Le Lac d'Orient
Frankrijk, Aube, Mesnil St Père Bekijk op de kaart 2139 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (2139)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieNette schone camping met een lekker zwembadje
Privesanitair is echt goud! We hadden dat nooit eerder gehad. Gravel is op zich ook wel fijn en zeker als het regent.
Ik mis handdoek/theedoekhaakjes bij de gootsteen en wat extra haken en een plankje in de doucheruimte zou niet overbodig zijn!
Bezig met laden
Voor de 3e x in 3 jaar bij deze camping. Zowel in chalet alsook op de camping. Altijd top hier!
Grote plaatsen
Bezig met laden
Goede en schone voorzieningen, fijne inrichting campingplaatsen.
Speelse indeling
Bezig met laden
Prima verblijf. Mooie fietsroute rondom het meer.
Mooie grote slaapkamer De andere ruimtes te klein.
We misten de stopcontacten. Bij ed keuken zelfs helemaal geen stopcontacten. Als je koffie en heet water wilde, kon je het koffieapparaat inde de tv en de waterkoker in de badkamer. Dat moet beter kunnen. De veranda op het westen geeft in de avond geen schaduw. Gevraagd om een parasol maar dat kon niet geregeld worden. Verder vonden we de mobiel home niet meer van deze tijd. De woonkamer te klein. Alles ziet er verlopen uit.
Bezig met laden
Mooie ruime plaats op een fijne locatie aan edn meer
Sanitair 2 klein en verouderd.
Grote plaats met schaduw
Gras te lang, niet verzorgd.
Bezig met laden
Lokatie en omgeving.
Locatie is mooi en personeel heel vriendelijk
Merci pour cette jolie note. Au plaisir de vous revoir. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Helemaal super
Niks
Super
Niks
Merci pour cette magnifique note. Au plaisir de vous revoir. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Extra grote staanplaats voor de camper. 's nachts heel rustig. In de winkel voldoende assortiment. Dichtmij het meer, prettig om te wandelen. Vriendelijk personeel. Sanitair netjes.
Geen idee. Voor ons was alles OK !
Alle hierboven vernoemde items waren voor ons OK.
Geen enkele !
Merci pour cettebelle note. Au plaisir de vous revoir. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Mooie ruime plaatsen. Vriendelijk personeel.
Van de paar heren douches, kon een niet op slot. Toiletten en bril gescheurd en gerepareerd met ducktape, ander zat los. Bleven nog 3 over met een zonder bril. Om je was te drogen moet je meerdere keren de machine gebruiken, in ons geval 3x, en dan is het nog niet droog.
N.v. t.
Merci pour cette jolie note. Nous ferons remonter vos remarques. A votre prochaine visite. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Goede schone sanitaire voorzieningen. Prima staanplaats
Waterdruk in sommige wc's
Erg schaduwrijke plaats die bij warm weer erg fijn is
Het restaurant was op de avond voor ons vertrek gesloten
Merci pour cette jolie note. Nous ferons remonter vos remarques. A votre prochaine visite. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Schoon sanitair, fijn restaurant
Fietspad om het meer
Merci pour cette jolie note. Nous ferons remonter vos remarques. A votre prochaine visite. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
De camping was top, evenals het nabij liggende meer en dat alles in een mooie omgeving.
De sanitaire voorzieningen in gebouw 2 kunnen echt beter schoongemaakt worden. De eerste dagen van ons verblijf was het ronduit vies. Zet ook de wc-brillen even vast. Bovendien geeft de douche bijna altijd koud water. Iedereen klaagde daarover. TIP: maak het rooster van de stortplaats cassettetoilet opklapbaar. Het zit nu vast, waardoor het wc-papier er vast op blijft zitten. Erg vies en lastig om schoon te krijgen.
Pitch was ok 👍
Geen opmerking
Merci pour cette jolie note. Nous ferons remonter vos remarques. A votre prochaine visite. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Prima locatie mooie omgeving mooie fiets afstand van Troyes. Goede fietspaden met goede aanduidingen. Sanitair prima, ruim en schoon.
Zelfs in het voorseizoen missen er haakjes in de sanitair ruimten en losse wc brillen. Jammer voor zulk mooi sanitair.
Goede afmeting, wel diep en relatief smal waardoor de auto voor de tent moest staan
Plek was erg ongelijk veel kuilen en niet overal gras.
Bezig met laden
Ik had een zonnige plek geboekt. Was een hele mooie grote plaats. Lekker zwembad, winkeltje en een paar keer heerlijk gegeten in het restaurant. Camping ligt aan het meer. Veel Nederlanders en Engelsen op de camping. Vriendelijk personeel en goed en schoon sanitair.
Mooie grote plaats, nummer 47. Genoeg ampère stroom en kraantje op onze plek.
Bezig met laden
Een doorreis camping verwacht je toch onrust door veel komen en gaan van gasten. We hebben er 3 dagen gestaan en toch als een rustige plek ervaren.
De wc spoelen niet goed door.
Mooie ruime plek
Groote camping.
Bezig met laden
Unser Platz, das Personal Da Schwimmbad super
Wir hatten einen Platz mit Gras und Grind
Bezig met laden
Prachtig meer om te zwemmen. Goed restaurant met schappelijke prijzen. Goede fietspaden
Geen
Mooie ruime campeerplekken.
Vreemde routing naar toiletten via bijzonder smal pad.
Merci pour cette belle note. Au plaisir de vous revoir. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Prachtige ruime plaats, mooie omgeving
Grotere supermarkt, geen winkels in de buurt. Zwembad veel te klein bij volle bezetting
Mooie ruime plaats met schoon sanitair, koelkast en bakplaat is ook erg fijn.
Plaats was niet egaal vlak. Grove stenen onder kleed van luifel was niet fijn lopen
Merci pour cette bonne appréciation. Nous ferons remonter vos remarques. Au plaisir de vous revoir. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Super camping en omgeving om op doorreis enkele nachtjes te vertoeven.
Plaats voldoende groot met zowel zon en schaduw gedeelte.
Merci pour cette bonne appréciation. Au plaisir de vous revoir. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Mooie camping met voldoende ruimte om je camper te plaatsen geopteerd voor prive douche en toilet/ buiten kitchenette zeker een aanrader
prive terras met overkapping voor de zonnige momenten draaglijker te maken zouden een pluspunt zijn maar geen must. enkel op't terras mogelijkheid om iets te drinken van de bar.
voldoende oppervlakte en proper klaar voor gebruik
het weer maar daar kunnen jullie niets aan doen, hierdoor weinig te doen op 't meer
Merci pour cette belle appréciation. Nous ferons remonter vos remarques. Au plaisir de vous revoir. Toute l'équipe du Lac d'Orient
Bezig met laden
Bezig met laden