Castel Camping Parc de Fierbois
Frankrijk, Indre-et-Loire, Sainte Catherine De Fierbois - Bekijk op de kaart 840 klantenbeoordelingen Informatie over de camping

Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (840)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieMooie camping, ruime plekken, mooi zwembad en activiteiten
Voor deze koukleumen was het buitenzwembad echt te koud
Mooie plek op groot ruim veld, lekker rustig
Bezig met laden
Nette camping in een mooie omgeving
Jammer dat er te weinig werd gedaan om het zwemmen in het meer sneller mogelijk te maken.
Grote mooie plek in grotendeels schaduw wat erg prettig was met het warme weer
Bezig met laden
Algemeen een leuke camping
Eten afhaal, pony's waren en niet.
Prima plek
Niks
Bezig met laden
De camping heeft goede voorzieningen zoals het nieuwe toilet- en douchegebouw. Een aantrekkelijk zwembad en mooi gelegen aan een meer. We hebben samen genoten van het klimparcours, een aanrader! De supermarkt is centraal gelegen en goed voorzien.
De kaart van het restaurant kan meer aansluiten op de behoefte van kinderen.
De lodges zijn goed voorzien incl stromend water. Ze staan op een rustig veldje en zijn zo gesitueerd dat je voldoende privacy hebt.
Het naastgelegen toiletgebouw wordt gemoderniseerd en werd gedeeltelijk als opslag gebruikt. Hierdoor oogde het wat rommelig. Het verderop gelegen nieuwe gebouw met sanitaire voorzieningen was boven verwachting.
Bezig met laden
Het zwembad was erg mooi. Vol animatieprogramma voor ieder wat wils. Ruime plekken. Wij hadden half zon/ half schaduw. Maar ook aantal plekken onder de bomen waar weinig zo'n was.
Jammer dat het klimbos zo duur was. Het meertje was afgesloten door blauwalg daardoor was het zwembad erg druk en veel te weinig bedjes/ stoeltjes. Ook vond ik het sanitair niet zo schoon, veel zeepresten die er al langer zaten, vies gootje achter de toiletten. Het water vande douche was lang niet altijd warm en bij de afwas echt te koud.
Erg ruime plek.
De struiken met flinke stekels. Zelfs een doorn dwars door een slipper heen!!
Beste gast, Bedankt dat u uw indrukken met ons deelt. We zijn blij te horen dat u van onze camping heeft genoten. Onze oprechte excuses dat uw verblijf niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen uw frustratie over de sluiting van het meer. Deze maatregel, hoewel betreurenswaardig, is genomen om gezondheids- en veiligheidsredenen. We zijn ons ervan bewust dat dit mogelijk het aantal mensen dat het zwembad gebruikt, heeft doen toenemen. Schoonmaak staat bij ons voorop en het spijt ons dat u enkele tekortkomingen in de toiletten hebt opgemerkt. U kunt erop vertrouwen dat onze toiletten meerdere keren per dag worden schoongemaakt. We hopen dat u, ondanks dit ongemak, goede herinneringen aan uw verblijf overhoudt. We verwelkomen u graag weer op onze 5-sterrencamping om ervoor te zorgen dat u een volledig bevredigende ervaring heeft. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Huisje (lodge a lac) was prima ingericht en lag rustig. Heel veel te doen op de camping, lasergamen was super! Het zwembad was top
Veel te veel lawaai van het avondprogramma bij de. Af en toe ook vals gezang. Het volume kan echt veel zachter zodat mensen op de camping rust hebben en het bij de bar nog steeds leuk is
Rustige plek, lekker buiten kunnen zitten
Pannen en messen van lage kwaliteit. Bed erg matig, heel hard en klein
Beste gast, Bedankt voor deze uitgebreide recensie en we zijn blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en onze faciliteiten. Weten dat u een geweldige familievakantie heeft gehad, is de beste beloning. We nemen uw opmerkingen over het lawaai van het avondentertainment zeer serieus. Ons doel is om levendige avonden te bieden en tegelijkertijd rekening te houden met de behoefte aan rust en stilte van onze gasten. Wat betreft het comfort van uw accommodatie, verontschuldigen wij ons voor het feit dat het beddengoed en de keukenapparatuur niet aan uw verwachtingen voldeden. Zoals op elke camping, bieden we onze stacaravans aan in verschillende prijsklassen, geschikt voor elk budget en elke behoefte. Sommige duurdere accommodaties zijn uitgerust met betere bedden en modernere voorzieningen. Aarzel niet om dit met ons team te bespreken bij uw volgende reservering, zodat zij u kunnen helpen bij het kiezen van de accommodatie die het beste bij uw behoeften past. We hopen u snel weer te zien voor een ervaring die onze 5-sterrencamping zeker waardig zal zijn. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois 02 47 65 43 35
Bezig met laden
het zwempark en de supermarkt waren top, het huren van een skelter /fiets is een pre
Sanitair vaker op 1 dag schoonmaken en voorzien van toiletpapier. Aangeven wanneer het meer gebruikt kan worden en of er wel ponyrijden mogelijk is dit om teleurstelling te voorkomen.
