Camping Le Balcon de la Baie
Frankrijk, Ille-et-Vilaine, Saint Marcan Bekijk op de kaart 324 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (324)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieCentraal gelegen, bij Dinan, Mont st Michel en de Bretonse kust.
Schoonmaak service was niet aanwezig
Centraal gelegen!! Vlak bij Dinan, Mont St-Michel en Cancale! Veel wandelmogelijkheden
Het huisje was wel wat verouderd en er werd geen schoonmaakmogelijkheid geboden
Thank you for your stay. You chose the cheapest and smallest rental unit available. The terms and conditions state that cleaning is not included (otherwise, the price wouldn't be so low!). However, what I don't understand is why you would complain about the lack of this service when it isn't listed anywhere. If you had asked us beforehand, we would have told you that we don't offer it, and you could have looked elsewhere.
Bezig met laden
Als je een camping zoekt, weg van de drukte, maar toch dicht bij alle mooie dorpen en steden en dan nog eens op een idyllische locatie..... Is dit de place tot be. Alles is netjes onderhouden. De plaatsen zijn ruim. Het sanitair proper. Het zwembad was welkom bij de warme temperaturen. De zonsondergang die je 's avonds ziet, vanop de camping, is magisch. Wij hadden ons geen betere verblijf kunnen voorstellen voor onze vakantie. We werden vriendelijk onthaald en geholpen bij al onze vragen. De eigenaars doen heel hard hun best om je een goed verblijf te geven. Tip: reserveer op voorhand!
Geen
We hadden een staanplaats voor onze tent, met elektriciteit. Niks op aan te merken.
Hartelijk dank dames voor jullie verblijf en jullie vriendelijke opmerkingen, die ons vanochtend ondanks de voorspelde temperatuur van 39°C een warm gevoel gaven :) We zouden jullie graag nog eens verwelkomen als de gelegenheid zich voordoet. Bedankt voor jullie begrip voor wie we zijn...
Bezig met laden
Een heel mooie goed verzorgde camping met vriendelijke eigenaars
Geen
We hadden een mooi plaats. Als het zonnig weer is kun je s'avonds genieten van een mooie zonsondergang
X
Bezig met laden
Geweldig leuke en goede camping.
2 nachten hier gestaan en goed bevallen.
Alles prima
Bezig met laden
Mooie camping op geweldige locatie. Ruime plaatsen. Uitzicht op zee, prachtige zonsondergang. Bij mooi weer is dit echt paradijselijk.
Hoewel vooraf bekend was dat er geen toiletpapier is, vind ik dat dit tegenwoordig wel aanwezig zou moeten zijn. Verhoog dan de prijs met 1 of 2 euro maar het is niet van deze tijd om met je wc-rol over de camping te gaan.
Mooie plek met uitzicht op zee
Nvt
Thank you for your stay. I think your make a mistake and confusing 2 campsite ! You came in april and we are in june, it can happens !We have toilet paper everywhere since 15 years minimum ! (and you alright, we need to put 2€ more because we work too much)
Bezig met laden
Heerlijke rustige camping met vriendelijke eigenaren
Op Apple kaarten krijg je niet de juiste locatie. Is het adres niet helemaal correct? Misschien een tip: vermeld de coördinaten ook op de website.
Mooie plaatsen en de hele dag door vogelgeluiden.
-
thank you very much for the good review ! For the informations on Apple, I don't know what to do and on our website the exact address is down to all the pages of the website and also on this special page : https://www.lebalcondelabaie.com/nl/toegang/ in every languages !
Bezig met laden
Fijn ontvangst door aardige mensen. Mooi uitzicht over de baai, goed sanitair, prachtig zwembad. Schoon. Goede service. Kortom, topcamping.
Zou het niet weten.
Prima staanplaats met mooi uitzicht
Bezig met laden
De aankomst was allervriendelijkst en wij hebben een rustig, prettig verblijf gehad met keurig prive-sanitair met 16 A aansluiting. Wij hebben een Engelse caravan en dan is meer dan de gebruikelijke 6 A wel zo prettig. Wij waren er met de hittegolf in Mei/Juni en het verwarmde zwembad was daarom ook een uitkomst. Ook dit was keurig bijgehouden alsmede het sanitairgebouw. De stad Cancale bezoeken vanwege de Oesters is een aanrader.
Prive sanitair met 16 A.
------
Bezig met laden
Ons kind vond de wilde hertjes die er smorgens liepen leuk. Super uitvalsbasis om Bretagne te ontdekken. Beheerder van de camping waren zeer vriendelijk. Compact, maar alles was aanwezig. Kwamen niks te kort.
Mooi plekje, heerlijk rustig. Prima om naar Mint St Michel te fietsen.
