Camping Au Pré Du Lac
Frankrijk, Isère, Saint-Theoffrey Bekijk op de kaart 152 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (152)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieMooie standplaats.
Restaurant 7 dagen per week openen en zorgen voor 7 dagen per week broodjesservice. Het urinoir wat vlak achter de afwasbakken staat weghalen. Water langer laten lopen bij afwasbakken. Nu gaat de kraan heel snel uit.
Mooie plaats vlak aan het meer
Bezig met laden
Mooie omgeving, prachtig om te wandelen. Op de camping erg winderig. Als je niet van surfen houdt is dat een minpuntje. Goed restaurant,aardige eigenaar.
Uitzicht
Vous êtes venu les quelques jours de vent car ce n'est pas toujours comme ça.
Bezig met laden
Fantastische camping met gigantische plekken in en uit de zon. Het meer is heerlijk om in te zwemmen met een fijn strandje. Restaurant ook genoeg te halen, zoals vers brood en lekkere koffie. Ik kom hier zeker nog eens terug.
PERFECT
Merci pour votre très gentil commentaire
Bezig met laden
Leuke kleine camping direct aan het meer. Goede zwem en watersport mogelijkheden. Goed restaurant op de camping!
Misschien wat speeltiestellen voor kinderrn plaatsen.
Vriendelijk personeel! Na problemen met de auto mochten we de caravan een paar dagen op de camping achter laten om in Nederland een andere auto te halen.
De N85 is wel hoorbaar en kan 's morgens vroeg als het stil is door de weeks wat hinderlijk zijn.
Merci pour votre gentillesse et pour les jeux pour enfants c'est dans nos projets.
Bezig met laden
Het personeel op de camping is erg vriendelijk, we hebben ons zeer welkom gevoeld. Het eten uit het restaurant was heerlijk en er wordt 's ochtends heerlijk brood gebakken. Wij verbleven in een kleine chalet en dat is goed bevallen.
De prijzen van het eten (diner/brood) zijn aan de hoge kant. Verder vonden wij de kwaliteit van de douches niet super. Vaak koud water.
Super leuk ingericht en alle benodigdheden waren aanwezig. We zijn 3 dagen in de chalet verbleven en dat beviel hartstikke goed.
Geen punten van verbetering.
Merci beaucoup nous sommes ravis que votre séjour vous ai plu
Bezig met laden
Prachtig meer. Grote plek met schaduw.
Voorzie de toiletten van wc papier en zeep.
Ruim en schaduw. Let op , lang niet alle plekken hebben schaduw.
Bovenin wel veel geluid van de weg.
Bezig met laden
Het meer is koud maar heerlijk om af te koelen met 30 graden +. Je kunt heerlijk suppen, zwemmen, zeilen en surfen op het meer. De camping is netjes en de sanitaire voorzieningen zijn netjes en proper. De douchestraal is heerlijk maar wel aan de warme kant. Het restaurant bij de camping is heel goed, er is lekker eten.
De wc's bevatten geen toiletpapier. Er werd 's avonds laat (23.00) nog een tent opgezet. De auto bleef hierbij (een uur) stationair lopen en de lampen van de auto schenen bij zodat de tent opgezet kon worden. Dit was niet prettig. Als er een speciale avond is bij het restaurant wordt de kaart gehalveerd.
De ondergrond bestaat uit gras. Wij stonden op één van de bovenste niveaus. Hier staat ook een heg tussen de plekken.
Bij het inchecken hadden we een hartelijk ontvangst en werden we begeleid naar onze plek. :) Verder kregen we weinig tot geen informatie over de camping: Wat we misten; Waar kun je vuilnis kwijt, kun je broodjes bestellen op de camping. Dit kan naar onze mening makkelijk opgelost door een plattegrond van de camping mee te geven.
Bezig met laden
Leuke omgeving, camping de zaakjes goed voor elkaar, mooie ruime plekken die bovendien redelijk vlak waren. Zeer vriendelijke ontvangst en omgang vanuit eigenaar en personeel. Schone sanitaire voorzieningen.
