Camping Les Ulèzes
Frankrijk, Drôme, St. Donat-Sur-L'herbasse Bekijk op de kaart 227 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (227)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieGeweldige, en zeer betrokken eigenaren. Niets is hun teveel om het de campinggasten naar het zin te maken. Je kan er een heerlijke maaltijd tot je nemen, die met passie is klaargemaakt. En een prachtig zwembad voor de benodigde verkoeling. Twee hele lieve eigenaren die genieten van hun werk, waar je als gast ook energie van krijgt.
De website.
Top, niets mis mee. Meer niets mee.
Un grand merci pour ce magnifique commentaire ! Vos mots nous touchent énormément. Nous faisons notre métier avec passion et savoir que cela se ressent auprès de nos vacanciers est la plus belle des récompenses. Merci pour votre gentillesse et votre confiance. Au plaisir de vous accueillir de nouveau aux Ulèzes ! Marion & Sylvain
Bezig met laden
Geweldig mooie en relaxte camping
Eigenaren Marion en Sylvia fantastisch
Goed in orde alles
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij waren erg blij u te mogen verwelkomen. Het was een waar genoegen om u elke ochtend te zien en gedurende deze drie weken gezellige momenten met u te delen. Uw verblijf zal voor ons een mooie herinnering blijven. Wij zijn verheugd dat u van onze camping en onze gastvrijheid heeft genoten. Uw vriendelijke woorden doen ons veel plezier en motiveren ons om hiermee door te gaan. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf! Met vriendelijke groet,
Bezig met laden
Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren, mooie ruime plaatsen, zonnig en/of schaduwrijk, leuk riviertje achter de camping voor kinderen om te spelen of voor de hond om te zwemmen. lekker ruim zwembad en prima restaurantje bij de receptie om wat te eten. Schoon en prima sanitair. Mooie omgeving en uitvalsbasis om uitstapjes naar de Vercors, Ardeche of Drome te doen, maar dan wel drie kwartier of zo rijden. Prachtig wandelen in de Vercors. In het dorp op loopafstand alles te krijgen, grote supermarkten etc. Wij vonden dit een erg fijne camping om te verblijven.
Geen idee.
Prima vlakke en ruime kampeerplaatsen, een aantal met privé sanitair, gescheiden door lage heggen.
Hartelijk dank voor deze prachtige recensie en voor de tijd die u hebt genomen om uw ervaringen te delen. Bedankt voor uw vriendelijkheid en uw goede humeur. We zijn erg blij dat u zo genoten hebt van de ruime staanplaatsen, het zwembad, de rivier, de sanitaire voorzieningen en onze ideale ligging om de Vercors, de Ardèche en de Drôme te ontdekken. Ook bedankt voor uw complimenten over de gastvrijheid en de sfeer op de camping; dat raakt ons enorm. We hopen u bij een volgend verblijf weer te mogen verwelkomen, samen met uw sympathieke viervoeter! Marion en Sylvain
Bezig met laden
Prima verblijf waar wij een nacht hebben gestaan op door reis naar Zuid-Frankrijk
Prima accommodatie in mooie rustige omgeving
Hartelijk dank voor uw vriendelijke bericht. We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons tijdens uw reis naar Zuid-Frankrijk. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen op Camping Les Ulèzes.
Bezig met laden
Zeer vriendelijke gastvrije eigenaren.
Geen drukknop om te douchen maar gewoon zelf temp instellen bij prive sanitair.
Ruime campeer plekken
Drukknop douche.
Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u onze camping en de privésanitaire voorzieningen heeft gewaardeerd. Helaas moeten we bepaalde verplichtingen met betrekking tot de drukknoppen naleven.
Bezig met laden
Staanplaats / personeel
Douche/WC
Goed grote plaats vlak bij water en toiletten en Douche
Douchen
Bedankt voor uw mening
Bezig met laden
Zeer vriendelijke ontvangst. We zijn voor de derde keer op rij op deze camping geweest. Deze keer hebben we een plek met privé sanitair gehad. En voor volgend jaar alweer besproken voor 25 dagen. Dit zegt volgens mij genoeg. We verheugen ons al weer op volgend jaar.
Geen.
Zeer fijne plek. Zie informatie hierboven
Het is een waar genoegen om u elk jaar te mogen verwelkomen, u elke ochtend uw stokbrood te zien halen en uw dagelijkse wandeling te zien maken op de paden in de omgeving. We kijken er nu al naar uit om u weer te zien, een fijne winter gewenst en tot ziens! Marion en Sylvain
Bezig met laden
Leuke omgeving, mooi riviertje langs de camping
Geen
Fijne omheinde grote plek. Prima schoon sanitair.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We hebben inderdaad het geluk dat er een rivier langs de camping stroomt. We zijn blij dat u genoten heeft van onze camping en de netheid van de locatie. Marion, Sylvain
Bezig met laden
Camping kan uitstekend worden gebruikt als uitvalsbasis voor bezoekjes aan steden/dorpen rondom.
De indeling van de camping is een verademing. Ruime plekken.
Toiletgebouwen mogen af en toe wel worden ontdaan van spinnen en spinnenwebben.