de premium atributen waren een pre, privacy was voldoende. dichtbij voorzieningen, toilet douche etc.
Weinig schaduw
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van ons waterpark, onze supermarkt en onze fietsverhuur, die belangrijke troeven zijn voor een gezinsvakantie. We hebben nota genomen van uw constructieve opmerkingen. De netheid van de toiletten is voor ons een prioriteit en we garanderen dat er gedurende de dag verschillende onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd. We begrijpen uw teleurstelling over de beschikbaarheid van bepaalde activiteiten. Voor de veiligheid van onze gasten kan het afsluiten van het meer een noodzakelijke en onvoorspelbare maatregel zijn. Daarom is het moeilijk, zo niet onmogelijk, om hierop te anticiperen. Onze excuses als het gebrek aan schaduw op uw staanplaats uw comfort heeft beïnvloed. Aarzel niet om contact met ons op te nemen bij uw volgende reservering, zodat we u waar mogelijk een schaduwrijke plek kunnen toewijzen. We hopen u snel weer te zien voor een volledig bevredigende ervaring. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Ruime plekken Goede avond animatie. Voldoende assortiment in de winkel
Visgelegenheid verbeteren zoals meer stekken, minder waterplanten. Lange rij aan de bar bij avond aktiviteit
Schaduwrijk Ruime plekken
302: caravan erg lastig op te rijden
Beste Dennis, Bedankt voor uw positieve recensie. We zijn blij te horen dat u een heerlijke familievakantie heeft gehad. Deze feedback is erg belangrijk voor ons. We nemen nota van uw constructieve opmerkingen. We hopen u snel weer te zien op onze 5-sterrencamping. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Wij hadden een plek helemaal in het zg bos daar waaruitzicht moest zijn op de vijver totaal geen licht donkere plek ,en ons uitzicht was een vergaan toiletgebouw Wat niet meer in gebruik is veel overhangende takken op de plek en aanrijdroute maken krassen op je caravan of camper.
Meer licht creëren op de plek en de aanrijroutes goed snoeien. Het toiletgebouw heel snel vervangen voor iets moois Want om daar de hele dag tegenaan te moeten kijken ziet er niet uit, wordt gebruikt als opslagplaats voor de Lakens van huurcaravans en sommige momenten waren de toiletten even open maar die waren zo vreselijk smerig dat je bedankte
Ik vond de staanplaats helemaal niet leuk en ik vond voor twee overnachtingen met 3 hondjes 230 euro ruim heel erg veel geld, dat is het niet waard
De eerste indruk leek het een mooi park een fijne supermarkt en de restaurantjes ook oké echter het buitenzwembad was zo koud dat iedereen naar binnen wilde mensen met kleine baby'tjes en kleine kinderen terwijl daar pubers hele middagen met ballen aan het oversmijten waren... bal in je gezicht ,totaal geen toezicht en elke regel die ook maar staat geschreven op het bord komt niks van uit. De ligging van het zwembad is wel heel leuk
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons oprecht dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw staanplaats, met name het uitzicht op het verlaten gebouw en de takken. De camping is erg groot, bijna 40 hectare, en vergt veel middelen en tijd, die we dit jaar hebben gemist. We hebben er echter voor gezorgd dat ALLE staanplaatsen die door onze gasten worden bezet, schoon en gemaaid zijn. Het spijt ons te horen dat u uw hele verblijf op een staanplaats heeft doorgebracht die u niet beviel. We hadden dit graag tijdens uw verblijf vernomen, zodat we u een staanplaats konden aanbieden die beter aan uw wensen voldoet. Het spijt ons dat uw verblijf werd gekenmerkt door een gebrek aan comfort en dat dit uw perceptie van onze 5-sterrencamping heeft beïnvloed. Wat betreft de prijs van uw verblijf: de prijs van onze staanplaatsen is, net als in de hele toeristische sector, aangepast aan het seizoen en de vraag. De zomerweken zijn piekperiodes en de tarieven worden hierop aangepast. We hopen dat u, ondanks deze problemen, positieve herinneringen overhoudt aan uw bezoek aan onze prachtige streek, vlakbij de kastelen van de Loirevallei. We verwelkomen u graag weer en bieden u een ervaring die volledig aan uw verwachtingen voldoet. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Fijn verblijf, jammer dat het meer was gesloten ivm blauwalg. Daardoor was het druk in het zwembad.
