CAMPING LA FAGE
Frankrijk, Dordogne, La Chapelle Aubareil Bekijk op de kaart 200 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (200)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieDe eigenaar denk altijd met je mee, bij aankomst een gratis upgrade gehad voor een groter chalet
Het was nog rustig op de camping, broodjes service en pizza is natuurlijk lastig buiten het hoogseizoen. Het zwembad was helaas nog niet open ondanks dat het 26 graden was. Misschien een klein zwembad openen buiten het seizoen?
We hadden uiteindelijk dus een upgrade gehad maar alle chalets zijn netjes en met een mooi terras.
Bezig met laden
Einde van het seizoen een week in een zgan mobilhome verbleven. Interieur was modern. Eind van de middag liep een hertje langs onze mobilhome, zo'n intense rust. De ontvangst op de camping door de eigenaar was uitermate vriendelijk!
Gordijntje in de keuken, waterkoker en mss een braadpan 😊
Modern, mooi en ruim
De muggen
Un grand merci!! Emma et stephane
Bezig met laden
Mooie kampeerplek, rustige camping met toch genoeg te doen voor jong en oud.
-
Veel schaduw en privacy.
-
Bezig met laden
We hebben het prima naar onze zin gehad. Jammer dat we bijna alleen op de camping stonden. Omgeving veel te bezoeken. Zeer vriendelijke eigenaar.
Helaas is het sanitairgebouw de laatste week niet meer schoongemaakt.
De plaats waar we stonden was prima. Met een gestabiliseerde ondergrond voor de caravan
Dat we het chemisch toilet niet konden legen. Dat mocht niet gebruikt worden ivm de septitank.
Bezig met laden
Net, vriendelijk, veel kinderactiviteiten
Voldoende ruimte, voldoende ptivacy
Nous vous remercions, Emma et Stéphane
Bezig met laden
Er waren leuke activiteiten voorzien voor de kinderen, onderandere nachtzwemmen en kampvuur. Avondanimatie duurde niet te lang, waardoor de rust werd gegarandeerd. Goede voorzieningen aanwezig, zoals brood, restaurant, bar, … Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Proper sanitair met de nadruk op ecologie. Leuke sfeer. Niet te grote camping.
Broodservice zou misschien iets vroeger mogen, zodat je op tijd op uitstap kan vertrekken.
Goede voorziening van materiaal. Tent was erg proper toen we er aan kwamen. Rustige ligging. Goede bedden met voorziening van goede hygiëne (matrasbeschermers en hygiëne-hoezen voor de hoofdkussens)
Extra opbergruimte zou handig zijn.
Bezig met laden
Leuke, kleinschalige, rustige camping. Er wordt voldoende georganiseerd (voor jjong en oud) en voor de kinderen is er genoeg te spelen met een voetbal/basketbalveldje (kunstgras), zwembad, springkussens, trampoline en tafeltennis. Op het terras van de camping kun je wat eten of drinken en binnen een dik half uur rijden is er ontzettend veel te zien en te doen dus je hoeft nooit heel lang in de auto te zitten.
De accommodatie waar wij in zaten is waarschijnlijk een tijd niet gebruikt waardoor hij wat stoffig was en er wat kleine gebreken waren. Ook is het winkeltje op de camping wel heel beperkt, je moet er wel voor zorgen dat je echt niks vergeet bij de boodschappen.
Ruime accommodatie met veel privacy
Een beetje gedateerd, veel stof in de kastjes, vaatwasser deed het niet, het 'beddengoed' is wel heel ouderwets 'campingbeddengoed'. Dat zou voor een kleine meerprijs ook iets luxer kunnen zijn.
Bezig met laden
Ruime opzet, gevoel van ruimte in verbinding met natuur.
Schone ruime nieuwe accommodatie
Xx
Merci beaucoup, Emma et Stéphane
Bezig met laden
Accueil au top, piscine et installations sanitaires également.
L ombre et le calme du camping hors période!
