Domaine de la Gautière
Frankrijk, Drôme, La Penne Sur L'ouvèze Bekijk op de kaart 56 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (56)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieEen hele fijne, kleinschalige camping. Op een prachtig terrein met olijfbomen en overal mooie bloemen. Met mooi uitzicht, een zwembad en een bar. (De laatste twee zijn in het laagseizoen nog niet open). En laat ik ook de beheerders niet vergeten: wat een aardige mensen!
Het was laagseizoen toen wij er waren. Het aantal wc’s en douches lijkt mij net wat aan de kleine kant voor het aantal plekken. En de meeste plekken hebben niet veel schaduw. Houdt daar met warm weer rekening mee. Dat doet allemaal niet af aan de plek!
Alles!
Niks!
Merci M Brinkman pour votre avis.
Bezig met laden
Fijne plekken. Open karakter. Nieuwe eigenaren hebben al veel opgeknapt en werken hard om alles stukje bij beetje te vernieuwen. En vooral: je voelt je er erg welkom. Het is een leuke , rustige, kleinere familie camping.
Mooie kampeerplek tussen de olijfbomen. Open karakter, geen heggen. Fijn!
Bezig met laden
Een fijne camping. De nieuwe eigenaren laten je voelen dat je welkom bent. Er wordt stukje bij beetje van alles vernieuwd. De sfeer is terug in de camping. Het is fijn dat het een open karakter heeft, niet te groot is, en je er nog kunt kamperen zoals we dat graag doen. Niet te veel georganiseerd. Maar gewoon prwcies goed.
Mooie staanplaats. Tussen de olijfbomen. Fijn dat de camping wat open is en dat je niet tussen de heggen staat.
Bezig met laden
deze kleine gezellige camping is een absolute aanrader, geweldig enthousiaste eigenaars en prachtige ligging met zicht op de omringende heuvels a la provence wij hadden een stacaravan gehuurd, deze staan gespreid dus niet op elkaar, in verschillende hoogteniveaus met genoeg ruimte en parking rondom, uitstekend
de stacaravan was perfect in orde, met groot terras en ligstoelen
Bezig met laden
Alles schoon en gezellig erg vriendelijk en mooi
Was netjes en verzorgt
Bezig met laden
Ruime plaatsen, rustig, vriendelijke en behulpzame eigenaren
Sanitair kan een upgrade gebruiken. Afhankelijk vh moment vd dag koud(er) water. voor het aantal plaatsen wellicht iets te krap.
Meer dan voldoende ruimte, schaduw en dichtbij alle faciliteiten
Bonjour M Pruimboom, merci pour votre avis , les sanitaires seront rénovés cet hiver , nous avons repris le camping il y a seulement 2 saisons et nous avons déjà réalisés beaucoup de travaux ... Bon retour à vous
Bezig met laden
Zeer rustige camping, grote plaatsen. Aardige eigenaren.
Grote plaatsen
Bezig met laden
Rustig, midden in de natuur, sanitair netjes, goede bedden en vriendelijke eigenaar. Leuke uitjes in de buurt om te bezoeken
Koffiezetapparaat was niet zo goed,
Klein maar knus
Koffiezetapparaat kan beter
Bezig met laden
Mooie camping met grote schaduw rijke plekken. De nieuwe eigenaren zijn enorm hard aan het werk om alles up to date te krijgen. Ze zijn enorm behulpzaam.
Mooie ruime kampeerplaats je krijgt meerdere keuzes.
Bezig met laden
Zeer vriendelijke en aangename nieuwe eigenaars. Terrein mooi onderhouden, sfeer zat zoals altijd zeer goed op de camping: vriendelijke mensen overal.... Grote ruime plekken. Leuk zwembad. Lekker eten.
Toegankelijkheid voor personen met een beperking kan beter. Maar daar wordt aan gewerkt. Alsook het verouderd sanitair, maar ook daar wordt aan gewerkt. Nieuwe eigenaars kunnen niet alles in één keer opknappen.
