Camping L'Espérance
Frankrijk, Manche, Port-Bail-Sur-Mer Bekijk op de kaart 324 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (324)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieZwembad, service
Plek, schoon sanitair, zwembad
Niets
Bezig met laden
Camping was very well maintained, great facilities and friendly staff
Charging for wifi is a bit outdated and more recycling options - but this might also be a local government issue.
Very comfortable
No concerns
Bezig met laden
Fijne, goed georganiseerde camping voorzien van alle gemakken zoals zwembad, restaurant, receptie met brood en wat kleine boodschappen, bar en speeltuin. Het overdekte zwembad is top, zeker als het weer wat minder is. De buitenglijbaan is super, voor jong en oud. De hygiene is ook erg goed, ik vond het erg schoon en opgeruimd overal. Fijn dat het ook echt stil is op de camping vanaf 22:30 uur!
Behoorlijk ruime stacaravan, we konden er erg goed verblijven met ons gezin met twee jonge kinderen. Netjes ingericht, opgeruimd, fijne keuken, top dat de veranda overdekt was. Veel privacy, fijn dat de auto naast de stacaravan kon staan. Douche deed het supergoed!
Bezig met laden
Nette camping, vriendelijk personeel, schone accommodatie
De heg om de caravan is hoog, geeft privacy, maar 'sluit' je ook op. (Te) Streng beleid omtrent hoe je de accommodatie aantreft qua Nederlandse maatstaven, maar daardoor wel duidelijk
Schoon en goede uitrusting
Weinig plek voor bagage als je er met 6 pers verblijft
Bezig met laden
Omgeving, zwembad leuk. Niet mega groot, maar leuk genoeg
Engels sprekende mensen
Kampeerplaats + tentje + voertuig en aanhanger
Muziek ging soms tot 00.00u door....
Bezig met laden
Mooie schone camping met hele vriendelijke mensen. Vlak bij het strand en prima punt voor uitstapjes lopend, met de fiets of auto.
Voldoende ruime plek voor onze caravan
Bezig met laden
Mooie camping super vriendelijk onthaal
Alles 👍
Bezig met laden
Aardig personeel. Door enorme coniferen afgeschermde plekken, waardoor de plekken wel wat kleiner werden. Sanitair werd veelvuldig schoongemaakt. Over de kleine wegen in de o.geving leuk fietsen.
Paden ècht te smal, door enorme coniferen is de manouvreerruimte beperkt.
Zie boven.
Zie boven.
Bezig met laden
Proper sanitair
Niets te beleven
Kleine plaatsen
Bezig met laden
Het zwembad was erg leuk. De glijbaan gleed goed volgens mijn zoontje. Je mist als volwassene soms wel een beetje de diepte (het diepste punt was tussen 1.50-1.60 meter) maar anders dan dat was het prima te doen. De Coocoo tent was goed geïsoleerd tegen de kou. Alleen de warmte, kon er slecht uit. Sanitaire ruimtes werden meermaals per dag schoongemaakt en het personeel was vriendelijk en spraken allemaal engels.
De vaste tenten staan te dicht op mekaar waardoor je de buren hun gesprekken, ruzies en nog een breed scala aan persoonlijke geluidjes kon horen. Ook betekende dit dat we constant uitgerookt werden door de sterke sigaretten van de buren. En anders was het wel hun bbq rook letterlijk elke dag. Dit was een grote smet op ons verblijf. Na het parkeren van de auto was er geen ruimte meer op het veld om samen iets leuks te doen. De wifi (€10 per device per week) werkte soms redelijk overdag maar niet in de avond (lager dan 0.1 mb download).
De tent was goed geïsoleerd tegen de nachtelijke kou. Dat was zeer fijn.
Je mist wel echt een eigen wasbak. Verder zaten er ook geen horren op ramen waardoor beestjes binnen kwamen. Alle huisjes stonden te dicht op mekaar en hadden te weinig ruimte en afscheiding van buren om je vrij te voelen.
Bezig met laden
Mooi locatie en een camping die fijn aanvoelt, geen massa camping maar wel genoeg vertier voor mijn puber kinderen op de camping of in de buurt. Ook een goede sanitair die goed schoon werd gehouden.
Cafetaria die er is moet je een en simpele pizza en zelfs patat een dag van te voren bestellen voor afhalen terwijl het daar totaal niet druk was en zelfs bemand werd door 2 personen, dit vond ik echt onbegrijpelijk.
Mooi standplaats die mooi beschut is door verschillende hoge struiken
Bezig met laden
Plekken zijn niet heel ruim, maar ruim Genoeg voor onze vouwwagen met voortent en kindertent. Zwembad heel fijn en warm! Sanitair zeer schoon.
Er was weinig tot geen animatie voor onze kinderen (3 en 6). We misten iets van een minidisco in de avond.
Nette plekken en veel groen.
Parkeren op de plek is niet heel fijn omdat de plaatsen niet heel groot zijn. Gelukkig aan de weg zijde ook parkeerplekken buiten de camping. Smalle weggetjes en de grootte van de kampeerplekken zorgen ervoor dat auto’s vlak langs je zitje rijden
Bezig met laden
Ontvangst, zwembad, sanitair
Geen
Prima plek voor camper, ruim
Niets
Bezig met laden
C'est la 2eme fois que je séjourné dans ce camping. Propriétaires agréables, site et piscines propres. Vivement l'année prochaine !
Surface idéale pour 4 personnes
Bezig met laden
Very helpful staff, a very well run and ordered site. Quite a quiet, friendly site.
It would be helpful if it was clearer how to recycle waste, it all seems to go into into one dustbin. Some more information about local attractions would be helpful.
All fine
Bezig met laden
Séjour rendu agréable par cadre arboré, aux espaces verts entretenus. Bon accueil de l'ensemble du personnel. De plus, le responsable est disponible et très réactif pour régler les petits aléas. La gestion est sérieuse avec des états des lieux précis: ce qui est bien. (c'est rare) Hors période estivale de haute saison, il est fait en sorte de ne pas avoir de voisins en vis-à-vis.
Manque une bouilloire pour que tout soit parfait.
Mobil-home récent aux pièces bien réparties sur un bel emplacement. A noter que les parcelles sont bien délimitées et les locatifs ne sont pas serrés les uns près des autres. Le matériel mis à disposition est suffisant mais pourrait être amélioré par la présence d'une bouilloire.
Bezig met laden
Parfait
Là propreté et la convivialité
Bezig met laden
Camping très calme et nickel , hébergement nickel, sanitaire très propre 👌, personnel et gérant très gentil, nous avons passé un séjour agréable et le dépôt de pain est très bon, du vrai pain de la boulangerie et non du pain congelé réchauffer.
Propre , bien équipé tout y est
Bezig met laden
Best conditions - clear, friendly with a nice Pool!
Space enough, Top
Bezig met laden
Wie immer freundliche Empfang, sehr sauber, gut organisiert. Wir haben uns wieder sehr wohl gefühlt.
Helles und sehr sauberes Cottage
Bezig met laden
Bezig met laden