Bezig met laden
We hadden de tweede nacht de mooiste plek van de camping (vonden wij) waar we genoten van het uitzicht en de zonsondergang. Hele rustige camping, met een lekker zwembadje. Het sanitair voelde wat verouderd, maar was zeer schoon! De douches waren perfect qua temperatuur en waterdruk. Je hebt eigenlijk wel een auto nodig om wat te zien van de omgeving of ver willen fietsen.
De spiegels in de washokjes hangen onhandig laag ivm het raam.
Prachtige standplaats
Bezig met laden
fijne plekken rond het zwembad met een grootst uitzicht over de baai.
een handreling langs de trap naar het toiletgebouw zou fijn zijn.
prima plekken, groot genoeg voor zelfs een flinke caravan, fraaie plekafscheiding met hegjes.
nee, kan niets noemen
Bezig met laden
Leuke camping ,mooi zwembad slecht om met de fiets te bereiken( boven op een berg, )
Camping eigenaar zeker niet makkelijk
Zwembad
Het is tegenwoordig lastig om op je werkplek te wonen en ervoor te zorgen dat mensen (potentiële klanten of niet) de privé-eigendommen respecteren, door te voorkomen dat ze zonder toestemming binnenkomen en tussen de klanten rondlopen, of zelfs zonder toestemming naar het toilet gaan. Bovendien hebben we werktijden (ondanks dat we 24/24 aanwezig zijn), dus uiteindelijk werken we nooit helemaal, maar we zijn niet constant beschikbaar voor klanten. We hebben vaste openingstijden en die staan duidelijk vermeld op Google, op onze website en in de boekingsvoorwaarden. In elk geval is inchecken vanaf 14:00 uur! NIET 12:15 uur OF 13:00 uur (en tot 19:00 uur, niet 21:00 uur). Om een "balkon" te krijgen, moet je naar boven... LOL. Nog een punt over je beoordeling van 5/10 voor kwaliteit/prijs en 1/10 voor service. Je hebt op 21 mei om 21:16 uur een e-mail gestuurd over een reservering vanaf 23 mei. In die e-mail schreef je: "We would like to hear from you as soon as possible." Ik heb om 21:20 uur geantwoord en u een reserveringsbevestiging gestuurd. Gezien het aantal online recensies waarin de kwaliteit van ons werk wordt benadrukt, denk ik dat we ook onze contractuele verplichtingen met betrekking tot de door u betaalde service moeten bekijken, evenals het respect dat ieder mens voor anderen zou moeten hebben. ;)
Bezig met laden
Zonsondergang Leuk zwembad Verrassende locatie Sanitair beetje verouderd maar keurig schoon
Nieuwbouw sanitair
Kort maar leuk verblijf en goede tips van eigenaresse gekregen voor een dag rondtoeren door de omgeving. Plaatsen waren zeer ruim en keurig aangelegd . Leuk ook rondom het zwembad
Even onhandig als je aankomt dat de receptie verstopt zit achter de slagboom om het hoekje. Die zie je niet en het lijkt een beetje verlaten daar kan iets aan gedaan worden. De verrassing als je de camping oprijd is daarmee wel groter
Bezig met laden
Mooie , schone camping . Goede sanitaire voorzieningen. Prachtig gelegen met uitzicht op zee !
Ruiime plaatsen voor d camper
electriciteit prima
niets
Bezig met laden
Vriendelijke ontvangst toen we aankwamen op de camping. Alles werd goed en duidelijk uitgelegd.
Geen opmerking.
Leuke vrolijke kleur van de stacaravan. Mooi en licht van kleur binnen. Fijne indeling en alles was netjes en verzorgd.
Geen opmerking
Bezig met laden
Rustige kleine camping Netjes en schoon Aardige behulpzame eigenaren
Nvt
Nette schone caravan
Bedankt voor uw verblijf en uw feedback. Tot de volgende keer :)
Bezig met laden
Uitzicht
Zou het niet weten
Leuke plek zon en schaduw
De regen 🙃
Bezig met laden
Dicht bij zee, zeer vriendelijke campingeigenaren, schoon sanitair, geen soms foodtruck op camping, goed om te fietsen in omgeving en naar Mont-Saint-Michel,
Fijne standplaats, ruim, mooi uitzicht
Bezig met laden
Mooie ligging met zicht, in de verte, op zee
Ligt wat hoger dus op de fiets kan het, zeker laatste stukje, lastig zijn.
Fijne afgeschermde plekken
Niks
Bezig met laden
Het personeel is heel vriendelijk, gastvrij en deskundig. Het is een heel fijne en verzorgde camping in een mooie omgeving
Een heel fijne en mooie camping met een verzorgde sanitair ruimte!
Bezig met laden
Bezig met laden