Flower Camping du Moulin des Iscles
Frankrijk, Var, Roquebrune Sur Argens Bekijk op de kaart 97 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (97)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieLeuke camping met leuke plaatsen.
onze honden konden we prima uit laten
Niets
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie en voor uw bezoek aan onze camping. Om ons te helpen onze camping bekendheid te geven en ons werk te waarderen, zouden we het op prijs stellen als u uw mening zou willen delen op onze Google-pagina: https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Mooie leuke camping
Grote plek
Te veel riet / bamboe wat het uitzicht belemmert
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie en voor uw bezoek aan onze camping. Om ons te helpen onze camping bekendheid te geven en ons werk te waarderen, zouden we het op prijs stellen als u uw mening zou willen delen op onze Google-pagina: https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Een heerlijke relaxte no nonsense camping
Modernisering toiletten.
prima plaats
Bezig met laden
Goed verblijf Dorp nabij Zwembad
‘s avonds lichtsensor bij toilet plaatsen
Goede lokatie op gras en met schaduw mogelijkheid
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie en voor uw bezoek aan onze camping. Om ons te helpen onze camping bekendheid te geven en ons werk te waarderen, zouden we het op prijs stellen als u uw mening zou willen delen op onze Google-pagina: https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Zalige camping
Eigenncamper
Krijg enquête er niet door
Goedendag, Hartelijk dank voor uw mooie recensie en voor uw bezoek aan onze camping. Om ons te helpen onze camping bekendheid te geven en ons werk te waarderen, zouden we het op prijs stellen als u uw mening zou willen delen op onze Google-pagina: https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
De prachtig ruime plekken ook langs het riviertje Angens. De lieve ‘receptie-dames’ die je graag en goed in ‘t engels te woord staan (ook al wil jij ‘frans’ blijven proberen).
Broodjesservice mag wat uitgebreider.
Ruime plekken, veel vrije keuze.
Goedendag, hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zouden het zeer op prijs stellen als u ook een beoordeling op Google zou willen achterlaten, want dat helpt ons bedrijf echt. Om het u gemakkelijk te maken, vindt u hieronder een link. https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Vriendelijk personeel, goede voorzieningen, mooie ruime plekken, schoon sanitair, heerlijk rustig en elke nacht de dwergooruil 👍
Prima plek aan het water
Goedendag, hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zouden het zeer op prijs stellen als u ook een beoordeling op Google zou willen achterlaten, want dat helpt ons bedrijf echt. Om het u gemakkelijk te maken, vindt u hieronder een link. https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
De plek aan de rivier was fantastisch
Het sanitair was nog zonder warm water zodat we we in een van de mobiel-homes moesten douchen en afwassen.
De grote plek aan de rivier (nr 26) en de rust
De boom in bloei vanwege hooikoorts partner
Bonjour, Nous vous remercions pour ce jolie commentaire ainsi que de votre présence au seins de notre camping, Afin de nous aider à faire connaître notre établissement et de valoriser notre travail, pouvez-vous partager votre avis sur notre page google https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Het ongedwongen verblijf en de mooie ligging. Ook het ontvangst was hartelijk. In begin maart zel plaatsje uitzoeken was top
Geen
Ligging aan het water
Bonjour, Nous vous remercions pour ce jolie commentaire ainsi que de votre présence au seins de notre camping, Afin de nous aider à faire connaître notre établissement et de valoriser notre travail, pouvez-vous partager votre avis sur notre page google : https://www.google.com/search?q=flower+camping+moulin+des+iscles&rlz=1C1ONGR_frFR1026FR1026&oq=flower&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqDggAEEUYJxg7GIAEGIoFMg4IABBFGCcYOxiABBiKBTIGCAEQRRg5MgoIAhAuGLEDGIAEMhMIAxAuGIMBGMcBGLEDGNEDGIAEMgYIBBBFGD0yBggFEEUYPTIGCAYQRRhBMgYIBxBFGEHSAQgyMjE4ajBqNKgCALACAQ&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Nous vous remercions d'avance, Au plaisir de vous revoir, L'équipe Moulin des iscles
Bezig met laden
De omgeving
Plekken niet zo ruim als gewend in frankrijk
De locatie
-
Bezig met laden
Prima zwembad, fijn dat er overal wifi is op de camping.
