Castel Camping Le Brévedent
Frankrijk, Calvados, Le Brévedent Bekijk op de kaart 626 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (626)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieDe camping is prachtig gelegen in het park en de boomgaarden van een kasteeltje. Je wordt heel vriendelijk en persoonlijk ontvangen en de mensen die er werken zijn erg aardig. Er loopt een riviertje door het park dat zich verbreedt tot een klein meertje, erg mooi! Er is een buitenzwembad met een afzonderlijk gedeelte voor kleine kinderen. Er zijn mooie en ruime kampeerplekken , ook met voldoende schaduw. De toiletten en sanitair zijn voldoende.
De afstelling van de douches voldoet niet, soms veel te heet, soms te kort werkend na indrukken van de douche knop. Ook de afstelling van de kranen in de wascabines verdient aandacht. sommige spuiten te hard of blijven te kort of te lang lopen.
Charmante locatie, mooie ruime opstelplaatsen.
Bezig met laden
Informele, parkachtige opzet van de camping. Hier geen recht toe recht aan laantjes met rijen kampeerplaatsen maar heel variatie zowel qua grootte, ligging (zon/schaduw) als begroeiing. Open en behulpzaam personeel. Bij aankomst kies je zelf een kampeerplaats uit.
In sommige douches hield de straal er na 2 seconden al mee op, in anderen was het water heel heet en kon niet kouder gezet worden. Toiletpapier werd niet vaak genoeg aangevuld. Weinig waterpunten op de camping.
Keuze uit kampeerplaatsen met wel/geen schaduw en zon (als beschikbaar).
Geen waterpunt vlakbij.
Bezig met laden
de vriendelijkheid van al het personeel , het bewust omgaan met ons milieu en met Nicole heb je een pareltje in de receptie
eigenlijk is in this day and age WiFi over de hele camping noodzakelijk en niet alleen rond het restaurant dat kan echt niet meer.
dat het een fraaie tent was met prima inrichting.
de veel te kleine ligstoeltjes voor de tent dat kan echt beter
Bezig met laden
Prachtige kampeerplek (c01). Erg vriendelijk personeel. Elke dag lekker vers brood. Fijn dat er een zwembad was tijdens de hittegolf. Relaxte camping sfeer.
Het eten in het restaurant mag beter. De pizzas waren prima.
Fantastisch. Altijd kunnen kiezen tussen zon of schaduw
Niks
Bezig met laden
De hele opzet van de camping, de faciliteiten en de omgeving
Douche knoppen. Soms moet om de enkele seconden weer drukken
Ruim en aan het water
Bezig met laden
Fraaie relaxte sfeer
Regelbaarheid watertemperatuur in de douche en beter letten op toilet papier
Jawel maar erg heet
Fraaie camping met afwisseling voor tenten caravans en campers
Bezig met laden
We hebben een heerlijke week gehad met een heel mooi plekje aan het meertje. De medewerkers zijn supervriendelijk en denken mee. Sanitair is schoon en de gasten op de camping zijn vriendelijk en rustig (geen radio's of andere storende geluiden).
Jammer dat in het voorseizoen er nog geen muziek is, dat is de bonus van deze supercamping 😄
Groot, watertappunt vlakbij, genoeg schaduw
Niks
Bezig met laden
Ruime plekken, leuke camping voor jonge gezinnen en ouderen. Kippen, haan, geitjes achter een afgeschermd terrein voor de receptie. Konijnen en poesen lopen los op het terrein. Wij mochten per hoge uitzondering 1 nachtje met onze poedel blijven wat ik erg aardig vond! Het is inderdaad niet handig met een hond in de buurt. Zwembad klein en in het meer kun je niet zwemmen. Mooie omgeving. Sanitair schoon. Restaurant op de camping en een gezellig winkeltje naast de receptie. Zeer vriendelijke eigenaresse!
Erg veel Nederlanders op de camping waar toch wel een aantal zeikerds en" kakkers" tussen zaten. Klagen over gebruik airco in de middag met een temperatuur van bijna 40 graden. Zelf hebben we niet eens last van het geluid maar een paar meter verder met een heg ertussen van mensen die in een huisje zaten vonden het nodig direct te komen klagen. Zwaar overdreven. En opmerkingen toen ik met mijn poedeltje langs tenten liep....."er mogen hier toch geen honden??" Dus het zijn vooral de gasten die het verblijf minder leuk maken.
Erg fijne ruime plekken. Fijne sfeer.
jammer dat je niet in het meer kunt zwemmen en het zwembad is best klein.
Bezig met laden
Heerlijk zwembad, ontspannen sfeer, ruime plekken, fantastische luxe tent en nog veel meer leuks
Terras, bar openen vóór het hoogseizoen. Avonden waren geschikt om nog een drankje te doen en nu was die mogelijkheid er niet echt.