We moesten wel telkens een 140 ! meter lopen naar het sanitair gebouw. Om te douchen e.d. natuurlijk geen probleem, maar voor toilet bezoek werd dat wel bezwaarlijk na een paar dagen. Camping zou er goed aan doen een paar toiletten naast de camper los plek te bouwen.
Staplaats lekker ruim
Stroompunt redelijk ver, opgelost met leenkabel van de camping
Bezig met laden
Mooie ruime standplaats, schoon sanitair, vriendelijk personeel, hele fijne camping!
Geen kledinghaken in de douche- en wascabines
Ruim........................................................................
Bezig met laden
Locatie, sanitair
Eten restaurant betere prijs kwaliteit verhouding
Goede ondergrond voor tent, genoeg schaduw.
Geen commentaar
Bezig met laden
Perfecte ligging aan mooi meer. Rustige camping. Sanitair is netjes en altijd warm water.
Wifi had geen bereik, in sanitair ging het licht aan en uit met automatische lichtschakelaars. Goeie oplossing, maar laat iig 1 lamp aan, zodat je snachts niet in het donker moet zoeken. En ze gingen vrij snel uit.
We waren met onze caravan. Aanrijroute over de Route de Napoleon met 6,5km een steiging van 12%. Dat was vrij heftig
Hadden tijdens ons verblijf veel regen, de grond droogde daardoor niet
Bezig met laden
Vriendelijk en ontspannen
Prijs brood hoog
Prima
Nvt
Bezig met laden
Nette camping!
Mooie ruime plekken. Waar je kunt genieten van je vakantie.
Merci beaucoup c'est vraiment trés gentil
Bezig met laden
Gastvrij, gezellig restaurant met heerlijk eten, fijne plaats voor afvalwater te lozen en vers water bij te vullen
Nette plaats met elektrische aansluiting
merci beaucoup c'est trés gentil à vous
Bezig met laden
Schöner Cplz am See mit nettem Restautant. Sehr freundliches Personal! Menuauswahl ok. Sanitär sauber,. Es gefiel uns sehr gut
nur 1 WC und 2 Duschen
Strllplatz 1 hat gute Sicht auf den See.
Merci beaucoup, pour les sanitaires nous avons un autre bloc sanitaire beaucoup plus grand .
Bezig met laden
Equipe sympa, propriétaire agréable. Lieux avec un panorama exceptionnel.
La vue
Merci pour votre gentillesse
Bezig met laden
les places sont grand et la vue est magnifique
emplacement
oh merci beaucoup
Bezig met laden
Les gérants ainsi que le personnel du camping restaurant sont vraiment sympas! Les sanitaires sont propres et bien chauffés et le camping est super !
La hutte est très fonctionnelle il y a ce qu'il faut avec une vue magnifique sur le lac
Merci beaucoup cela nous touche beaucoup. C'est un plaisir d'avoir des campeurs comme vous
Bezig met laden
Der Platz ist sehr schön,überschaubar, direkt am Wasser! Das Personal nett Wir waren nur 2 nächte da. Am 1.Tag war das Wetter gut, konnten kurz baden gehen und SUPen.Dann kam der Regen, der Platz stand komplett unter Wasser, es wurde kalt bis auf unter 10 Grad. Das Restaurant hat erst um 19 Uhr geöffnet und dann konnten wir auch dort hinflüchten.Essen war super! Nicht ganz günstig aber es hat sich gelohnt. Einkaufsmöglichkeiten gibt es keine in der Nähe. Außer Kiosk mit Kleinigkeiten. Wasser am Platz zieht aber schnell ein, Boden wird schnell trocken. Rundum alles super, wenn’s warm ist
Anstatt zwei duschen bräuchte es vielleicht zwei Toiletten. Das Licht im Badezimmer geht zu schnell aus.
Stellplatz 2. Kürzestes Weg zum See. Wir waren mit einem sechsjährigen unterwegs.
Mehr Privatsphäre in der Toilette.
Merci pour votre commentaire
Bezig met laden
Emplacement avec vue sur le lac. Calme
Bel emplacement
Merci pour votre commentaire
Bezig met laden
Bezig met laden