Camping du Vieux Verger
Frankrijk, Finistère, Névez Bekijk op de kaart 220 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (220)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieRustig, familiaal, boven verwachting, de moeite waard
Geen
Schaduw aanwezig
Niets
Bezig met laden
De camping is zeer netjes en overzichtelijk. De bar is gezellig en kan je ook bij slecht weer goed spelletjes doen en relaxen met familie. Zwembad is schoon en er zijn voldoende ligbedden. Eigenaren zijn vriendelijk en spreken goed engels indien nodig. Prijs kwaliteit is geweldig. Wij komen zeker nog een keer terug. De foodtrucks zijn leuk. Kinderboederij met schapen ook erg leuk en is leuk voor kinderen om smorgens eten te geven. Omgeving veel te zien en te doen. Mooie stranden op loopafstand van de camping.
Wij wisten niet dat de camping uit 2 delen bestaat waardoor we een klein stukje weg over moesten naar zwembad voor ons niet erg maar met een kind soms lastig.
Zeer goede prijs kwaliteit. Ruime groen eromheen voor de kinderen om te spelen. Kinderbedje was zo geregeld . Alles zit erbij.
Niets zou het zo weer huren
Bezig met laden
Fijne vakantie gehad in Bretagne. Mooi aangelegde plekken en veel bloemen en appelbomen. Elke avond een andere foodtruck.
Hele slechte internetverbinding en WiFi werkt niet. Straat tussen twee delen van de camping. Wat weinig leeftijdsgenoten voor onze kinderen van 7,9,13.
Mooie ruime plek onder de appelbomen. Voldoende schaduw
Mooi aangelegd zwembad
Bezig met laden
Mooi aangelegde rustige camping veelal toerplaatsen een enkele mobilhome. Heerlijk. Dichtbij een mooi zandstrand
Praktisch ingerichte stacaravan, 2 ruime openslaande deuren
Helaas geen overkapping dus met minder weer binnen zitten.
Bezig met laden
Mooi zwembad, veel mooie stranden in de buurt, lekkere foodtrucks en ruime plekken!
Van de ene naar de andere kant iets veiliger maken met een extra muurtje of ergens een doorsteek maken.
Wij waren met de tent en het zijn hele mooie ruime plekken.
We vonden alles leuk!
Bezig met laden
Mooie plekken, leuke zitruimte, heerlijke warme douches en een fijn zwembad op een mooie locatie.
Mooie plek, stroom en water dichtbij.
Bezig met laden
Camping du Vieux Verger straalt rust en warmte uit. Het voelt alsof je logeert op een welverzorgd familiepark: groen en bloeiend, met voldoende ruimte en een vriendelijke sfeer. Vooral gezinnen zullen genieten van het zwembad en de dierenweide. De ligging is praktisch perfect: dichtbij het zandstrand en toch vredig en afgelegen genoeg. Aanraders: Concarneau, Quimper, Pont d'Aven, de stranden Voor wie op zoek is naar een kleine rustige, overzichtelijke en authentieke camping in Bretagne, met een goede prijs‑kwaliteitverhouding en fijne ligging – dan zit je bij Vieux Verger zeker goed.
De Wifi werkt erg slecht. Ik geef de voorkeur aan geen Wifi dan slechte Wifi. Helaas waren de stranden
Standplaatsen zijn groot, vlak en afgescheiden met begroeiing wat zorgt voor rust, privacy en geeft een hele vriendelijke uitstraling. Het is prettig dat het maar een hele kleine camping is. De camping heeft ongeveer 40 ruime, vlakke en deels beschaduwde staanplaatsen, omgeven door fruitbomen en bloeiende beplanting – dat maakt het geheel zeer verzorgd en sfeervol.
Bezig met laden
1e week was t erg (te) rustig voor onze tieners. Geen leeftijdsgenoten. Zwembad was op een ander gedeelte van de camping. Sanitair erg fijn en schoon elke keer! Alles netjes bijgehouden. Overal aan gedacht: perkjes met bloemen, planten: verzorgd. Afval kunnen scheiden voelt ook goed om te doen.
Aandacht voor wat er in de omgeving te doen is. Hoewel we onszelf daarin ook hadden kunnen voorbereiden is t ook fijn om dit te horen bij ontvangst bijv.
We vroegen om schaduw en dat hebben we ook gekregen. Je wordt netjes naar je standplaats gebracht.