Geweldige indeling en fijne keuken en badkamer. Heerlijke bedden en lekker veel kast ruimte
Het terras heeft kieren tussen de planken, dat was opletten met speelgoed en spel kaarten bijvoorbeeld. Maar dan moeten we wel echt zoeken naar puntje van kritiek hoor.
Bezig met laden
De omgeving is heel mooi en groen, goed onderhouden, en vooral de mensen zijn echt fantastisch: gastvrij, vriendelijk, ontspannen, met humor en super flexibel.
Het was heel ruim en had een leuke bar.
Bezig met laden
Omgeving, voorkomend personeel
wifi verbinding was niet goed. Kon geen digitale kranten lezen of surfen over internet. Conventionele verbindingen bleken geen alternatief.
Prima accomodatie met goede voorzieningen
Geen goede wifi
Bezig met laden
Mooi opgezette camping met ruime plaatsen. Mooie oude bomen overal en veel tenten!!! En dat is tegenwoordig helaas vaak niet meer zo. Heel ruim aanbod aan sanitair dat ook nog eens perfect schoon gehouden wordt.
Voor mij geen verbeteringen nodig.
In alle vrijheid zelf een mooie en ruime plek voor de tent uit kunnen kiezen. Goede grasbodem
Bezig met laden
Relaxte sfeer.
Fijne grasmat en genoeg ruimte.
Bezig met laden
Een hele fijne en authentieke camping, rustig, ruime plaatsen en erg leuk voor (kleine) kinderen (speeltuinen, zwembad, bos, dierenweide en elke ochtend mogen de kinderen de geitjes eten geven).
Ruime plek en een ruime badkamer met opberg planken.
Bezig met laden
Veel mooie bomen, lekker zwembad bij warm weer, geaccidenteerd terrein en veel mooie plekken. Fijn (iets te) klein huisje met mooi uitzicht en ruim voldoende privacy. Veel vogels. Prachtig oud romantisch landhuis met charmant achterstallig onderhoud.
Het restaurant was nogal magertjes. Daar valt meer van te maken. Van de muziek avonden hebben we weinig gemerkt en er waren sporen van permacultuur, maar ook dat hield niet over en zelfs daarin veel achterstallig onderhoud.
Fijne plek, ruim terras, grappig uitzicht over de camping,
Alleen de douche hebben we niet onder de knie kunnen krijgen. Maar dat gaf niet. We douchen sowieso weinig. Het goed verzorgde zwembad maakte veel goed.
Bezig met laden
De camping ligt in een mooie omgeving en op een mooi heuvelachtig terrein en alles ziet er verzorgd uit . Ook de afval verwerking is prima gescheiden.
Graag bij de nieuwe douches de water timer langer instellen. Nu zet je de kraan aan en kun je net een paar druppels vangen , om weer terug te moeten lopen, verplicht met 2 personen douchen! De douche ruimtes zien er prima uit !
Mooie plek langs de vijver.
De elektra punten staan niet bij elke positie, waardoor auto’s over de elektra kabels rijden !
Bezig met laden
Wij verbleven in het voorseizoen en stonden met onze tent op een mooie grote plek aan het water met zon en schaduw. De medewerkers op de camping zijn heel vriendelijk en je kunt goed eten in het restaurant. Verder prima voorzieningen.
Mooie ruime plekken aan het water met schaduw en zon.
Bezig met laden
Kleinschalige rustige camping, Lekker zwembad, gemoedelijke sfeer. Verwacht geen overbodige luxe, maar het is hier goed toeven.
Ruime tuin, ruim terras, half overdekt met ruim voldoende meubilair. Lekker ruime woonkamer/keuken. De bedden zijn lang genoeg en slapen prima. Als 't goed weer is is dit een heerlijke plek.
De cosy cottage had binnen geen eettafel, geen kastruimte, geen ruimte om kleren op te hangen. De grote slaapkamer had een prettig groot bed, maar daardoor was de ruimte om er achterlangs te lopen wel heel erg klein. Ook het toilet is niet geschikt voor de wat grotere mensen. Verder liep het water in de doucheruimte en wastafel slecht weg. Er wordt wel snel gereageerd als er iets is.
Bezig met laden
De ontspannen sfeer, het groen, het aardige personeel. We kregen een soort familiegevoel. De mooie plekken rondom het meer
De wifi mag wel meer verspreid worden op de camping
Echt een toptent, het ontbrak aan niets
De verlichting kan wel een upgrade krijgen. Vanwege het weer moesten we wel eens binnen zitten en dan geeft het ene lampje te weinig licht.
Bezig met laden
Wij verblijven hier 5 nachten tot volle tevredenheid. Het sanitair is schoon, ruime douche en wascabines. Warm water. Mooie ruime kampeerplekken, met zon en schaduw op de plaats.
Geen wifi op de kampeerplaats
Goed.
Bezig met laden
Bezig met laden