Iets meer comfort zou fijn zijn, zoals ligstoelen en een beter 2 persoonsbed.
Fijne accomodaties, cool bij warm weer wat erg fijn was. Mooie plek.
2 persoonsbedden kunnen beter. Losse matrassen die snel verschuiven. Ligstoelen bij de tent zou ook fijn zijn. Prijs is aan de dure kant voor een tent zonder toilet. Toezicht bij het zwembad kan beter. Veel grote kinderen die bommetjes maken in het zwembad tussen de kleine kinderen.
Beste gast, Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. We zijn verheugd dat u het comfort van uw accommodatie en de prachtige omgeving van onze camping heeft gewaardeerd. We betreuren de sluiting van ons meer ten zeerste, een noodzakelijke maatregel voor ieders veiligheid. We zijn ons ervan bewust dat dit mogelijk tot meer drukte in het zwembad heeft geleid en we danken u dat u hiermee rekening heeft gehouden. Wat betreft het comfort van uw accommodatie, begrijpen we uw teleurstelling. Om tegemoet te komen aan een breed scala aan behoeften en budgetten, bieden we verschillende soorten accommodaties en huuraccommodaties aan. Onze premium opties zijn bijvoorbeeld uitgerust met tweepersoonsbedden met hoogwaardige matrassen voor meer comfort. Aarzel niet om dit met ons team te bespreken bij uw volgende reservering, zodat zij de accommodatie kunnen aanbevelen die het beste bij uw behoeften past. We hopen dat u, ondanks deze enkele minpunten, goede herinneringen aan uw verblijf overhoudt. We verwelkomen u graag terug op onze 5-sterrencamping voor een ervaring die hopelijk al uw verwachtingen zal overtreffen. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Faciliteiten op het park zijn ruim en leuk, vooral voor kinderen. Accomodatie is verouderd en overpriced.
Animatie in het Nederlands voor kinderen, in het Engels of Frans werkt niet. Animatie eerder op avond laten stoppen. Niet iedereen wil tot 23u opblijven. Wordt je nu wel bijna toe gedwongen met alle herrie. Tafeftennis langer open. Zwembad langer open. Prijzen bar goedkoper. Bediening aan tafel. Campingwinkel erg duur. Brood reserveren voor de volgende dag was niet mogelijk, maar als je na 9u kwam dan was al het gezonde donkere brood al op. Tussen de middag 2 uur dicht, heel onhandig. Daarna ook geen vers brood meer.
Ruime plek met eventueel ruimte voor tent. In ieder geval genoeg privacy.
Verouderde stacaravan. Krom, scheef, krap, klein, rot douche met weinig warm water. Moesten zelf bedden opmaken. Niet alle ramen hadden goede bekleding. Geeneens een waterkoker in de keuken. Gammele plastic tuinmeubels. Was niet goed schoongemaakt voordat wij kwamen. Vieze haren in douche, etensresten in pannen.
Beste gast, Bedankt voor uw gedetailleerde feedback over uw verblijf op onze 5-sterrencamping. We zijn blij dat u heeft genoten van onze faciliteiten en ruimtes voor familievakanties. We nemen uw opmerkingen over uw accommodatie zeer serieus en het spijt ons dat u er niet zo van heeft kunnen genieten als u had gewild. We willen u eraan herinneren dat we verschillende soorten accommodatie aanbieden, elk ontworpen voor ieders budget en behoeften. Aarzel niet om tijdens uw volgende verblijf contact op te nemen met de receptie, zij helpen u graag bij het kiezen van de accommodatie die het beste bij uw behoeften past. Wat betreft de schoonmaak: we bevestigen dat elke accommodatie wordt schoongemaakt vóór aankomst van onze gasten. Spinnen maken echter soms hun webben tussen aankomsten. Dit is zowel de charme als de uitdaging van een camping in de buitenlucht. Daarom bieden we op verzoek een schoonmaakservice aan. Uw suggesties voor verbetering zijn van onschatbare waarde en we zijn blij dat u ze met ons hebt gedeeld. Met vriendelijke groet, Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Mooie pitch, erg groot en heel fijn met eigen sanitair! Vriendelijk ontvangen.
