E Canicce
Frankrijk, Haute-Corse, Moltifao Bekijk op de kaart 122 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (122)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieFijne grote schaduwplekken. Zeer vriendelijk personeel. Lekker eten. Ook heel welkom met honden
Prima plek
merci beaucoup pour cet avis
Bezig met laden
alles is aanwezig en prima. fijne douche. rivier. zwembad is super.
geen
alles was leuk ook het weer.
niks
merci beaucoup pour cet avis,au plaisir
Bezig met laden
Mooie uitvalbasis voor bergritten, vooral met motor, een fijne nette, en kleinschalige camping, met zeer schoon sanitair
Het eten/drinken op jullie gezellige terras, sorry dat we alle grote pietra bier op hebben gedronken😂en de koeien die een langs liepen, fijn afgescheiden plek, en zwembad top.
De blaffende honden snachts was soms teveel en ergens een disco? Harde muziek.
Nous vous remercions pour votre excellent commentaire mais on ne peut pas être parfait partout.
Bezig met laden
Een rustige en schone camping waar gezinnen zich thuis voelen. De vriendelijke en aardige eigenaars stoppen al hun liefde en passie in de camping. Hierdoor is de camping netjes, schoon en s'avonds heerlijk still. Een ideale uitvalbasis om zowel het binnenland als de noordkust te verkennen.
De staanplaats is ruim en afgebakend met bosschages en stenen. Hierdoor heb je genoeg privacy. Door de kleinschaligheid zijn de speelvoorzieningen, badkamers, water enz dichtbij en kunnen de kinderen zelfstandig spelen, zwemmen en naar de toilet.
Nous vous remercions pour votre commentaire et à bientôt.
Bezig met laden
Prachtig aangelegde camping. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en beheren met zorg hun camping. Het sanitair is schoon en douches zijn ruim. De 28 campingplekken liggen mooi verspreidt over het terrein. De foodtruck, de ligging aan het riviertje en het zwembadje maken het af. We hebben genoten!
Geen, we waren zeer tevreden.
Ruime campingplek met voldoende schaduw.
merci beaucoup pour votre commentaire,nous sommes heureux quand nos campeurs sont satisfaits.
Bezig met laden
Sfeervol, compleet en super gastvrij koppel
Ruime mooie plaats met schaduw
merci pour votre commentaire et à bientôt.
Bezig met laden
Wij hebben er erg genoten !!! Prachtige plek op een hele mooie camping ! We komen hier zeker nogmaals terug 👍👍
Mooie plek aan de rivier ☀️🙏🇫🇷😇
merci beaucoup pour cet avis
Bezig met laden
Klein, super vriendelijke eigenaren, erg schoon, mooi
geen
Plekken waren ruim
geen
merci pour votre commentaire.
Bezig met laden
Leuke kleine camping met duidelijk aandacht voor het welzijn van de gasten. Het team zorgt er dagelijks voor dat het sanitair goed schoon is, het zwemwater goed en de speeltuin op orde is. Ook is er een foodtruck, broodservice en een klein barretje voor heerlijk gekoelde drankjes en ijsjes. Kortom een leuk ingerichte camping waar je met veel plezier een paar dagen kunt verblijven!!
Was aan de kleine kant.
merci pour votre gentil commentaire.
Bezig met laden
wij hebben een top week gehad , vriendelijke eigenaren , leuk terrasje en lekker gegeten
geen
stacaravan was prima , aan de rivier en erg schoon
niets
MERCI POUR VOTRE COMMENTAIRE
Bezig met laden
Un accueil et une gentillesse des propriétaires Cynthia et Olivier Ont se sent chez bien dès notre arrivée un camping en pleine nature confortable où rien ne manque, emplacement idéal pour visiter le nord de la Corse, j'ai fait plusieurs séjours dans ce camping en tente et mobilhome j'y retournerais sûrement
L'emplacement au bord de la rivière, mobilhome très propre, rien ne manque pour cuisiner
merci pour cet avis,au plaisir de vous revoir.
Bezig met laden
Toller Service. Alles super sauber. Leckeres Essen. Ruhig gelegen
Alles super
merci beaucoup pour cet avis
Bezig met laden
Accueil chaleureux et personnalisé.Sanitaires confortables et impeccables à tous moments Piscine tres agreable avec vue sur les montagnes. .emplacement spacieux. Camping à dimension humaine. Restauration de qualité avec d'excellents produits locaux à des prix très raisonnables. Merci
??? Rien a redire
L'ensemble des prestations et la relation humaine.
merci beaucoup pour cet avis
Bezig met laden
Prijetno, mirno, udobno, naravno okolje, prijazna lastnika
Narava
merci beaucoup pour cet avis .
Bezig met laden
Séjour très agréable calme et fraîcheur avec le cours d eau
Un petit enrobé pour le passage des motos à la barrière
Tout était parfait
Ras
merci beaucoup pour cet avis.
Bezig met laden
Ce camping est tout juste magnifique. Les emplacements sont très grands, les sanitaires tout neufs sont dignes d’un hôtel 5 étoiles et extrêmement propres. Tout est fait pour vous y sentir bien. Un petit coin cosy pour manger une glace ou se restaurer, un accès direct à la rivière qui nous berce par le bruit de son petit torrent. Les propriétaires sont charmants, plein d’humour et à votre service pour vous être agréable. Il est situé sur une petite route calme qui longe les gorges de l’Asco qu’il ne faut absolument pas rater. Nous avons quitté ce camping avec un petit pincement au cœur.
Rien du tout. Tout est parfait
L’ombre et le calme
Rien
merci beaucoup pour cet avis,ce fut un plaisir de vous accueillir dans notre camping.
Bezig met laden
Le cadre, le calme, l 'ambiance, les excellents repas, la gentillesse et la disponibilité des propriétaires. La possibilité de sortir et de rentrer sans horaires ! A recommander absolument !!!
Tout est parfait...
Mobilhome très propre et bien équipé.
merci beaucoup pour cet avis au plaisir de vous revoir
Bezig met laden
Es war ruhig, sauber ( Sanitäre Anlagen) ,gepflegt ,familiär. Die Platzbetreiber waren sehr freundlich und hilfsbereit. Wir kommen gerne wieder!
Super
merci beaucoup pour cet avis ,au plaisir de vous revoir.
Bezig met laden
Les emplacement sont spacieuses avec des arbres et des buissons. Les sanitaires sont parfaits.
🤷🏼♀️
Voir plus haut Un endroit merveilleux
merci beaucoup pour cet avis,au plaisir de vous revoir
Bezig met laden
Echt een topcamping op een unieke locatie in een oase van rust. Mooie staanplaatsen, een prima zwembad, verzorgd en proper sanitair en eigenaars die er alles aan doen om het hun gasten naar wens te maken. De gastvrouw kan bovendien zeer lekker koken en haar man verzorgd de bediening. Bovendien kun je bij hen steeds terecht voor informatie over een uitstap.
We habben een prachtig zicht aan de rand van de rivier
Merci merci pour ce joli commentaire et à très bientôt.
Bezig met laden
Bezig met laden