Chateau Guiton
Frankrijk, Gironde, Frontenac Bekijk op de kaart 147 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (147)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieHet was een erg rustige camping fijn brood service. Je kon er zelfs lekker eten. Het was een heerlijk verblijf.
Zou er geen weten
Fijne grote kampeer plekken. Zonnig of schaduw net wat je wilde. Stroom- en water punten dicht in de buurt.
Geen opmerkingen
Bezig met laden
Wij hebben genoten van deze camping. Heerlijk rustig en geen animatie. Wel de mogelijkheid om gezamenlijk te eten als Vincent kookt. Wij hebben van de maaltijd en de heerlijke wijn genoten in de zon voor het chateau. Echt vakantie!
Wat wel verbetering verdient, is het 2e toiletgebouwtje. Dit is wel heel minimaal en er hangt regelmatig een rioollucht.
We hadden een fijne besloten standplaats.
Bezig met laden
De natuur en de stilte, Prachtige kasteelcamping Zeer verzorgde service van Paul en Vincent en lekker eten. De vele fietsmogelijkheden
Geen opmerkingen
Ruime plaats voor de caravan in het groen bij 3 majestueuze eiken en alleen de geluiden van diverse vogels
Geen opmerkingen
Merci pour votre avis qui nous fait bien plaisir. Nous avons été très heureux de vous accueillir et vous serez les bienvenus à une prochaine occasion. Paul & Vincent
Bezig met laden
Chateau Guiton is het aanraden waard. De camping is rustig gelegen en niet groot. Het zwembad is netjes en rond het chateau, onder de bomen zijn verschillend zitjes gecreëerd waar je heerlijk van een wijntje kunt genieten. ‘s Avonds wordt er een eenvoudige maaltijd geserveerd en in de morgen kun je brood afhalen. Een leuke uitvalsbasis voor een bezoek aan Bordeaux en de omgeving met zijn vele wijnhuizen.
Plaatsen zijn goed
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Kleine rustige vakantie zonder animatie.
Grote staanplaats
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Het zwembad was heerlijk, grote staanplaatsen, warme douches, sanitair was wat verouderd, leuke romantische zitjes onder de bomen, en als je wil kan je 's avonds eten van een kleine kaart met een heerlijk glas wijn. Brood bestellen voor de volgende dag.....Verwacht geen vertier, puur verblijf voor rustzoekers. Aardige gastheren, geen popie jopies.
Kleine buiten sanitairhok mag aangepast worden, en wcpapier is schaars.
Prima grote plek
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Fijne camping. Rustig, gastvrij en heerlijk pizza’s gegeten, samen met de andere gasten
Klein toiletgebouw voldoet niet helemaal
Fijne ruime plek
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Het was een fijn verblijf, Paul en Vincent zijn fijne gastheren die de gasten alle ruimte geven en er zijn op moment dat het nodig is. Wij hebben erg genoten. Leuke gesprekken gehad met andere campinggasten maar ook dat hoeft niet als je er geen zin in hebt. En je kan zijn wie je bent.
Misschien de 2 toiletten die apart op het terrein staan maar de andere wc's zijn prima en goed te bereiken.
Her gevoel van vrijheid, wat ook versterkt wordt door de ruimte op de camping.
We hebben geen negatieve ervaringen.
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Super vriendelijke ontvangst grote mooie kampeerplaatsen lekker eten
Mooi groot veel privacy
Thank you for your very kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Wat een rust en sfeer! Heerlijk gegeten. Prachtig zwembad. Top ligging. Gastvrijheid!
Toilet / riool stinkt
Ruime plekken!
Geur van riool
Thank you for your review. It has been a pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
De rust en de open ruime plaatsen
Zeer ruim
Thank you for your very kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Zwembad
Stroom voorziening
Fijne rustige camping mooie omgeving. Vriendelijk gastheren.
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Wat een oase van rust! Gastvrij ontvangen waarna we zrlf een plek konden uitzoeken. Heerlijk om te genieten van de stilte maar ook van het zwembad! Pizza avond is een aanrader. En miet te vergeten het, door de eigenaren, zelf gebakken brood…
Sanitair is gedateerd maar wordt keurig schoongehouden
Lekker ruime plek met voldoende privacy
Plek mag iets vlakker
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
De ambiance .mooie plek alle voorzieningen schoon .sauna op koudere dag gratis. Mogelijkheid tot eten in de tuin van het Chateau
Dat het ern prima basisplek is voor paar dagen. Alles aanwezig.
Hooguit de mogelijkheid met meer mensen aan een tafel te zitten.
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Prima verzorgd door Vincent en Paul.
Fijne plek
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Lekker gegeten, vriendelijke eigenaren, fijn zwembad, mooi Chateau
Kleine toiletgebouwtje zou iets meer faciliteiten mogen hebben (warm water, spiegel)
Mooi ruime plekken
Thank you for your review. It has been a pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Wat een heerlijke verrassing !!
Rust, stilte, natuur, respect..
Niets
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Fijn zwembad prachtige omgeving
Prima plaats
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Prachtige plek, mooie tuin en zwembad.
Voldoende schaduw, veel ruimte
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Vriendelijke ontvangst, veel schaduw, prachtige tuin, fijn zwembad, lekker eten.
Wastafel/douche bij het kleine toiletgebouwtje
Standplaats tent
Niets
Thank you for your kind review. It has been a real pleasure for us to welcome you. Paul & Vincent
Bezig met laden
Bezig met laden