YELLOH! VILLAGE - LE SERIGNAN-PLAGE
Frankrijk, Hérault, Serignan Bekijk op de kaart 832 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (832)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieWat een geweldige camping. Prachtig onderhouden en de staff erg vriendelijk. Was een kort verblijf maar wij hebben genoten.
nvt
Cottage was netjes en erg schoon
nvt
Bezig met laden
Het zwembad is leuk voor de kleintjes. Het huisje was schoon.
De wifi verbinding kan wel beter.
Was schoon en prima.
Bezig met laden
Fantastisch verblijf gehad. Wij hadden een stacaravan in stukje Lagon, dit lag erg centraal. Paar minuten lopen vanaf zwembad, winkeltjes en strand. Vriendelijk personeel in winkel/groentewinkel/bakker. Veel groen en bomen op het park wat fijn was ivm schaduw. Park zelf is heel schoon, je ziet geen vuil op straat. Zwembaden idem. 1 dag was het kinder spraypark dicht, dit had wel gecommuniceerd mogen worden, na het opnieuw vullen was het water aan de koude kant. Ook bij de zwembaden genoeg mogelijkheden om in de schaduw te liggen.
Veel fietsers op wandelpaden
Schone accommodatie. Alles was aanwezig wat je nodig hebt tijdens je verblijf, alhoewel een oven wel prettig zou zijn.
Bezig met laden
Fantastische goed onderhouden camping met veel faciliteiten, prachtig strand, heel vriendelijk personeel.
Ruimere openingstijden winkels en barren
Prima, groot genoeg huisje
De kleine slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden was te warm en bijna niet koel te krijgen omdat de zon daar vol op stond en de koude lucht uit de airco daar niet kwam.
Bezig met laden
Goede kampeerplaatsen, schoon sanitair, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, goede voorzieningen en dicht bij strand
Grote plaats, dicht bij voorzieningen
Bezig met laden
Alles was zoals je vakantie wildt vieren Dank aan de dames van sanitair altijd goedemorgen. Bij de ingang altijd zwaaien als je langs kwam Ook. Pierre van aqua gym. SUPER. OOK DE DAME. WAS IEDER MORGEN WEER FIJN. DIKKE COMPLIMENTEN AAN U MEDEWERKRS.
Jammer stond aan de weg waar alle golf wagens langs kwamen stonden was zeer vervelend was net een racebaan We hadden mieren op de plek. maar BIANCA HEEFT HET OPGELOST. SUPER
Bezig met laden
Het was voor ons een openbaring dat er zulke grote campings bestaan. De ontvangst was fantastisch. Emilie met een hele vriendelijke stagiaire hebben ons ontvangen. Alles was keurig voorbereid. Een heel mapje met info meegekregen. De hondjes werden ook vriendelijk ontvangen. Geweldig onderhouden, prachtige toilet gebouwen. De restaurants zijn ook leuk. Wij hebben 2x bij Balneo gegeten. Aardige bediening. Ook hier waren de hondjes welkom. Kortom, we komen graag een keer terug.
Afvalpunten hebben we niet kunnen vinden. Wij hebben ons afval maar meegenomen en bij een parkeerplaats langs de snelweg in de afvalcontainer gedaan. Het ligt waarschijnlijk aan ons dat we het niet konden vinden.
Ruime plek waar de 7,5 mtr in konden draaien.
Het indraaien ging net. Het moet niet krapper worden. Als er een auto tegenover had gestaan was het moeilijk geworden.
Bezig met laden
Gastvrij, zeer mooi en goed onderhouden, schoon, vriendelijk personeel, uitstekende locatie
Locatie, afwerking en indeling waren praktisch en leuk.
Not applicable
Bezig met laden
Het was weer super.
Het terras was nog groter. Top
Bezig met laden
We hebben een geweldige vakantie gehad. Iedereen was super vriendelijk en behulpzaam. Er ontbreekt je niks aan een verblijf op deze camping.
Een gezellige accommodatie met fijne bbq en ruim opgezet.
Bezig met laden
Op dit park is alles wat je wenst aanwezig voor een familievakantie met (kleine) kinderen. Vlak aan het strand (2 minuten lopen) en legio speeltuinen, een peuterzaal, kinderclubs, activiteiten en geweldig waterpark etc.