Zeer ruim, mooi zicht.
Bezig met laden
We voelden ons welkom. En het is er heel mooi.
Een schattig klein huisje. Het was netjes en schoon. Wij waren met 2 personen, ik denk dat het voor 4 personen wat klein is.
Bezig met laden
It is a beautiful natural site, full of character and charm. It is well located in a lovely area. It has great facilities with continual improvements. The owners Ludovic and Anna are exceptionally personable and friendly, are hardworking and well organised and very guest orientated.
The upgrade just completed on the second Sanitaires will make a big difference.
Spacious, well kept and tranquil.
Bezig met laden
Propriétaires très sympa et belle emplacement
En camping car
Bonsoir M Legros , merci pour votre avis , nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous . Au plaisir de vous revoir une prochaine fois.
Bezig met laden
Calme et tranquillité du site. Les propriétaires sont très très accueillants
Emplacement calme et ombragé Idéal pour 2 personnes
Équipements supplémentaires tel que bouilloire et aspirateur seraient un plus
Bonsoir M Simonin, Merci pour cet avis , au plaisir de vous revoir en Aout.
Bezig met laden
Un accueil très chaleureux, des propriétaires toujours disponibles et sympathiques, endroit calme et très propre.
Ras
L’ombre la tranquillité et l’espace
Merci Mme Charbonnier pour cet avis , nous avons été ravis de faire votre connaissance, au plaisir de vous revoir prochainement,
Bezig met laden
Excellent accueil (grande prévenance de la part des propriétaires du camping par rapport à l arrivee et le séjour), parc arboré magnifique, grand espace autour des mobilhomes, belle salle de reception
Très propre, décoré, une belle terrasse exterieure dans la verdure abritée du soleil. Très agréable.
Merci Mme Cuvillier pour cet avis , nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. Au plaisir,
Bezig met laden
Les nouveaux mobile home ont une vaste terrasse très bien aménagée avec petit salon de jardin, vue sur la montagne. Intérieur parfaitement propre, joliment aménagé, trois chambres, le chauffage , un grand frigo.
Les voisins respectent le calme du camping
Bonsoir Mme Tarbouriech, Merci pour cet avis Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour , au plaisir de vous revoir l'année prochaine.
Bezig met laden
camping agréable , gérants très disponibles et accueillant
mobil-home plus petit que d'habitude
emplacement du camping
Merci M Durand pour cet avis . Ravis que votre séjour vous ait plu . Bonne continuation à vous.
Bezig met laden
L'accueil, la situation, le chant des oiseaux.
M H très spacieux. Belle terrasse.
Merci Mme Juhel pour cet avis , ravis que vous ayez passé un agréable séjour.
Bezig met laden
nous avons été agréablement surpris par ce camping dans la drôme qui nous avait été recommandéé par une amie.environnement montagnes et vignes que du Bonheur..piscine agréable transats parasols...inscription la veille pour commande afin d avoir des croissants et du pain frais..trés appréciable le service mis en place par Ludo lendemain En plus les proprétaires Anne et Ludo très à l écoute et toujours prêts à rendre service
affiche informative a l accueil pour informer les tournois de pétanques ou autres activités bien sur car ne connaissant personne dans ce camping a notre arrivée hormis la connaissance des propriétaires a notre arrivée. nous ne savions pas ce qui était proposé.. .c est vrai nous sommes venus hors saison un peu ...
le mobil home méditerranée était un peu juste pour nous.espace de vie.intérieur...mais trés bien agencé avec tout le matériel nécessaire et très joliment décoré ce qui est un plus..j aurai dû signaler a ma réservation que nous étions des grands gabarits. je saurai pour la prochaine fois..
R.A.S tout était parfait pour notre séjour découverte de la région de la drôme et du vaucluse
Bezig met laden
Bezig met laden