Camping Le Garrigon
Frankrijk, Vaucluse, Grillon Bekijk op de kaart 497 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (497)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieOmgeving, zwembad
Beperken geluidsoverlast verkeer langs de camping
Compleet en comfortabel
Niets
Bezig met laden
Goede accomodaties en heel vriendelijk petsoneel
Wat meer eetmogelijkheden bij de bar/restaurant
Goed verzorgd
Iets te kleine slaapkamer en te laag toilet
Bezig met laden
gezllig
iets uitgebreidere menukaart
net alles aanwezig wat je nodig
een boom in het terras
Bezig met laden
Een prachtig zwembad
Wat meer keuze in restaurant
wij hadden standaard, in uw bevestiging stond dat daar ook een vaatwasser in is. Maar deze zat er niet in.
Wij hadden een standaard mobilhome. Alles was prima alleen misten wij een waterkoker en steelpan
Bezig met laden
Prachtig nieuw zwembad erbij, net sanitair, mooie plaatsen. , hele nette prijs.
De strakke Franse zwembroek, snap dat voetbalbroeken niks is, maar een nette boxer zwembroek moet kunnen
Nette grote plaatsen
Bezig met laden
Mobile homes staan goed voor privacy. Zeer complete, goed school.
Zeer complete.complimenten aan de schoonmaak
Geen negative punten
Bezig met laden
Een goed verzorgde camping in een prachtig frans decor. Midden tussen de lavendel velden en de wijnranken. Prachtige zwembaden vooral het overdekte had een zeer aangename zwemtemperatuur. Evenals het sanitair gebouw. Ook hier was super warm water aanwezig. Zeer ruime douches alle ook voorzien van wastafels. Het sanitair gebouw was gemengd zowel voor mannen als vrouwen. Maar de heren hadden ook nog beschikking van urinoirs in een aparte ruimte. Top geregeld.
De toiletten hadden wat hoger van de grond mogen zijn.
Hele mooie ruime plaatsen met voldoende zon, maar ook schaduwplekken.
Jammer was dat het terras al in de avond vroeg gesloten was. Terwijl de camping wel voor deze tijd van het jaar druk bezocht werd.
Bezig met laden
Mooie camping. Vriendelijk personeel We verbleven in een chalet mooi en schoon. Fijne zwembaden en ligbedden. Alles goed onderhouden. Mooie omgeving waar je goed kon fietsen en markten bezoeken
Wifi
Alles was aanwezig en voldeet
Bezig met laden
De camping is netjes, het personeel is vriendelijk. De ligging van de camping is mooi.
Het restaurantje viel wat tegen
Plekken zijn wissrlend
Geen opmerking
Bezig met laden
Uitstekend sanitair, fijne douches, mooi zwembad, vriendelijk personeel.
Ik zou niet weten wat er verbeterd dient te worden.
fijne plaats met zowel zon als schaduw
Bezig met laden
Zwembad, sanitair en buitenzit super
Het blijft verbazen waarom het engels niet of slecht gesproken word
Ruime plaatsen
Ondergrond is n mengsel van klei en mergelachtige steentjes waardoor bij regenval en n zachte modderige massa ontstaat
Bezig met laden
Fantastisch uitzicht, schone accommodatie, leuk zwembad!
Geen
Heel mooi! Uitzicht fenomenaal!
Bezig met laden
Fijn verblijf, kleinschalig, geen massa.
Warmwater douche niet constant!
Prima,
Watervoorziening op standplaats, beter aansluitingen!
Bezig met laden
Camping is goed verzorgd en van alle gemakken voorzien.
De tegels rond het binnenzwembad zijn echt te ruw. Kinderen lopen na 1 dag al met blaren op hun voeten. Tegels bij het buitenbad zijn veel beter. Maar in april hebben we nog veel gebruik gemaakt van het binnenbad wat overigens wel heerlijk was.
Perfect. Netjes, schoon en van alle gemakken voorzien.
Al zijn de bedden wel echt hard. En onze caravan miste smeermessen. Wel 13 vorken en 8 lepels. 🤣
Bezig met laden
Alles aanwezig en netjes. Leuke locatie en vriendelijk onthaal. Proficiat, we komen nog terug
Mooie plek, afgesloten en dus privé, wateraansluiting aanwezig en genoeg electriciteit👍
We hebben niks aan te merken, was een zeer aangename kennismaking
Bezig met laden
Mooie plek, maar erg druk
Heb gevraagd om plaats wat achterin, kreeg een plaats in de buurt van zwembad, terwijl er wel plaats was achterin
Plaats op zich goed
Kinderspeelplaats
Bezig met laden
Mooi gelegen **** camping. Ruime standplaatsen zon en schaduw. Alles altijd schoon, goed onderhouden. Mooie mobil-homes in div grotes. Erg aardig gastvrij personeel.
Mooi, licht,schoon, goed bed, ruime douche, nette complete keuken
Bezig met laden
heerlijk verwarmd binnen zwembad, genoeg ligbedjes in de zon/schaduw. Rust Onze mobil-home was zonnig van 12.00-18.00 uur op de vreanda. 2026 komen we terug en ebben reeds een andere mobile-home greserveerd met een betere zonligging.
"re4staurant"beperkte keus eten maar wel altijd open lunch- en dinertijd
ruim genoeg zelfs met 2 kleine hondjes.
Bed 140 cm is aan de kleine kant. Beter zou zijn bed van 160 cm breed.
Bezig met laden
Prima ingericht chalet met prachtige ligging en uitzicht. Fijn overdekt buiten terras.
prima ingericht chalet met buitenterras en fijn uitzicht.
niks
Bezig met laden
Sfeer leuk personeel mooie omgeving
Nette verzorgde accommodatie.
Bezig met laden
Bezig met laden