Camping Les Pommiers
Frankrijk, Seine-Maritime, St Leonard Bekijk op de kaart 272 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (272)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatiefantastische ontvangst, mooie plek, gewoon goed, en op kleine afstand van de mooie plekjes
de stort voor het chemisch toilet is onhandig, zoals wel vaker in Frankrijk. Maar een stukje slang aan de kraan zou al een hele verbetering zijn
ruime plek, in een hoekje
Bezig met laden
Prima ontvangen door de vriendelijke beheerders. We stonden achterop waar meerdere camperplekken waren vlak bij een sanitair gebouw. Afvalwater lozen gaat een beetje onhandig maar prima te doen. Al met al een fijne camping, hebben hier 2 nachten gestaan.
Prima ruime plekken
Bezig met laden
Gast vrij en behulpzaam als men iets moet weten
Was prima wel wat klein
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij dat u de gastvrijheid en onze beschikbaarheid tijdens uw verblijf zo op prijs hebt gesteld. Het is altijd een genoegen om onze gasten te informeren en te begeleiden, zodat ze een aangenaam verblijf hebben en onze prachtige regio kunnen ontdekken, zoals u dat te voet of op de fiets hebt gedaan. We kijken ernaar uit u nog eens te mogen verwelkomen. Sandrine en Sylvain
Bezig met laden
Rustig toen wij er verbleven, eenvoudig sanitair, toegangsweg naar camping is smal en moeilijke bocht. Eigenaren zeer vriendelijk
Wifi niet of zeer minimaal bij 1 plek vooraan de csmping. Douche met muntjes
Prima grote van plaats, electra en water kort bij. Plaats ongelijk, maar het is een natuurcamping. Mooi in t groen
Geen wifi
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te lezen dat u de rust, de groene omgeving en de ruime staanplaats voor uw caravan heeft gewaardeerd. Het was ons een genoegen u te mogen verwelkomen. In de snackbar is gratis wifi beschikbaar. We hechten veel waarde aan het behoud van het natuurlijke karakter van de camping🌿🏕️ Tot ziens als u nog eens naar Normandië komt. Sandrine en Sylvain
Bezig met laden
Hele behulpzame mensen , empathische en deden hun best Nederlands te spreken. Goed verzorgd en heel schoon.
Nee, zo doorgaan.
De vriendelijke ontvangst
Eigenlijk niks
Hartelijk dank voor uw vriendelijke reactie. We zijn erg blij te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad, dat u onze gastvrijheid (ondanks ons gebrekkige Nederlands 😉) heeft gewaardeerd, evenals de staanplaats voor uw camper en de netheid van de camping. We kijken ernaar uit u weer te zien tijdens uw volgende verblijf in Normandië. Sandrine en Sylvain
Bezig met laden
Hele fijne en rustige camping.Heel vriendelijke dame,die ons zelfs in wat Nederlands de nodige info gaf.Sanitair schoon en heerlijk warme douches. Fietstochtje naar het mooie Etretat is ong 35 min. Kortom een goede camping 👍
Ruime afgebakende plaatsen tussen hagen.
Bedankt voor uw fijne reactie. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en dat u de ruime staanplaats voor uw camper, de rust en de gastvrijheid op de camping heeft gewaardeerd (in het Nederlands 😉). Étretat blijft een prachtige bestemming voor een mooie fietstocht 🚲 Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen voor een nieuw verblijf. Sandrine en Sylvain
Bezig met laden
Rustig. Lekkere warme douches Zeer vriendelijk personeel
Als je met 2 personen naast elkaar doucht dan is de kwaliteit van het warme water slechter en de straal een stuk minder krachtig.
Camper bus. 2 personen.
Nous vous remercions de nous avoir laissé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour en emplacement camping-car et que vous ayez bien visité la région en vélo. Au plaisir de vous revoir Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Vriendelijke campingbeheerders, schoon sanitair, goede service voor broodjes, snacks en maaltijden.
Toiletpapier in de wc’s en geen douche muntjes
Prima
Dank U well. Merci pour ce bel avis. C'était un plaisir de vous accueillir et de discuter avec vous en Néerlandais que ce soit à la réception ou au snack/bar. Tot ziens en naar een ander verblijf in Normandië 😉 Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Rustige en goed verzorgde omgeving
Prima standplaats, voldoende privacy maar toch gezellig samen met drie andere gasten per veldje.
Waterkranen in douches mogen soepeler gaan. Bij douches en afwastafels moest je iedere drie secondes de kraan opnieuw indrukken.
Dank U Well! Merci pour votre commentaire ! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié le calme et l’entretien du camping, ainsi que la convivialité présente. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un prochain séjour. Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Een mooie rustige camping. Waar alles netjes en schoon is.
De stacaravan was prima.
We misten een waterkoker. We hebben ons wel gered. Maar een waterkoker is makkelijker.