Het zwembad is niet schoon, weinig ligbedden, met handdoek op het gras waar veel mest/ dierenontlasting lag. Was derde Castell camping, maar hier is het kasteel niet ten midden van de camping, gevoel van een ‘normale’ camping. Het meer was gesloten ivm bacteriën, had ook aangegeven mogen worden op de site of bij het boeken. Erg kostbaar voor het niveau van de camping.
Perfecte pitch
Beste gast, Bedankt voor het delen van uw indrukken na uw verblijf. We zijn blij te lezen dat u het comfort van uw staanplaats met eigen badkamer en de kwaliteit van de ontvangst waardeerde. Het spijt ons dat sommige aspecten niet aan uw verwachtingen voldeden, met name de uitzonderlijke sluiting van het meer. Zoals u zich kunt voorstellen, hebben de veiligheid en gezondheid van onze gasten prioriteit. Daarom moest de toegang tot het meer tijdelijk worden beperkt om gezondheidsredenen buiten onze controle. Helaas is dit fenomeen, net als elk ander weerfenomeen, onvoorspelbaar en konden we u hierover niet informeren toen u reserveerde. We nemen nota van uw opmerkingen, omdat ze ons helpen onze diensten te verbeteren en onze gasten een betere ervaring te bieden. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen, zodat uw verblijf volledig aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Mooie camping, erg ruime plekken. Camping ziet er netjes uit en wordt goed onderhouden. Bij het restaurant kun je prima eten of afhalen. Winkel heeft een ruim assortiment voor een campingwinkel.
Schoonmaak sanitair heeft aandacht nodig. Toiletpapier is vaak op en in de drukke periode is het sanitair erg snel vies. Misschien wat vaker dagelijks schoonmaken en extra check gedurende dag. Buitenbad is helaas te klein hoor de capaciteit van de camping. Helemaal wanneer het meer gesloten is ivm blauwalg Dan is gebruik maken van het zwembad bijna niet mogelijk door de drukte.
Prachtig ruime plek met veel schaduw. Mooi tussen de bomen. Geen overbodige luxe met warm weer. Bomen genoeg om lekker een hangmat op te hangen.
Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen en bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn verheugd te lezen dat u de schoonheid van onze camping en onze staanplaatsen, evenals de kwaliteit van ons restaurant en onze winkel, heeft gewaardeerd. Het spijt ons echter dat sommige punten uw comfort mogelijk hebben beïnvloed. Uw opmerkingen over het onderhoud van de toiletten en de capaciteit van het buitenzwembad zijn doorgegeven aan onze teams, zodat we verbeteringen kunnen doorvoeren. Zoals u al aangaf, kan de uitzonderlijke sluiting van het meer leiden tot een verhoogd gebruik van het zwembad, en wij zijn ons daarvan bewust. We hopen u weer te mogen verwelkomen op onze 5-sterrencamping, zodat u volop kunt genieten van uw familievakantie in een natuurlijke en ontspannen omgeving. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Zwembad en het opblaaskussen op het meertje.
Meer ligbedden bij het zwembad, vooral wanneer het meer dichtgaat bij blauwalg. Animatie tot maximaal 22.00 uur.
Leuk veldje.
Lampen kapot bij het sanitair. De pitch was enorm ongelijk, caravan moeilijk recht te zetten. Ontbreken van haakjes van kleding in het douchehokje. Lekkage bij wastafel. Douchedeur lekt.
Beste gast, Bedankt voor uw feedback na uw verblijf op onze gezinsvriendelijke camping. We zijn blij dat u heeft genoten van onze camping met zwembad. We hebben uw opmerkingen over de sanitaire voorzieningen op uw kampeerplaats genoteerd. Deze voldoen niet aan onze normen en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Uw opmerkingen helpen ons verbeterpunten te identificeren om een kwaliteitsvolle gezinsvakantie te bieden op onze 5-sterrencamping nabij de kastelen van de Loirevallei. Met vriendelijke groet, Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Activiteiten, vriendelijk personeel, ruime opzet, rustige omgeving
Openbare toiletten mogen vaker worden schoongemaakt, niet verwarmd buitenbad (erg koud)
Ruime opzet, modern, bedden waren goed
Er waren een aantal kleine mankementen, zoals de vaatwasser die lekt, buitenverlichting wat niet werkte, en nog een paar dingen. Dit was niet heel storend en dit is reeds doorgegeven. Er zouden betere gordijnen mogen komen en horren tegen insecten.
