevallig) een flinke boomwortel die boven de oppervlakte uitkwam. Dat maakt het lastig om een tent neer te zetten. Maar dat is een detail.
Bezig met laden
Goede ruime plekken schoon en gezellig
Schoon
Smorgens de wc aan het schoonmaken van 7 tot 9
Bezig met laden
Bezig met laden