Camping LA FOUGERAIE
Frankrijk, Nièvre, Saint Léger De Fougeret Bekijk op de kaart 155 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (155)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieDe rust Ruime plek Groen
Schoonmaak sanitair
Prima plek
Bezig met laden
Warm welkom, ook na officiële openingsuren van de receptie (we werden onderweg gebeld om ons alle info te verschaffen bij laattijdige aankomst) Lekkere keuken met ruim aanbod en ook zeer lekkere pizza's Veilig zwembad, ook voor de kleinsten (er zijn voor de kinderen ook verschillende speeltoestellen) Zeer bereidwillig personeel (het viel ons ook op hoe hecht het team aan elkaar hangt, en op welk een positief sturende manier de bazen omspringen met het personeel, echt een voorbeeld voor vele andere campings)
mooie grote plaats met schaduw, wat in deze hitte zeker van pas kwam.
Bezig met laden
We hadden een prettig schoon huisje. Was een rustige camping, mooi plekje in de Morvan.
De omgeving was heel mooi.
Dat we moesten vragen om een ander huisje wat niet zo in de schaduw lag en niet zo dicht op elkaar. Eerst een nee, is er niet. Uiteindelijk was het er wel! Gelukkig.
Bezig met laden
Mooie camping met veel soorten plaatsen. Compleet onder de bomen of aan de visvijver. Vriendelijke en goed Engels sprekend.
Er is wifi met heel veel antennes en toch lukt het niet om probleemloos online te blijven . Omdat de mobiele ontvangst op eigen toestel slecht is. Zou de wifi beter moeten
Zodoende ruime plaatsen
Onze plek zou wat vlakker kunnen.
Bezig met laden
Prachtige omgeving , groene camping, brood en eenvoudig restaurant met bar en een zwembad.
De wc was heel erg ver lopen van de sta plek ( achteraan in het veld achter de vijver) bovenin bij de receptie. Dat kostte minstens 10 minuten.
Groen Het veld was groot met een mooie 500 jaar oude eik en het was niet vol. Dus genoeg ruimte voor buiten spel. Water en electra met verlengkabel bereikbaar.
Afstand naar toilet
Bezig met laden
Een super carpodrome , zeer mooi carpers gevangen
de wifi was niet goed en we hadden in het algemeen geen 4G
Mooi plaatsen aan het water
Bezig met laden
Vis vangt was top.
WiFi kan nog verbeteren
Goede plaats af en toe zo'n en schaduw
Toegang van staanplaats naar visput
Bezig met laden
Hele ruime en goed ingerichte lodge, prachtig groen en ruim kampeerterrein. De kinderen vonden de skelters erg leuk.
Douches en afwasmogelijkheid erg ver lopen vanaf accomodatue
Xxxxxxx
Xxxx
Bezig met laden
Ligging, de camping op zich
WiFi
Basic maar oké
Wifi
Bezig met laden
Goed restaurant met dag menu, prijs/ kwaliteit verhouding uitstekend. Uiterst vriendelijke eigenaren, mevr spreekt Engels. Ruime plekken, mooie natuur camping waar ook familie beverrat vertoeft, erg leuk
Sanitair kan een opfris beurtje gebruiken.
Standplaats uitstekend, genoeg zo'n en schaduw, heerlijk zwembad,
Bezig met laden
Vriendelijke en goede service. Het is er stil en 's-nachts echt donker. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving. Het was wel moeilijk de caravan over het greffel omhoog te krijgen, maar ze waren direct bereid de caravan met een tractor naar de weg te rijden.Echt een topper deze camping.
Ruime , goede afgescheiden plekken.
Bezig met laden
Wij kwamen om te vissen in de karpervijver en dat was een waanzinnig succes.
Geen
15 meter van het meer vandaan.
Bezig met laden
Kleinschalig, in de natuur.
Alles erop en eraan
Bezig met laden
De accommodatie was mooi en schoon
Mooie accommodatie de over de camping uit keek. Was goed verzorgd en schoon.
De bedlinnen was wegwerp spul dat zou beter kunnen
Bezig met laden
Sfeer en omgeving
De indruk die het personeel en de camping achterliet.
Bezig met laden
Hele leuke, idyllische camping waar je leuke diertjes kan spotten in het kaddelende beekje dat door de camping stroomt.
Een extra toilet beneden de camping zou handig zijn.
Hele mooie plek
Hello, Thank you for your feedback ! We are glad to know that you had a nice stay in our campsite. We will do our best to improve our facilities and we hope to welcome you again ! See you soon ! Tot zien ! the team of Camping de la Fougeraie
Bezig met laden
De vrijheid en rust in het laaggelegen gedeelte. Fijn voor ons en onze hond. De altijd vrolijke eigenaren / medewerkers die zeer behulpzaam waren.
Prima
Bezig met laden
Prachtige omgeving en mooie campingplaatsen.
Sanitair veel te ver weg (wij stonden op plek 81)
Caravan
Hello ! Thank you for your feedback ! We'll do our best to improve our campsite and we hope to welcome you again. Tot zien ! The team of Camping de la Fougeraie
Bezig met laden
Vriendelijke mensen, rustig en mooi gelegen.
Wel 100 km binnendoor gereden, het was de moeite waard!
Voor 5 personen wel heel klein, we verbleven er maar 2 nachten dus dat was prima te doen.
Bij aankomst was de tent niet klaar gezet, alles zelf nog goed neerzetten.
Bezig met laden
Diverse soorten campers door elkaar. Voor elk wat wils.
Overwegen om een "speed bump" te maken ter hoogte van plaats 52. Er wordt door de huurders van de chalets te hard gereden met veel opwaaiend stof tot gevolg.
Prima plek. Mooi uitzicht maar een beetje krap (52). Wel schaduwrijk.
Hello ! Thank you for you feedback, we are glad to know that you had a nice stay with us. We are looking forward to see you again ! The team of Camping de la Fougeraie
Bezig met laden
Bezig met laden