Beste gast, Hartelijk dank voor uw uitstekende recensie en aanbeveling van Castel Camping Parc de Fierbois! Uw tevredenheid is onze grootste beloning en motiveert ons om de beste service te blijven bieden op onze 5-sterrencamping. We zijn er trots op u te mogen verwelkomen in deze uitzonderlijke natuurlijke omgeving in de Indre-et-Loire. We kijken ernaar uit u snel weer te zien voor een onvergetelijke vakantie! Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
mooie locatie
er was te weinig personeel in de horeca bij het terras 2 man moesten meer dan 100 gasten bijhouden incl ijsverkoop. lange wachtrijen. te weinig toezicht bij de zwembaden. vismeer te weigeren toegankelijk voor vissers. door veel bomen en struiken langs de waterkant. ook veel waterplanten en alg. de afvalscheiding was een puinhoop. plastic en papierwaren waren niet goed zichtbaar aangegeven en peilden uit waardoor de troep overal verspreid lag.
prima stacaravan. een paar comfortabele verstelbare tuinstoelen met kussens zouden wel een welkome aanvulling zijn alsmede schaduwdoeken om het overdekte terras te beschermen.
zie aanbeveling boven
Beste gast, Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. We zijn blij dat u heeft genoten van uw stacaravan en de schoonheid van onze camping. We nemen uw opmerkingen over het restaurantpersoneel, de badmeesters in het zwembad, de toegang tot het meer en de afvalscheiding zeer serieus. Het meer is gesloten vanwege cyanobacteriën. Onze excuses hiervoor en we hopen dat alles snel weer normaal wordt. Wij kunnen echter niet aansprakelijk worden gesteld. Uw feedback is van onschatbare waarde om onze bezoekers een steeds betere ervaring te bieden. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Leuke camping voor de kinderen mooi meer .alleen jammer dat die dicht was maar daar konden ze weinig aan doen. We hebben hier een prima verblijf gehad
Eenvoudig maar goed te doen
Beste gast, Hartelijk dank voor uw uitstekende recensie en aanbeveling van Castel Camping Parc de Fierbois! Uw tevredenheid is onze grootste beloning en motiveert ons om de beste service te blijven bieden op onze 5-sterrencamping. We zijn er trots op u te mogen verwelkomen in deze uitzonderlijke natuurlijke omgeving in de Indre-et-Loire. We kijken ernaar uit u snel weer te zien voor een onvergetelijke vakantie! Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
ideale camping voor kinderen
te weinig horeca gelegenheid.
grote plaatsen bij mobiel home
slaapkamer met 2 persoons bed iets te klein
Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. We zijn blij dat onze camping ideaal was voor uw kinderen en dat u de grootte van de staanplaatsen waardeerde. We hebben uw opmerkingen over de eetgelegenheden genoteerd. Uw feedback helpt ons om het comfort en de ervaring van onze gasten te verbeteren. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
De camping was prima. Mooi zwembad leuke glijbanen Personeel was allemaal vriendelijk alleen soms erg lang wachten bij de bar
Onze vloer in het privé sanitair was erg slecht helaas al eerder aangegeven maar is niets aan gedaan helaas
Sanitair erg verouderd vloer was erg slecht
Dat er niets is gedaan aan en met onze klacht
Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van onze camping, onze waterfaciliteiten en de vriendelijkheid van ons personeel. Het spijt ons oprecht dat de staat van de privé-sanitair niet aan uw verwachtingen voldeed. Deze situatie weerspiegelt absoluut niet de kwaliteit van de service die wij nastreven. We begrijpen uw frustratie volledig en bieden onze oprechte excuses aan voor deze tekortkoming. We hopen dat u ondanks dit ongemak toch van uw vakantie heeft kunnen genieten en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen om u een betere ervaring te bieden. Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
We hadden een prima kampeerplek. Ruim genoeg en vlakbij het toiletgebouw. De camping is compleet. We hebben genoten!
Ruime plek!
Beste gast, Hartelijk dank voor deze fantastische recensie! We zijn blij dat u een uitstekend verblijf heeft gehad en dat al onze diensten aan uw verwachtingen voldeden. We zijn erg blij te horen dat u tevreden bent met onze badkamers, diensten, activiteiten en de ontvangst door ons team. We kijken ernaar uit u snel weer te zien! Het team van Castel Camping Parc de Fierbois +33 2 47 65 43 35
Bezig met laden
Bezig met laden