Lawaai van zowel animatie als van mede-kampeerders houdt erg lang aan. Advies om dit na 23u het zwijgen op te leggen.
Plek was oké, genoeg schaduw
Veel vliegen en ander ongedierte. Toiletgebouw is gedateerd en geregeld erg smerig.
Bezig met laden
Het zwembad, en animatie in de avond. Vaker zijn er optredens en kun je aan het zwembad of op het terras bij het restaurant zitten om te luisteren
Licht op het toilet snachts. Al is het een klein lampje op de muur ipv het plafond. Of bewegingssensor.
De plek was groot en had voldoende schaduw.
Sanitair direct tegenover kampeerplekken voor tenten. De doucheruimte mocht ietsje groter zijn.
Bezig met laden
Zeker in het voorseizoen een prima camping op een mooie plek. In de zomer zal de drukte een grote rol spelen, maar in mei is alles goed te doen.
Niets
Geen huuraccomodatie
Nvt
Wij danken u voor uw prettige reactie. Wij bieden ook stacaravanverhuur en lodges aan.Met vriendelijke groeten
Bezig met laden
Tout est parfait . Les locations, les structures, le snack , le restaurant et le personnel !
Propre , entretenu très bien placé
Bonjour, Nous vous remercions pour ce jolie commentaire ainsi que de votre présence au seins de notre camping, Afin de nous aider à faire connaître notre établissement et de valoriser notre travail, pouvez-vous partager votre avis sur notre page google https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Quelque jours en début juin ,ombragé délicieusement fleuri .presque bucolique Un personnel sympathique et arrangeant Que demander de plus......
Peus etre une aide pour les caravanes sans motorisation de roues pourrait etres proposée.
En juin le choix est abondant suivant nos désirs
Rien
Bonjour, Nous vous remercions pour ce jolie commentaire ainsi que de votre présence au seins de notre camping, Afin de nous aider à faire connaître notre établissement et de valoriser notre travail, pouvez-vous partager votre avis sur notre page google https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Camping très familial. La végétation rend ce lieu très agréable en cas de forte chaleur. La piscine est très adapté pour les très jeunes enfants et leurs parents. Merci au personnel pour sa bienveillance.
Le cadre
Une petite bouilloire serait la bienvenue pour les amateurs de thé.
Bonjour, Nous vous remercions pour ce jolie commentaire ainsi que de votre présence au seins de notre camping, Afin de nous aider à faire connaître notre établissement et de valoriser notre travail, pouvez-vous partager votre avis sur notre page google https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
La situation géographique + L’accueil
Plus de clarté sur la location télé car dans la brochure Flower camping ceci est compris mais pas arrivé là-bas 5€ par jour avec des coupures très fréquents mais la personne nous l’a offert ; rampe d’escalier sur pilotis en bois avec des échardes, il faudrait la poncer, mobilhome vieillissant avec de la condensation dans la chambre avec du goutte à goutte, manque quelques accessoires cuisine comme le couteau à pains + saladier allant au micro-ondes
Message dans quelques mot du séjour
Également
Bezig met laden
extraordinaire.
tranquilité,apaisement,nature.
Bonjour, Nous vous remercions pour ce jolie commentaire ainsi que de votre présence au seins de notre camping, Afin de nous aider à faire connaître notre établissement et de valoriser notre travail, pouvez-vous partager votre avis sur notre page google https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
l'accueil le personnel au top le premier camping ou on me fait faire le tour pour m'expliquer les différents points du parc les emplacements au top avec eau et électricité sur place le calme la piscine ( dommage quelques gamins qui fesait trop de bruit à mon gout mais bon .......) le snack avec des prix raisonnables
ombrage au top eau sur place et électricité que demandé de plus ?????
Bonjour, Nous vous remercions pour ce jolie commentaire ainsi que de votre présence au seins de notre camping, Afin de nous aider à faire connaître notre établissement et de valoriser notre travail, pouvez-vous partager votre avis sur notre page google https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Super camping, prix plus que correct,très propre, piscine chauffée
Tout est excellent, gentillesse de l'accueil
Bonjour, Nous vous remercions pour ce jolie commentaire ainsi que de votre présence au seins de notre camping, Afin de nous aider à faire connaître notre établissement et de valoriser notre travail, pouvez-vous partager votre avis sur notre page google https://g.page/r/Cfh8sOzYIGrOEAE/review
Bezig met laden
Bezig met laden