Camping Seasonova Le Point du Jour
Frankrijk, Calvados, Merville Franceville Plage Bekijk op de kaart 1597 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (1597)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatiePrima lokatie en ruime plaatsen
Douche temperatuur een beetje afstellen aan de temperatuur want 38 graden water is nu echt te warm bij 40 graden Niet mogenlijk om asci card te boeken
Omgeving
Hartelijk dank voor uw feedback over uw verblijf op onze camping. We zijn verheugd dat u heeft genoten van onze ruime standplaatsen en de mooie omgeving van de camping. Wat betreft de temperatuur van de douches, nemen we uw opmerking ter harte om ons comfort te optimaliseren. Wat de ACSI-kaart betreft, reizen via dit netwerk is inderdaad alleen mogelijk zonder voorafgaande reservering. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een ontspannen moment aan zee. Louna
Bezig met laden
Sfeervolle camping dicht bij het strand
wc brillen zou fijn zijn
Ruimte genoeg
gras was bijna verdwenen
Bezig met laden
Mooie camping direct aan het strand
Alles in orde e
Bezig met laden
Het totale plaatje klopte
Nvt
Mooie plek voor camper
Restaurant niet altijd open
Bezig met laden
Ruime met heggen afgebakende staanplaatsen en schoon sanitair. Mooie locatie aan het strand. Voor ons bezoek aan D-day herdenkingen was dit een heerlijke uitvalsbasis.
Toiletten zeer schoon, maar zonder WC-bril.
Ruime plek met stroom en met water vlakbij
Bezig met laden
Op een prachtige plek, op loopafstand van het centrum, een mooie, goed verzorgde camping.
Jammer dat de, betaalde wifi, erg slecht werkt, en dat het beloofde restaurant gewoon niet open is. Afhalen kan, maar de bestelde spullen moeten los worden meegenomen. Tasje? Nee, die hebben we niet. Onhandig.
Prima ruime kampeerplaats.
Bezig met laden
Dat het 1 minuut lopen is om vanuit de camping op een prachtig strand te komen. En over het strand loop je in 25 min naar het leuke dorpje.
Het is een Franse camping en voor die begrippen goed 😊
Grote campeerplaats 🤩
Was prima
Bezig met laden
We hebben deze camling gekozen als overnachtingscamping op weg naar Bretagne. Een prima camping met schoon sanitair en dicht bij het strand
Prima ruime plaats
Bezig met laden
Afstand tot zee Ruime zonnige plek
Sanitair koude ruimte alleen met code naar binnen. Dit is niet zo handig als je ziek bent. We moesten de reis afbreken wegens ziekte. De betaalde belastingen kregen we niet terug. Te weinig personeel bij de balie tijdens spitsuur .
Afstand tot zee
Bezig met laden
Vriendelijk ontvangst lekkere broodservice
Het zou een verbetering zijn als de plaatsen verhard zijn , want met de harde regenbuien was de grond best zacht en blubberig
Erg makkelijk je eigen sanitair
Jammer dat de stroom uitviel een hele nacht zonder stroom
Bezig met laden
Kort verblijf
Niet van toepassing
Groot strand voor lange wandeling
Niet van toepassing
Bezig met laden
Vlak bij het strand
Meer sanitair, water aansluiting op de plek. Dat mag wel voor de dag kosten.
Was ok
Geen water aansluiting op de plek.
Bezig met laden
Mooie camping met prima voorzieningen. Mooi gelegen aan het strand. Toppie.
Niet nodig.
Zicht op de zee.
N.v.t.
Bezig met laden
Ligging aan het strand.
N v.t.
Ligging.
Bezig met laden
Leuke camping 5 min lopen naar het strand
Privé sanitair
Bezig met laden
Lekker dicht bij het stand.
Er wordt weinig tot geen toezicht gehouden op de camping. Als je je asociaal wilt gedragen kan dat, zonder dat iemand er wordt in gegrepen.
Lekker dicht bij het strand en prachtige omgeving. Grote plaats, water punt in de buurt. Sanitair was prima voor elkaar. ( Geen brillen op het toilet).
Sanitair werd schoongemaakt op tijden dat het druk was. Niet handig. Wij stonden tegenover een zeer asociale familie. Tot laat geschreeuw, onze tent werdt door hun bbq onder de rook gezet. Heel veel slapers waarvan ik mij afvraag of de camping hier van op de hoogte was.Geen enkele keer is er ingegrepen door de camping. Vooral omdat er weinig tot geen toezicht is.
Hallo, Bedankt voor uw tijd en ervaring. We waarderen de nabijheid van het strand en de camping. We hechten veel waarde aan respect en rust op de camping. Dankzij een regelmatig bewakingssysteem, alle nodige maatregelen en een periode met verhoogde activiteit garanderen we de rust op alle plaatsen. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in betere omstandigheden. Rydan
Bezig met laden
Leuke camping aan het strand met mooie plekken. Ruime plekken en vriendelijk personeel. Een klein winkeltje bij de receptie en er was elke dag een foodtruck waar je eventueel eten kon bestellen voor de avond. (wij waren net buiten het hoogseizoen)
Ruime en mooie camperplekken
Hallo, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u heeft genoten van onze ruime staanplaatsen, de ligging aan het strand en ons gastvrije team. We hopen u snel weer te zien, in het hoogseizoen of daarbuiten, voor meer fantastische ervaringen. Tot ziens! Rydan
Bezig met laden
Een overnachting gehad
Wifi moet echt verbeterd worden , . 4 euro voor betaald en werkt niet
Een plaats met prive saniair , was uitstekend
Camping ligt aan het strand
Hallo, Bedankt voor je feedback en je geweldige beoordeling 😊! We zijn blij dat je hebt genoten van de locatie en de privébadkamers. Onze excuses voor het wifi-probleem en we zullen dit controleren om onze service te verbeteren. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen! Rydan
Bezig met laden
Prachyig
Prima maar niet voor zes mensen
Hallo, Bedankt voor je feedback en je beoordeling. We zijn blij dat je een fijn verblijf hebt gehad. We hebben je opmerking over de capaciteit voor zes personen genoteerd. We kijken ernaar uit je weer te zien! Rydan
Bezig met laden
Vriendelijk medewerkers, jammer dat de meeste geen andere talen beheersen.
Sanitair ruimte is aan vervangen toe.
Dicht bij sanitair ruimte. En goede schoonmaak
Kampeer plaats was met een afloop dus moeilijk om onze tent te plaatsen Doe douches waren vaak niet echt warm gelukkig wel redelijk schoon En de waterdruk van de douches was heel laag De wifi was niet goed dus bizar dat jullie daar geld voor vragen! Dan ook 1 of 2 dagen of ineens 1 week betalen raar systeem! We zijn eerder weg gegaan.
Hallo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Onze excuses dat verschillende aspecten van uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeden, waaronder de taal, de staat van de badkamers, de helling van het terrein, de watertemperatuur en -druk, en de wifi. Wees ervan bewust dat we voortdurend werken aan het verbeteren van deze aspecten om onze gasten meer comfort te bieden. We nemen ook uw feedback over het wifi-systeem mee om het sneller te maken. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen en u een prettigere ervaring te bieden. Rydan
Bezig met laden
Bezig met laden