Ushuaïa Villages - Camping Les Cruses ***
Frankrijk, Ardèche, Ribes Bekijk op de kaart 141 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (141)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieWe hebben een hele leuke week gehad. Een fijn zwembad; kleine activiteiten op de camping en genoeg te doen vanaf de camping. Zwemmen in de rivier; klimmen in het klimbos; mooie gezellige dorpjes rondom. Het eten in het restaurant op de camping is prima en erg gezellig. Hele vriendelijke eigenaren, altijd vrolijk en behulpzaam. De croissantjes waren fantastisch!! Prima sanitair, drinkwater nabij de tenten.
Ruime sta plek voor onze eigen tent op de terrassen naast de druiven. Waterkraantje nabij.
Iets stijle helling naar het toilet gebouw.
Bezig met laden
Zeer behulpzame eigenaars. Lekker eten. Rustige en propere camping. Toplocatie.
Goede ligging, zalig onder de bomen.
Bezig met laden
Heerlijke rustige camping met veel georganiseerde activiteiten waar je wel of niet aan deel kunt nemen. Allemaal laagdrempelig.
We hadden de pech dat onze camping plaats dicht bij de weg lag. Daar kan de camping niks aan doen maar goed om te weten dat de camping ook een aantal plekken aan een weg heeft. De plek was wel heerlijk ruim en zolang er geen verkeer voorbij kwam ook heel erg rustig.
We hebben niks gehuurd
We hebben niks gehuurd
Hallo Mandy Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u heeft genoten van de ruimte en rust van uw kampeerplaats, evenals van de rustige sfeer op de camping en de aangeboden activiteiten. We begrijpen dat de nabijheid van de weg mogelijk voor wat overlast heeft gezorgd en we danken u voor uw reactie. Dit kan toekomstige kampeerders helpen bij het kiezen van een kampeerplaats. U kunt uw voorkeuren gerust met ons delen tijdens uw volgende verblijf: we zullen ons best doen om u een plaats aan te bieden die beter aan uw verwachtingen voldoet. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen! Eloise ,xavier et toute l'équipe
Bezig met laden
Aardige eigenaars. Lekker zwembad. Huisje met airco en afwasmachine. Mooie wandelingen te maken.
Zie boven
Thank you so much for your kind message Ienske ! It's always a pleasure to welcome you. We're delighted that you enjoyed the comfort of the cottage and the walks in the region. Your loyalty means a lot to us, and we hope to see you again very soon for more wonderful getaways! 🌞
Bezig met laden
Rustige en gezellige camping
Alles compact
Bezig met laden
Fijn verblijf met supervriendelijke camping eigenaren. We hebben het erg naar ons zin gehad.
Het was ons van tevoren op de site niet duidelijk geworden dat het restaurant buiten het hoogseizoen niet open was. Wij dachten dat die doordeweeks wel open zou zijn. Maar gelukkig konden we in het weekend een lekkere pizza bestellen. Het heeft de vakantie niet minder plezierig gemaakt!
Zeer netjes.
Bezig met laden
De camping ligt op een prachtige plek in de Ardèche. De camping eigenaren Xavier en Eloise zijn erg gastvrij en heel vriendelijk. Ook hun kinderen (met hun partners) zijn erg behulpzaam en vriendelijk! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige camping!
Geen
Wij hadden een grand mobile. Fijne accomodatie met ruim terras tussen de bomen.
-
Bezig met laden
Prachtige camping met grote plekken👍🏼
Wegennet moet verbeterd worden! Mn bij het onderste toilethok! Zitten grote drempels en diepe kuilen! Airco op lek gereden😳.
Stond met eigen tent, dus geen huuraccommodatie
Bezig met laden
Prima huisje, schoon zwembad, vriendelijke mensen en prachtige omgeving
Schoon en complete huisraad. Alles werkt naar behoren.
Voor mensen boven 1,90 meter is de douche wat laag en het bed kort op de muur. Maar het is geen probleem
Bezig met laden
Mooie ruime schaduwplekken Schoon sanitair gebouw beneden Vriendelijke eigenaren Mooi zwembad
Programma, menu kaart, animatie etc ook in het engels aanbieden. Toiletgebouw boven gedateerd Meer schaduwplekken bij zwembad zou fijn zijn
Ruim en schaduw
Geen
Bezig met laden
Wij hebben een leuke tijd gehad op de camping. Aardige eigenaars. Goede sfeer. Lekker zwembad. Mooie wandelingen gemaakt van af de camping. In de buurt 1 restaurant waar we heerlijk hebben gegeten.