Bedankt, we zijn blij dat u genoten heeft van onze camping, die ideaal gelegen is om alles te bezoeken wat onze regio te bieden heeft.
Bezig met laden
Heel vriendelijk ontvangen en goed geholpen! Kleine schattige camping met een net zwembad.
Grote nette plekken caravan plus twee tenten en auto pasten makkelijk op de plek
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat uw verblijf goed is verlopen.
Bezig met laden
Mooie plaatsen, prima privé sanitair, prachtig zwembad, brandschoon, prima faciliteiten, leuke aktiviteiten georganiseerd- Franse avond met karaoke, barbeque, lekker eten in het restaurant
Het privé sanitair voldeed prima. Altijd warm water, douche, toilet, wastafel en buiten een afwasgelegenheid met warm water.
De ruimte bestond uit 1 gebouwtje voor 4 plaatsen met elk een eigen toegang en was wel wat gehorig. Voor mijzelf geen punt, maar dat was niet voor iedereen zo.
Hartelijk dank voor uw vriendelijkheid. We zijn altijd blij te horen dat onze camping aan uw wensen voldoet. Ik kijk ernaar uit je uiteindelijk weer te zien Marion, Sylvain
Bezig met laden
Een hele fijne camping, vriendelijke mensen ,mooi gebied, lekker eten
Toilet gebouwen zijn oud mee wel heel schoon deze zouden één upgrade kunnen krijgen.
Grote plek die netjes en vlak is.
Geen
We zijn blij dat u van onze locaties hebt genoten en onze prachtige streek hebt kunnen verkennen, die zoveel te bieden heeft: de Vercors, de Cité du Chocolat, het Palais Idéal du Facteur Cheval en alle fietstochten. We kijken ernaar uit u weer te zien. Marion, Sylvain
Bezig met laden
Alles
Geen
Grote plaats met water aan- en afvoer
Niets
Dank u wel, wij zijn altijd blij om vakantiegangers een paar dagen bij ons te mogen verwelkomen.
Bezig met laden
Super vriendelijke, mooie plekken lekker gegeten
Mooie grote plekken met een haag gescheiden
Geen
We zijn blij dat u genoten heeft van onze camping en van Sylvain keuken. We kijken ernaar uit u snel weer te zien. Marion, Sylvain
Bezig met laden
We hadden deze camping geboekt als doorreis camping, maar blijkt zeker een camping om meerdere dagen te verblijven. Zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangst.
Mooie ruime vlake plek met afscheiding. Prima.
Wij zijn blij dat onze camping u bevalt. Marion, Sylvain
Bezig met laden
Hele hartelijke mensen mooie plek aan een rivier en een gezellige avond met muziek en lekker eten.
Mooie plek met haagjes afgezet
Thank you. During the peak season, we organize many small musical evenings that run late and facilitate socializing. Thank you for your feedback, and we look forward to seeing you again. Marion, Sylvain
Bezig met laden
Spontane en zeer behulpzame eigenaren.
Kleinschalige camping, mooi afgebakende ruime plekken. Goed sanitair.
Thank you for taking the time to leave a review. We're delighted that you enjoyed your stay.
Bezig met laden
De plek voor onze camper was goed. De eigenaren waren zeer vriendelijk. Het eten in het restaurant was super goed en vergeleken met Nederland waren de prijzen goed.
Vuilnisbakken op het terrein voor de hondenpoepzakjes zou fijn zijn.
Plek was goed
Niets
Ik dank u hartelijk voor uw waardering. Ik waardeer uw waardering oprecht. Marion
Bezig met laden
Een heerlijke camping, wij hadden privé sanitair, ruime plaatsen, je kunt heel makkelijk de hond uitlaten want gelijk achter de camping ligt een bos en als je dat bos doorloopt kom je uit bij Lac de Champos
Grote ruime staanplaatsen en de ontvangst door de eigenaren van de camping, Marion en Sylvain is ronduit warm en hartelijk! We komen zeker nog een keer terug!
We zijn erg blij met uw feedback. Het is een grote eer om te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. Marion, sylvain
Bezig met laden
De camping is zeer goed onderhouden. Sanitair is zeer schoon en netjes. Zwembad is ook netjes en goed voor een frisse duik. Brood is op bestelling ‘s morgens na 8.30 uur op te halen. Eigenaren en hulp zijn vriendelijk en doen alles om het naar je zin te maken. Plaatsen zijn groot en omheind, voorzien van waterkraan, heel handig. Dichtbij de winkels. Uit eten op de camping is ook mogelijk en was smakelijk. Samenvattend, een prima camping om naar toe te gaan.
Zou het niet weten.
Zie boven.
Geen
Hartelijk dank voor deze zeer positieve recensie, die onze camping perfect weerspiegelt. Zoals u al zei, staat uw welzijn bij ons voorop. Schoonmaak, onderhoud, service, gastvrijheid en catering zijn erg belangrijk voor u en we stellen het dan ook zeer op prijs om u het hele seizoen door tevreden te stellen. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen. Marion, Sylvain
Bezig met laden
Bezig met laden