-
Bezig met laden
Erg leuke camping, vriendelijk en hulpvaardige eigenaren
Betere wifi
Wij hadden een standplaats op het tweede veldje, standplaats was ruim genoeg voor onze tent en auto. Naast een waterpunt en vlakbij de speeltuin en sanitair gebouw. Savonds was het op tijd rustig. Heel fijn allemaal
Bezig met laden
Het zwembad
Ik was niet op de hoogte dat de camping uit 2 delen bestond. Wij kregen een plekje in de verste hoek met uitzicht op een kille muur. Je moest langs een drukke weg om naar de faciliteiten te gaan, langs vuilcontainers. Kinderen kon ik daar niet zelfstandig heen laten gaan. We zijn door problemen thuis, eerder naar huis gegaan. Kreeg geen geld terug, in hoogseizoen begrijpelijk, maar nu al veel lege plekken, had ik dan toch netjes gevonden.
Niets, standplaats
Bezig met laden
Locatie was prima
Sanitair is verouderd, toilet water liep niet overal goed weg.
Prima, lekkere ruime plek met water aansluiting
Voor Camper geen waterloos en vulplek
Bezig met laden
Waren een paar dagen hier en was voldoende voor die paar dagen ...missen wel een campingwinkel voor als je langer zou verblijven... Heel vriendelijke uitbater en zijn echtgenote ...
Klein campingwinkel
Mooie plaatsen en een rustige camping
Bezig met laden
Hele fijne kleine, mooi aangelegde camping met prachtige plekken. Gezellig elke avond ander eten af te halen. Crep feestjes en een heerlijk zwembad.
Prachtige plek met tent gestaan.
-
Bezig met laden
Het is een heerlijke kleinschalige camping
Fiets mogelijkheden
Genoeg ruimte en mogelijkheid tot privacy
Geen enkel punt
Bezig met laden
Beautiful camping with a nice look toilets are clean. And a nice swimming pool. Friendly owner
Two of the womens showers didn't lock so there was only one shower.
Big place enough space.
-
Bezig met laden
Leuke sfeer. Alles goed geregeld. Leuke plek, ook met sfeervolle tafels en stoelen om even te zitten.
Groen bandje met zwemmen is niet echt fijn voor pubers. Zou fijn zijn wanneer de auto’s buiten de kampeerplekken moeten staan, geeft rumoer .
Ruime plek
Auto’s naast elkaar
Bezig met laden
heel schoon, rustig, prachtige bloemen, ruime schaduwrijke plekken, leuk zwembad eigenaars vriendelijk en bereikbaar, koelkastje te huur, mooie overdekte schuur om samen te zitten, twee mooie stranden op 12 minuten te voet, gevarieerde opties om iets te eten door wisselende food trucks (een dag pannenkoeken, een dag Indisch, een dag burgers, een dag pizza...)
vooral geschikt voor kleinere kinderen! (er is een speeltuintje en enkele boerderijdiertjes). Onze tienerjongens zouden ook een voetbalveldje en voetbalvriendjes waarderen, maar dat is voor de rusrige sfeer op deze camping misschien niet ideaal
rustig, prachtige bloemen, ruime schaduwrijke plekken
Bezig met laden
Warm en welkom, vriendelijk, net 1 grote familie.
Top, netjes en schoon
Bezig met laden
Un logement (mobile home) très moderne et le camping est situé dans une belle région. Calme et reposant (au mois de Juin). Accueil chaleureux, arrivée et installation facile. Les propriétaires sont très détendus et gèrent avec une grande aisance leurs camping. Top.
Franchement rien à déclarer , rien à dire.
Top, modern! Rien de plus.
RAS
Merci beaucoup pour ce très bel avis et pour le temps que vous avez pris pour partager votre expérience. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le confort et la modernité de votre mobile-home, ainsi que le calme du camping en cette période de l’année. C’est également un plaisir de savoir que l’accueil, votre arrivée et votre installation se sont déroulés simplement et agréablement. Vos compliments sur notre manière de gérer le camping nous touchent particulièrement. Nous mettons tout en œuvre pour que nos vacanciers se sentent bien et profitent pleinement de leur séjour dans notre belle région. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un prochain séjour ! Bien cordialement, Karine & JF
Bezig met laden
Le camping est très fleuri, l'accueil des propriétaires aimable, eaux près des emplacements, pain ou viennoiseries le matin...
Eau près de notre emplacement, grand emplacements avec soleil et ombre
Bonjour, Merci beaucoup pour votre avis et pour le temps que vous avez pris pour partager votre expérience. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le cadre fleuri du camping, l'accueil ainsi que les services proposés, notamment la proximité des points d'eau et la livraison de pain et de viennoiseries le matin. C'est également un plaisir de savoir que votre emplacement vous a convenu, avec son bel espace et son équilibre entre soleil et ombre, afin que chacun puisse profiter pleinement de son séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour de prochaines vacances au camping. Bien cordialement, Karine & JF
Bezig met laden
Bezig met laden