Bezig met laden
Ce camping est une oasis de verdure, niché au cœur d'un petit bois où plusieurs balades sont possibles pour le plu grand bonheur des humains....et des canins.... Ici, pas de gigantesque toboggan tonitruant, mais du calme, des chants d'oiseaux, et une grande piscine vraiment très très agréable ! Tout est bien pensé, bien organisé ; les mobil-home sont confortables, très propres, pas trop agglutinés les uns aux autres. Le couple gérant ce camping est très sympathique, accueillant et disponible. Bref, ce séjour fût un vrai moment de bonheur ! Merci beaucoup !
Étant quelqu'un qui lit beaucoup, je préfère les lumières douces et regrette toujours que l'éclairage des chambres dans les mobil-home soit trop fort. Heureusement,ici, les spots sont situés au bon endroit, à la tête du lit ( ce n'est pas toujours le cas...) ,ils sont ainsi un peu moins éblouissants.
Le calme, la propreté, la clarté du fait des grandes baies.
Je dirais l'étroitesse des pièces. Étant seule, cela ne m'a pas trop gênée, même si le passage autour du lit est un peu juste, mais j'imagine que le lieu ne conviendrait pas pour 4 adultes ( un couple+ 1 ou 2 jeunes enfants :Ok).
Bezig met laden
Un séjour dans le Périgord Noir chaleureux ou jardins et châteaux se dévoilent au gré de nos promenades Du pur bonheur !!!
Pratique et spacieux
Merci beaucoup pour vos commentaires!! stéphane
Bezig met laden
Nous avons été très bien accueillis. Le camping familial et grand est bien situé dans un lieu calme avec le chant des oiseaux. Les mobil homes pas trop nombreux sont bien équipés, propres sont espacés et à l'ombre. Jolies promenades dans les bois en partant directement du camping. Le gérant très agréable, toujours disponible et actif. Camping à conseiller pour un séjour calme, agréable et familial.
Les mobil homes espacés et à l'ombre. L'intimité est garantie avec des haies qui les séparent.
Bezig met laden
As we have been there outside the main season it was very quiet, only few guests. Everything was fine, especially the pool was perfect as we had over 30 degrees.
Caravan, 2 persons + dog
Bezig met laden
L’accueil et la gentillesse des propriétaires. Le cadre reposant. La propreté et l’excellent état du mobilhome.
Rien
Parfait état Grande douche Très fonctionnel
Bezig met laden
séjour agréable camping bien placé
boulodrome
très bien
Bezig met laden
L'accueil des propriétaires très sympathiques Les jeux pour enfants Tente Kenya très spacieuse
Prévoir un chauffage quand il fait froid
Très spacieuse Propre ( un petit oubli sur le filtre à café) Super originale
Le bruit des clients de l'autre tente pas assez espacée
Bezig met laden
Camping avec des prestations au top. Bungalow avec une déco très stylée, un emplacement génial, une situation géographique parfaite et surtout des propriétaires très accueillants, disponibles, très arrangeants et commerçants. En résumé un séjour que je recommande les yeux fermés.
Parfait ! Bungalow tout confort, propre, neuf jolie déco et spacieux. Très bien situé dans le camping.
Bezig met laden
Super camping , très propre et très accueillant on à adorer je le conseil à 100%
Très propre
Bezig met laden
Tout était parfait autant pour notre premier séjour en 2024 que celui-ci en 2026. Stéphane, Emma ainsi que toute l'équipe sont vraiment au top. Rendez-vous dans 2 ans
Rien à dire, parfait
Bezig met laden
J'ai trouvé toute l'équipe au petit soin avec nous malgré le grand nombre de participants. Le gérant nous a fait découvrir une spécialité du coin , la mique ,qui a beaucoup plu. Il a mis à notre disposition le karaoké jusqu'à tard dans la nuit. Toute la famille nous a accueillis et servi avec beaucoup de disponibilité et d'écoute .Le site est au calme .
On a vraiment bien dormi, bons matelas . Douche impeccable
Bezig met laden
Bezig met laden