Dank U Well ! Merci pour ce bel avis. Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour dans notre camping et apprécié votre location. Au plaisir de vous accueillir une autre fois. Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Camping ligt in mooie omgeving waar heel veel moois te zien is, gezellig ontvangst, mooi sanitair
Top verblijf ga zo door
Merci pour votre retour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le cadre nature du camping, l’accueil ainsi que les installations sanitaires et que vous ayez passé un agréable séjour en famille. Au plaisir de vous revoir pour un prochain séjour. Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Dicht bij de kust en dorpen, mooie omgeving.
Niks !
Prima, rustige plek, alles in orde.
Merci beaucoup pour votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le calme et le cadre nature de notre camping ainsi que sa proximité de lieux touristiques (Étretat, Fécamp, Yport). Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un prochain séjour sur la côte d'Albâtre. Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Rustige camping, ruime plaats, goed en schoon sanitair, ‘s morgens verse broodjes en een heel vriendelijk en enthousiast team. We hebben een heerlijk verblijf gehad!
Ruime plaats
Door de regelmatige buien bleef er wel wat water staan op onze plek, dat was een beetje lastig.
Un grand merci pour votre message. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le calme du camping, la propreté des sanitaires, le confort des emplacements et, bien sûr, notre service de pains frais le matin🥖🥐. 😊 Ce fut un plaisir de vous accueillir. Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Gemoedelijke, compacte camping. Mobile home was zeker naar tevredenheid. Sandrine, een van de eigenaren is zeer prettig in de omgang en de klantvriendelijkheid is top. En leuk dat ze dieren houden verderop op de camping (lama’s, geiten, kippen, etc.). Zeker voor herhaling vatbaar. Fijn dat je dichtbij kleine kustplaatsjes bent, te bereiken via fiets, auto of lopend door een weiland en bos (ca. 50 minuten lopen).
Top, want prima grootte en de hond mocht mee. Ideaal is het rolhek bij het terras zodat de hond niet kan ontsnappen.
Merci beaucoup (Dank u well 😉) pour votre retour positif ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l’ambiance conviviale du camping, le confort du mobil-home ainsi que la présence de nos animaux — ils font souvent le bonheur des petits comme des grands 😊. C'était un plaisir de vous rencontrer avec votre 🐶et de savoir que notre nouvel aménagement, la barrière sur la terrasse, vous ait permis qu'il reste avec vous sans s'échapper. Au plaisir de vous accueillir de nouveau pour un autre moment de détente proche de la nature et de nos charmantes villes côtières comme Etretat, Fécamp et Yport. Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Mooie fietsomgeving.
Goede plekken voor caravan.
Bomen met lage takken op enkele plekken hinderden.
Merci pour votre retour ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la situation géographique du camping pour découvrir notre belle côte d'Albâtre à vélo ainsi que l'emplacement pour votre caravane. Au plaisir de vous accueillir une autre fois. Sandrine et sylvain
Bezig met laden
We hebben heerlijke dagen gehad. Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. Mooie uitvalsbasis op de omgeving te bekijken. Het fietspad ligt vlakbij.
We hadden een van de mooiste plekken. Boompje en uitzicht op de heuvels.
Merci pour ce beau message. Nous sommes ravis que vous ayez passé de belles journées parmi nous et que vous ayez apprécié notre accueil. C’est un plaisir de savoir que vous avez apprécié aussi votre emplacement spacieux pour votre caravane, l’ombre que donnait le pommier durant les belles journées ensoleillées 🌞 de votre séjour., ainsi que la situation du camping, idéalement placé pour découvrir la région en profitant de la piste cyclable 🚲 toute proche (La Vélomaritime Euro Vélo 4) Au plaisir de vous accueillir à nouveau. Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
De eigenaren, humor, aardig, vriendelijk,dat maakt de sfeer gelijk goed
Niets
Mooie grote plek
Niets
Un grand merci pour votre commentaire si positif ! Dank u wel 😉 Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon moment dans notre camping et que notre humour et notre accueil aient contribué à vous faire passer un agréable séjour. Revenez quand vous voulez, ce sera un vrai plaisir de vous revoir. Tot ziens 🤩 Sandrine et Sylvain
Bezig met laden
Vriendelijk ontvangst en prima service.Voorin vernieuwde sanitair.
Mooie staanplaatsen.
Merci beaucoup pour votre message. C'était un plaisir de vous revoir et que vous ayez choisi à nouveau notre camping pour votre séjour en Normandie. À l'année prochaine 😉 Sandrine et Sylvain Hartelijk dank voor uw bericht. Het was een genoegen u weer te zien en dat u onze camping weer heeft gekozen voor uw verblijf in Normandië. Tot volgend jaar 😉 Sandrine en Sylvain
Bezig met laden
Uitermate vriendelijke ontvangst, camping ligt perfect vlakbij zee en de leuke plaatsen Fecamp en Etretat.
Prima stacaravan
Bezig met laden
Trainingstoestellen, jeuk de boulesbaan, supernet sanitairblok en nette plek.
Broodservice in het laagseizoen en aangepaste opening van de snackbar Bijvoorbeeld vanaf 18 uur en dan met reserveringsmogelijkheid)
Verzorgde en ruime plek.
Geen broodservice en geen eet(afhaal)mogelijkheid
Bezig met laden
Bezig met laden