Camping Du Valentin
Frankrijk, Pyrénées-Atlantiques, Laruns Bekijk op de kaart 409 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (409)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieGoeie ligging om uitstapjes te maken met de auto of, als je heel sportief bent, met de fiets
nieuw sanitair gebouw net open, nog geen afwasmogelijkheid
niet al te grote maar prima plek
de camping kan er niets aan doen maar er waren heeeeel veel vliegen
Bezig met laden
Omgeving was prachtig, genoeg te doen.Onze standplaats had een mooi uitzicht. In het voorjaar is het nog heerlijk rustig op de camping mede hierdoor voelde we ons heerlijk ontspannen.
Het bereik van WiFi was slecht wij hadden geen bereik. Er waren jammer genoeg veel vliegen, maar daar kunnen jullie niets aan doen.
Mooie, ruime en bovenal een schone stacaravan met genoeg kastruimte. Bed ligt goed er waren voldoende handdoeken. Veranda was ruim met voldoende schaduw.
Geen WiFi bereik Geen waterkoker,een kop thee zetten met een steelpannetje is geknoei
Bezig met laden
Prachtig uitzicht op de bergen! Mooie en nette camping. We zijn vriendelijk ontvangen. Sanitair is netjes.
De plek was ruim met waterput en stroom heel dichtbij.
Het dichtstbijzijnde sanitair gebouw was gesloten. Daardoor redelijk ver lopen naar t andere gebouw bij de receptie.
Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire et sommes ravis que vous avez passé un excellent séjour au Camping du Valentin. En ce qui concerne nos deux blocs sanitaires, nous en fermons un en effet en cette fin de saison et, depuis votre emplacements, l'écart de distance vers l'un ou l'autre n'était pas très différent. Par ailleurs, dès que cela est possible, nous vous proposons des emplacements au plus près des sanitaires si vous nous le demandez. Au plaisir, Bien cordialement, L'équipe du Camping du Valentin
Bezig met laden
Uitstekende locatie, super vriendelijk. We hadden een prestige bungalow en deze was super; ruim, proper alles er op en er aan.
Zeer ruim en proper
Bezig met laden
het weer viel wat tegen (veel laaghangende bewolking) maar vanaf camping rij je zo de zon in.
zwembad heeft geen tegelvloer, maar grove steentje, dat loopt niet prettig en oogt beetje goedkoop. Er was een piepklein rond badje dat bevolkt werd door hordes schreeuwende kinderen. Na een uurtje hadden we het daardoor wel gezien in het zwembad, verder maar niet meer geweest.
ruime en moderne stacaravan, van alle gemakken voorzien.
Het enige wat we misten waren ligbedjes op de veranda en kussentje in de plastic stoelen (of andere stoelen van met aluminium frame, daar heb je geen kussentjes in nodig)
Bezig met laden
De omgeving is natuurlijk prachtig, dat lukt me logisch. De camping (waar we in de afgelopen 25 jaar al een paar keer eerder zijn geweest) is steeds beter geworden. De voorzieningen zijn goed en schoon (de toiletten en de douches worden meerdere keren per dag schoongemaakt). Het restaurant en de bar zijn eenvoudig maar kwalitatief goed voor een zeer schappelijke prijs. De bediening is erg goed en deskundig net zoals het overige personeel. De (voor ons) nieuwe eigenaren stralen echt uit dat ze plezier in hun werk hebben!
Muggenziften: de toiletpotten waren wat aan de hoge kant (of wij zijn gewoon te klein) :-)
Veel privacy. Water en elektriciteit bij de tent. Voldoende schaduw.
Ik kan even niets verzinnen.
Bezig met laden
Mooie camping in de Ossau vallei
Proactievere bediening op het terras.
Mooie complete en schone stacaravan
Bezig met laden
Hele aardige mensen, goed verzorgde mobil home
Het was krap om met de auto over de camping te rijden en best spannend met alle spelende kinderen op de weggetjes.
De locatie, verzorgde camping. Vriendelijk personeel.
We hadden geen waterkoker
Bezig met laden
De plekken hebben voornamelijk gras en je kan mooi uitzicht hebben over het dal. Je kan via een heel steil pad naar het dorp Laruns
Goede plek. Precies groot genoeg. Gras als ondergrond. Waterkraan op plek
Smal straatje. Ging wel hoor maar net.
Bezig met laden
Excellente situation, très calme, et très très bien tenu (accueil, propreté, sécurité, services....) très chouette piscine couverte et chauffée,. La magnifique vue sur la montagne est la cerise sur le gâteau
Lors de notre inventaire d'arrivée, nous avons signalé des éléments manquants m(fourchettes, couteaux, etc...) mais ils n''ont pas été remplacés lors de notre séjour, cependant, comme nous n' étions que 2 dans un Mobil home x4, cela ne nous a pas dérangé.
Propreté, emplacement, vue, place parking devant le logement, pas d'animation racoleuse,
S'il faut chercher la p'tite bête, on dira que les mouches sont aussi chez elles!
Bezig met laden
Camping sympathique , on évite les campings -usine , camping très bien tenu.
Comme souvent en montagne, le stationnement est parfois délicat
Très bien et superpropre
Rien
Bezig met laden
Super camping , très bien entretenu , calme , personnel au petit soin des résidents , piscine et spa , très agréable.La cuisine du soir est très bonne , félicitations au chef Béarnais . Je recommande vivement ce camping .
Mobil-home très propre et fonctionnel et surtout très espacé et sans vis à vis comme tout les autres .
Bezig met laden
Accueil parfait, camping très propre et très calme, nous avons été charmés par les lieux. Nous reviendrons !!
Le calme et les petits oiseaux
Bezig met laden
Très belle découverte, nous avons passé un excellent séjour. De très belle randonnées avec de magnifiques paysages. Un week-end qui fait du bien !
Propre et bien agencé . Bien situé avec une belle vue sur la montagne.
Beaucoup de mouches, peut être mettre des serpentins pas esthétique mais efficace.
Bezig met laden
au calme .. bien situé.. piscine et jacuzzi top.. très bon rapport qualité prix
très bon rapport qualité prix terrasse vue montagne top
Bezig met laden
Très bon séjour au Valentin, le mobil home était tres bien, tout est bien entretenue et propre (mobil home, piscine….). L’équipe est très sympathique et le restaurant nous a fait oublié que l’on avait amené des provisions!! Pour les personnes ayant un bon appétit et envie de manger une planche apéritive (compris dans le menu) gargantuesque, foncez!!
Rien tout est nickel
Propre fonctionnel
Bezig met laden
Camping très calme , bien agence, personnel très accueillant
La disposition des chambres, la propreté, la terrasse, le calme
Bezig met laden
Idéalement situé dans la vallée de Laruns, très calme. Personnel très accueillant. Piscine très appréciée après la randonnée ! Les pizzas du restaurant très bonnes! Nous y reviendrons avec plaisir !
Au top! Nous avons été surclassé !
Bezig met laden
Très agréable séjour dans ce petit camping au cœur des Pyrénées. Nous avons beaucoup apprécié le calme, la magnifique vue sur les montagnes, ainsi que la piscine chauffée. Un grand merci aux propriétaires et à toute l’équipe pour leur accueil chaleureux, leur disponibilité et leurs précieux conseils de randonnées et de découvertes de la région. Une adresse que nous recommandons avec plaisir !
Emplacement bien entretenu. Grande tranquillité. Vu magnifique sur les montagnes.
Bezig met laden
tous le personnelle sympathique
séjour très bien
Bezig met laden
Bezig met laden