WIFI is matig Volledige omheining van de jardin cabane zou nog beter zijn. Nu moet je de peuter alsnog de hele tijd in de gaten houden.
Leuk ingericht Rustige opstelling van de cabanes tov elkaar, dus het voelt heel prive.
Bezig met laden
De vele voorzieningen op het park waren heerlijk. Het huisje was gezellig ingericht en alles is goed onderhouden en schoon! Personeel is erg vriendelijk en spreekt meerdere talen.
Op het toneel wordt iedere avond een show georganiseerd van 21:00-22:30 uur. Het geluid van de show is goed te horen in het huisje. Lastig dus voor vroege of slechte slapers. Goed om dit te melden op de site zodat gasten hun voorkeur kunnen uitspreken voor een huisje verder bij het toneel vandaan.
Gezellig ingericht, schoon en een mooie veranda met BBQ. Ook erg fijn dat er een airconditioning aanwezig was.
Bij onze cabane KC20 was het traphek op de veranda te hoog geïnstalleerd. Hierdoor kwam ons zoontje met zijn hoofd vast te zitten tussen het hek en de trap. Hij paste er met zijn lichaam onderdoor maar met zijn hoofd niet. Het gebeurde in een fractie van een seconde. We hebben het hek moeten forceren om hem te bevrijden. Hij was erg geschrokken maar verder gelukkig niks aan de hand. Ik heb er 2x keer melding van gemaakt bij de receptie maar tijdens ons verblijf is er geen actie ondernomen. Goed om alle traphekjes op hoogte te controleren zodat ze ook veilig zijn voor de allerkleinsten.
Bezig met laden
Heel fijne camping waar je eigenlijk alles bij de hand hebt: supermarkt, bakker, slager, vis- en groentewinkel. Ook de fitness is een leuke extra. Overal op het terrein is wifi inbegrepen. Het sanitair is netjes met warme douches. Het strand is vanaf meerdere punten makkelijk bereikbaar en vormt samen met het zwembad een mooie keuze. De avondanimatie is gezellig en stopt op tijd, zodat je daarna rustig kan slapen.
Een airco en instructies in de fitness ontbraken, waardoor het er bij warm weer heet was. Water bij het afwassen is op sommige punten eerder lauw en de toiletten stonden voor ons best wel hoog geplaatst in sommige sanitaire blokken. Verlichting op de paden kan beter. In september was de menukaart in La Villa beperkter, dit was minder ons ding.
Wij lagen aan de zijkant van de camping, waardoor er niet veel passage was en we heel rustig lagen. Ook hadden we veel geluk met onze buren die ‘s avonds respectvol zijn ten opzichte van anderen en weinig lawaai maken. Vanaf onze plaats was het stand ook super vlot bereikbaar.
Bezig met laden
Alles ziet er mooi uit op het park, mooie zwembaden en direct aan het strand
Douches zijn wel krap en het water zou warmer mogen.
Ondanks de grote van de camping, was het rustig op de campingplek.
Dat we werden aangevallen door de muggen, zowel overdag als 's avonds.
Bezig met laden
Kort aan zee, prachtige faciliteiten en geweldig vermaak
Ruime plaatsen, goede voorzieningen
Bezig met laden
Mooie camping, veel groen, veel voorzieningen, aan het strand, Balneo met alleen 16+ bezoekers, bar/disco op de camping voor de jeugd, snelle afhandeling storing
Geen
Bedden prima, prima airco, grote koelkast
Terras onhandig ingedeeld, terras stoelen niet comfortabel
Bezig met laden
De animatie, zwembad, gehele camping
De muziek van de disco na 11e was wel heeel hard waardoor wat overlast. Dat kan misschien zachter
De ligging, het terras. Huisje was ruim genoeg
Geen minpunten over het huisje zelf. - 1 toiletrol voor de hele week
Bezig met laden
Perfecte faciliteiten, huisje dik in orde
Prijzig
Mooi, schoon en ruim
Bezig met laden
Groot vakantiedorp met veel faciliteiten
Goede locatie, grote veranda, leuk ingericht en fijne bedden
Schoonmaak kan beter
Bezig met laden
Prima camping
Entertainment mag zachter in de avond
Genoegg te doen voor tieners
Bezig met laden
Bezig met laden