Mooie ruimte prima bedden.
Bezig met laden
Rien à redire si ce n’est qu’il manquait de Limoncello ….🤪🤪🤪
Ne changez rien
Très bien équipé
RAS
Bezig met laden
Accueil,très sympa le mobile home super et ombragé un p’tit village où il fait bon vivre
Très complet On s’y sent bien
bonjour Mr Biais, Un grand merci pour votre retour ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre établissement à taille humaine, l’ambiance de notre petit village où il fait bon vivre. C’est exactement l’expérience que nous souhaitons offrir ici, près de Joyeuse, au cœur du Sud Ardèche, une région authentique et chaleureuse que nous aimons partager. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour tout aussi agréable. Eloise Et Xavier
Bezig met laden
Un lieu idéal pour passé un agréable week-end. Une parenthèse qui fait du bien. Camping très bien entretenu et un accueil très chaleureux
A l’ombre des châtaigniers ce qui en fait un logement particulièrement agréable. Tout est prévu pour passer un agréable séjour comme à la maison
Bonjour, Un grand merci pour votre très beau retour. Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable week-end parmi nous et que cette petite parenthèse en Ardèche Sud près de joyeuse vous ait fait du bien. Savoir que vous avez apprécié le camping nous touche. Ce sera un vrai plaisir de vous accueillir de nouveau pour un prochain séjour ressourçant Bonne continuation à vous Eloise et Xavier.
Bezig met laden
L'accueil très chaleureux de Xavier et Éloïse est un vrai plaisir ! Nous avons pu profiter pleinement du camping, ainsi que des délicieuses pizzas de Xavier. Nous avons pu échanger avec eux pour avoir quelques pistes sur les choses à voir aux alentours, les balades, les plages à voir. Un week-end très reposant et ressourçant
Le manque de réseau
Tout était impeccable
Bezig met laden
Bonjour l'accueil des gérants est convivial et aux petits soins pour les vacanciers .le camping est ombragé avec un bon couvert végétal. Nous recommandons aussi ce camping pour le calme absolu
Plus de poubelles avec le tri des déchets
L'espace entre les chalets et donc pas où peu de vis à vis
Descente chemin vers la rivière, les vignes autour , la nature ,les beaux arbres
Bezig met laden
Séjour excellent comme d' habitude. Très bon accueil, très bon service et très bonnes pizzas du vendredi soir !
Locatif en parfait état
Bezig met laden
Camping de taille familiale, bien agencé, cadre agréable et ombragé, dans un joli petit village. Excellent accueil, convivialité et services adaptés.
Chalet propre et de belle superficie, emplacement agréable, équipements adaptés et en bon état, literie adultes de qualité.
Bonjour, Un grand merci pour votre retour qui nous fait très plaisir. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre camping familial, son cadre ombragé et l’ambiance conviviale qui fait l’esprit de notre établissement en Ardèche Sud. Au plaisir de vous accueillir de nouveau pour un séjour tout aussi agréable. Eloise et Xavier
Bezig met laden
L accueil, la prise en charge et la disponibilité parfaitement exécuté. Je recommande sans problème .👍🤘
La fonctionnalité
Bonjour Daniel Un grand merci pour votre recommandation et votre retour si positif. Nous sommes ravis que notre établissement ait été à la hauteur de vos attentes. Toute l’équipe met un point d’honneur à offrir un séjour agréable et serein au cœur de notre belle région Ardèche, et votre message nous encourage énormément. Au plaisir de vous accueillir à nouveau. 🌿 Eloise et Xavier
Bezig met laden
L'accueil, le lodge, l'emplacement avec vu sur la montagne sont très appréciable et mon départ anticipé suite à un problème de voiture a été très compréhensif de la part des gérants. Merci encore
L'espace, l'armature, l'emplacement sont magnifiques.
Bonjour Madame Gonneau, Merci beaucoup pour votre retour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l’espace et l’emplacement du lodge avec vue sur la montagne, ainsi que son cadre privilégié au cœur de notre magnifique Sud Ardèche, une région dont nous aimons partager la beauté et la sérénité. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour encore plus paisible. Eloise et Xavier
Bezig met laden
Bezig met laden