Camping La Garenne à Saint-Laurent-du-Pape / ARDECHE
Frankrijk, Ardèche, St. Laurent-Du-Pape Bekijk op de kaart 191 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (191)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieGoed verzorgd
Geen .ga zo door
Afgesproken een plek bij de ingang. En perfect geregeld. Was een super camping.
Geeneens
Bezig met laden
Zwembad, vriendelijk personeel, rustige en gemoedelijke sfeer
Wifi voor het hele terrein, de hotspots die er zijn werken wel, maar het is ongemakkelijk daar steeds heen te gaan. De eigen mifi router wordt weggedrukt door het bestaande systeem.
Grote plek met schaduw, niet elke plek heeft schaduw
Bezig met laden
Prettige ontvangst, schoon sanitair en heerlijk gegeten in het restaurant
Geen idee
Prima ruime plaats
Geen idee
Bezig met laden
Veel leeftijdsgenoten
Groter assortiment in winkel
Camping boek
Kleine winkel
Bezig met laden
De plek die wij toegewezen kregen was puur slecht, we mochten naar een andere plek die zeker niet onze voorkeur had. Uiteindelijk hebben we een goed verblijf gehad.
Maak plek 59 toegankelijk
De camping was goed.
De paden
Bezig met laden
Gezellige camping met winkel en zwembad en restaurant met net sanitair
Geen
Restaurant en hele vriendelijke mensen
Niets
Bezig met laden
Het was een hele gezellige mooie nette camping. Mooi sanitair. Heerlijk zwembad en een prettige sfeer. Ook de wijnproeverij was super gezellig en goed georganiseerd.
Onze kampeerplek was super groot. We hadden hem zo groot gekozen omdat we een camper en een aanhanger met motor mee hadden. Dat kom er met gemak op!
Bezig met laden
Hebben hier een overnachting gemaakt. Vriendelijk ontvangst, heerlijk zwembad en de toiletten douches waren schoon. Heerlijke broodjes te bestellen.
Ik zou een hekwerk plaatsen bij het chemisch toilet, hier kun je erg vr naar beneden vallen. Bv. spelende kinderen
Prima staanplaats
Nvt
Bezig met laden
Mooie camping, met grote plekken en schone toiletten en een uitstekend restaurant
Eigelijk geen iedereen is supervriendelijk en denkt met je mee
Mooie plekken en ruim
Niets
Bezig met laden
Vriendelijk, Nederlands sprekend meisje bij receptie
Ontbreken van stortplek voor grijs afvalwater
Omgeving
Onze plek was onregelmatig en had boomwortels. Doucheruimte krap
Bezig met laden
Geweldige mensen en hun service gerichte klantbenadering.
Lekkages in het toiletgebouw van de waterleiding.
Prachtige ruime plaatsen met alle voorzieningen bij de hand.
Niets, alles was prima geregeld.
Bezig met laden
Omgeving, leuke camping.
Uitvlakken staanplaatsen en douches.
Uitzicht
Niet vlak
Bezig met laden
Mooie, schone camping. Vriendelijke ontvangst met uitgebreide informatie over de camping en de omgeving. Hier voel ik mij op mijn gemak.
Het sanitair minder lang volledig bezet houden voor schoonmaakwerkzaamheden.
Heerlijk stille plek
Geluid van bladblazers in de verte
Bezig met laden
Werden super vriendelijk ontvangen door eigenaar.
Geen verbetering nodig.
Mooie grote plaatsen.
Bezig met laden
Mooie standplaatsen. Vriendelijk ontvangst. Prachtige omgeving.
Ruime plek.
Bij regen heel modderig.
Bezig met laden
We hebben hier 1 nachtje gestaan als overnachtingscamping omdat deze makkelijk bereikbaar is en niet ver van de route ligt. We kwamen er al snel achter dat het een camping is voor een langer verblijf vanwege de rustige sfeer en de ligging.
nvt
Perfecte plaats
Nvt
Bezig met laden
plaats heel ruim, groot zwembad, proper sanitair, dorpje stelt niet veel voor maar wel een leuke wandelingen in de buurt.
ik moest mijn verblijf op voorhand volledig betalen, online kon ik de ACSI kaart niet ingeven en aan de receptie kon het niet meer verrekend worden omdat mijn factuuur al betaald was. Niets aan te doen. We hebben voor een XL plek betaald maar de inrit was vreselijk moeilijk nr 36 gelukkig hebben de buren liggen supporteren en helpen met navigeren. Moesten ze er 1 boom uit de rij gesnoeid hebben was het probleem al minder geweest. Eenmaal geinstaleerd wilden we de stress doorspoelen met een frtis drankje aan de bar, maar helaas, die was ook al gesloten, bijna einde seizoen werd ons gezegd.
mooie grote plaats
smalle inrit op een helling, vrij moeilijk voor een mobilhome 7,5m
Beste famlie Krol, Bedankt voor uw uitgebreide review en fijn dat u de ruime plek, het zwembad en het sanitair heeft kunnen waarderen. We begrijpen dat het inrijden bij uw plaats wat stress heeft gegeven – we kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Even een tip voor de ACSI-korting: die werkt alleen als u via acsi.eu / eurocampings.eu boekt (dan wordt de korting meteen berekend), of als u bij aankomst de kaart laat zien (dan passen we het direct aan de receptie toe). Via onze eigen website kan de korting helaas niet meer achteraf verrekend worden. Hopelijk mogen we u nog eens verwelkomen – mét drankje aan de bar 😉. Hartelijke groeten, Nils en Judith
Bezig met laden
lekker eten in het restaurant
te zien water veranderd is sinds de laatste keer dat we er waren
Bezig met laden
Mooie rustige camping met voldoende voorzieningen en vriendelijk gastvrij personeel
Ondergrond blijft modderig
Grote plaatsen
Ondergrond blijft vochtig
Bezig met laden
De plek was mooi en mooie fietsroutes Lekker gegeten in het restaurant.
Jammer dat de camping niet wat opgepimt is. 25 jaar geleden ook geweest, weinig veranderd. Erge slechte wifi!!!
Omgeving en de rust en ruime plek
De eerste staanplaats 39, sombere donkere plaats. Volgende dag verhuisd naar andere plek
Bezig met laden
Bezig met laden