Ushuaïa Villages - Camping Les 4 Saisons ****
Frankrijk, Drôme, Grane Bekijk op de kaart 118 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (118)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieFunctioneel
Locatie
Bezig met laden
Mooie plekken, rust
Basis comfort plaats
Bezig met laden
het restaurant op de camping is erg goed
de plaatsen lopen erg af
Bezig met laden
Vriendelijke eigenaresse, warm ontvangst, we mochten zelf de plek uitkiezen. Sommige plaatsen hebben echt een prachtig uitzicht, fijn zwembad, lekker gezeten en gegeten op het terras van het restaurant. Normale prijzen in het restaurant. Goede ligging tov snelweg en winkels en dorpje.
De camping oogt wat verouderd. Veel schaduw door de hoge bomen (maar dat vinden andere mensen wellicht een voordeel ☺️)
Niet gebruikt wij hadden een staanplaats
-
Bezig met laden
Ruime, informele plekken, schaduwrijk. Op deze camping kom je tot rust. Mooie omgeving, op sommige plekken uitzocht op de bergen. Geschikt voor gezinnen en oudere mensen. Heerlijk zwembad, schoon en rustig, geen lawaai of drukte van jeugd. Sanitair voldoende, eenvoudig en wat gedateerd, maar wordt regelmatig schoongemaakt, toiletpapier en zeep aanwezig. Restaurant aanwezig, goede reviews. Iedere dag lekker ontbijtbrood te bestellen.
Meer ligbedden bij zwembad
Familie, gezin met 6/8pers, jonge kinderen, tiener, jong stel. Met vouwwagen, 2 bijzettentjes, auto op kampeerplek, elektriciteit. Zon en schaduw. Rustig, informele indeling van plekken, afgebakend met begroeiing bomen en struiken
Bezig met laden
Heerlijk zwembad om even af te koelen. Perfecte tussenstop op doorreis naar zuiden. Prima restaurant op camping
Toiletten zijn enigzins verouderd
Alle plekken waren voor tent of caravan beschikbaar
Bezig met laden
Vriendelijke ontvangst en goede faciliteiten
Prima CP
Bezig met laden
Schoon sanitair, wel zonder verwarming, fris nu in de winter.
De stortplaats voor het chemisch toilet is een beetje vreemd, maar voldeed wel.
Bijzonder vriendelijk personeel.
Bezig met laden
Fijne dag door gebracht daar
Loslopende honden
Alles aanwezig op de plaats
Sluitingsdag restaurant
Bezig met laden
Prachtige houten complete cabine. Goed onderhouden camping. Heerlijk gegeten in het restaurant. Zelfs de locale bevolking komt hier eten. Aardig personeel.
3 zwembaden op de foto’s. Ik keek uit naar het baantjes trekken, maar zwom tussen de vrolijk spelende kinderen. Het lange baan was dicht.
Boven verwachting! Compleet, aan àlles gedacht.
Door de beschermhoezen ga je behoorlijk zweten. Airco standje hoger. Verkeerde info op de site voor huren beddengoed en handdoeken. Ik heb twee pakketten besteld, omdat er bij de het 2-persoonslakenpakket geen handdoeken vermeld stonden. Schoonmaakkosten zijn behoorlijk aan de prijs.
Bezig met laden
Wij hadden deze camping geboekt voor onze doorreis naar Spanje en zijn met de auto vlak voor de camping gestrand. Noodgedwongen moesten we langer blijven. Jolande was erg gastvrij en heeft ons goed geholpen.
Prima accommodatie
Bezig met laden
Aardige vrouw bij de receptie en heerlijk gegeten in het restaurant. Mooie nette camping.
Wij waren met de caravan en hadden een prima plek
Bezig met laden
Airco in huisje, zwembad, dat ze matrassen vervangen hebben nadat we aamgaven dat bed niet lekker lag, prachtige Drome in de buurt, leuk dorpje Grane
Jammer dat camping niet aan de rivier ligt, de wasbakken zijn ergonomisch niet best
Zie boven
Zie boven
Bezig met laden
Mooie huisje met uitzicht op de alpen
Hadden een leuke lodge met mooi uitzicht. Prima zwembad en goed restaurant.
Bezig met laden
We konden zelf een plek uitzoeken, alles was duidelijk uitgelegd. Vriendelijk personeel.
Toiletten waren niet altijd schoon, wc papier was op. Jammer dat het restaurant 2 dagen dicht is.
Heerlijke plek, het water deed het niet maar even doorlopen naar het volgende punt was prima.
De personen een paar plaatsen verder. Erg luidruchtige kinderen, ouders deden niets. Maar hier kan de camping niets aan doen. Jammer dat 1 zwembad dicht was, er waren best veel gasten en dus ook druk.
Bezig met laden
Plekken zijn groot genoeg om aangekoppeld te blijven
Niet
Gewoon prima
Nvt
Bezig met laden
Mooie camping , maar toch een puntje van kritiek is dat de stroom maar 6 apere is . 10 apere is genoeg .
6 apere vind ik te weinig op een camping .
Bezig met laden
Le MH 39 pour les PMR très confortable au top
J’ai loué 2 Mh le 31 et le 39 ce dernier aucun soucis le 31 insalubre du coup on a délogé quelqu’un pour me donner le 37 qui etait un 5 places alors que nous étions 6 et il a fallu se débrouiller comme ça car pas d’autres solutions à nous proposer que de mettre un matelas par terre alors que le 37 etait très petit . A notre arrivée à 20h ( nous avions prévenu) les clefs n’étaient sur aucun des MH ni au restaurant il a fallu attendre 1h30 pour avoir les 2 clefs pour un début de saison l’accueil est chaotique de plus une personne rencontré sur place pour mettre le matelas a été très audieuse
Confortable, tout est accessible le mobile home est neuf magnifique
Madame PERON, nous comprenons tout à fait votre mécontentement quant aux difficultés rencontrées à votre arrivée. Nous avons tâché de vous proposer les solutions dont nous disposions, solutions que vous avez refusé. Il n'est pas exact de parler de "matelas par terre" car c'est une banquette convertible en lit deux places que nous avions prévu de vous installer. L'ensemble de l'équipe s'est mobilisée pour répondre à vos revendications qui, sur le fond, étaient tout à fait justifiées. Pour autant, il n'est pas tolérable de traiter les salariés tel que vous l'avez fait. Nous sommes tout de même contents qu'il y ait eu du positif dans votre séjour chez nous, à savoir, l'hébergement que vous avez occupé.
Bezig met laden
l''accueil est extra de l'arrivée au départ.
les chalets sont très cosy tout en bois et très bien aménagés. on dirait les cabanes que l'on revait enfant
Merci beaucoup Charlène pour ce super retour ! Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau !
Bezig met laden
top, barbecue électrique, accueil bienveillant et disponibilités, réactivité, restaurant bien le svendredi et moins bien le dimanche soir (manque de personnel?)
possibilité de prendre le petit déjeuner a la cafétéria, toboggan pour enfants dans piscine
Lit, climatisation, terrasse , ombragé, douche multijets
manque des couverts, presse agrume par exemple, bruits dans les murs la nuit, odeur persistante, absence de volets ou store sur les fenêtres
Merci pour vos retours Adrien que nous prenons avec attention. Au plaisir de vous accueillir à nouveau !
Bezig met laden
Bezig met laden