Camping du Lavandin (ex Manon)
Frankrijk, Vaucluse, Orange Bekijk op de kaart 248 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (248)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieDe camping is fel verbeterd tegenover vroeger , maar veel te duur voor wat het is , ik heb er 37€ betaald voor één nacht en dan zou je nog 2 € extra moeten betalen als je wat water tapt !!!! er zijn bijna geen waterpunten te vinden , de douches zijn veel te klein . ze hebben geen lidmaatschap bij ASCI duidelijk om hun prijs hoog te zetten . Het restaurant was wel aangenaam en lekker
vernieuw jullie sanitair in plaats van een beetje op te knappen , plaats waterpunten aan de standplaatsen , en pas jullie prijs aan , word voorbeeld ASCI lid , jullie zullen meer volk over de vloer krijgen
Het restaurant
dat ze nog eens 4€ extra aanrekenen omdat ik een aanhanger bij had , wat maakt dat nu een verschil voor hun dat ik die bij op mijn reeds betaalde plek zet !!!!
Bezig met laden
Mooie schone camping waar je in alle rust kunt verblijven. Grote plekken en zeer vriendelijk personeel.
De mooie zon en/of schaduwrijkeplekken.
Toiletgebouw wel netjes maar gedateerd. Geen toiletpapier aanwezig.
Bezig met laden
Hele vriendelijke mensen. Gezellig terrasje waar je iets kan drinken. Alles netjes.
Mooie ruime plekken Net sanitair
Bezig met laden
Plekjes, restaurant, zwembad, de eigenaren personeel heel vriendelijk
Mooie plek
Geen
Bezig met laden
Heel erg vriendelijk en behulpzaam, netjes en lekker gegeten
Fijne plek
Bezig met laden
Vriendelijke ontvangst. We hebben ook heel lekker gegeten in het camping restaurant. Mooi voorgerecht ‘to share’ en de dagschotel. Iets te veel voor ons. En de prijs kwaliteit verhouding, een dikke 10.
Ruime en makkelijk bereikbare plekken voor onze grote caravan.
Bezig met laden
Vriendelijke ontvangst. Mooie ligging niet te ver van de mooie stad Orange. Mooie plaatsen en schoon sanitair. Er is een snackbar bij, maar daar kun je lekker en goed eten voor een leuke prijs. Al het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Klein zwembad maar zelfs ligbedden erbij. Een dikke pluim.👍
Kampeerplaatsen goed
Bezig met laden
Mooi onderhouden stadscamping met schoon sanitair. Het personeel, ook van het restaurant, is erg vriendelijk en behulpzaam.
Iets meer speelmogelijkheden voor de allerkleinsten.
Mooie, ruime beschutte kampeerplaats op loopafstand (15 minuten) van het centrum van Orange.
Bezig met laden
In de buurt van snelweg gelegen, goed bereikbaar, schoon en netjes. Personeel bij ontvangst en bar/restaurant zeer vriendelijk
Perfecte doorreis camping, vriendelijk personeel
Bezig met laden
Fijn camping, kom zeker terug .
Fijne ambiance
Niets
Bezig met laden
Alles schoon en zo vriendelijk!!Restaurant was geweldig en gezellig vriendelijk bediening met humor!!
De broodjes iets langer in de oven op lagere temperatuur.
Prima!!
Bezig met laden
Geweldig ontvangst super sanitair
Geen
Alles
Niks
Bezig met laden
Leuk ontvangst, gezellig restaurant. Mooi plaatsen, echt waar voor het geld. Top
Ruime plekken
Bezig met laden
Prima overnachting camping. Vriendelijke schoon en het restaurant zeer vriendelijk en heerlijke gerechten.
Best wel prijzig voor een doorreis camping
Ruime staanplaats
Bezig met laden
Toiletgebouw van binnen gerenoveerd. Chemisch toilet stortplaats vernieuwd. Zwembad en terrein lag er zeer verzorgd bij.
Ik stond om 13 uur voor gesloten slagboom. Waarom niet bij reserveringsbevestiging code vermeld van de slagboom. Verwijzing naar website een beetje flauw
Terrein verzorgd.
Wellicht plaatsen beter egaliseren.
Bezig met laden
Prachtige centrum Orange op loopafstand van de Camping. En volop mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Zijn uiteindelijk 6 dagen geweest op de camping. Sanitair wordt steeds goed school gemaakt.
Prima
Niet van toepassing
Bezig met laden
Sanitair gedateerd maar schoon. Ruïne groene plekken. Aardig personeel.
Sanitair updaten en wc-papier toevoegen.
Ruime groene plekken.
Bezig met laden
Rustig kleinschalig mooie plekken vriendelijke ontvangst. Kom zeker terug.
Sanitair
De rust en mooie camperplek
Kleine douche
Bezig met laden
De staanplaatsen, het zwembad, het barretje zijn prima. Hartelijk ontvangst, meertalig en zeer behulpzaam
Het sanitair is al prima, alleen nog afwerken en dan ziet het er netjes uit.
Ruime plekken voor campers van 7 mtr. Meer dan genoeg voor camper busjes
Geen opmerkingen
Bezig met laden
Young lady at reception always very friendly and informative. Great to see all the improvements.
Can't think of any..!
Good plots, everything you need close by
Bezig met laden
Bezig met laden