Camping Renéville
Frankrijk, Seine-Maritime, Fécamp Bekijk op de kaart 181 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (181)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieFijne camping op de krijtrotsen aangelegd
Lokatie
Herstel plankjes en haakjes in douches als deze stuk zijn.
Bezig met laden
Fantastisch uitzicht op zee
Het toiletgebouw zelf ziet er verwaarloosd uit maar binnen is het prima in orde
Uitzicht
Ongelijk terrein
Bezig met laden
Uitstekend en voldoende sanitair. Vriendelijk personeel. Een aanrader.
Ruime plek voor de camper.
Bezig met laden
Ligging, uitzicht, ruimte, vlakbij de boulevard en langs de GR21, prijs
Prijs-kwaliteit is perfect. Behulpzaam en aardige receptie.
Zwembad en restaurant niet in gebruik, vervallen.
Bezig met laden
place is beautyfull
the washroom en the showerroom is very dirthy and old
geen mening
geen mening
Bezig met laden
Uitzicht over zee met een prachtige zonsondergang. We stonden op een hoge plek. Heel mooi! Bij de lager gelegen plekken ligt er eerst een weg tussen de standplaats en de zee, iets minder fijn. Bijzonder om zoveel rust te ervaren om de hoek van een drukker stadje.
Sanitair wisselend aangetroffen. Niet altijd even schoon. Maar ja, het is ook maar net hoe andere campinggasten het achterlaten... Stijle toegangsweg. Minder geschikt voor grote campers.
Prachtig uitzicht met mooie zonsondergang
Niets
Bezig met laden
schitterend uitzicht, mooie omgeving, rustige camping
douches hebben een erg harde straal, die niet echt fijn op je lijf is en mede daardoor voelt het minder warm en comfortabel aan. Een keer goed ontkalken, zal mogelijk helpen. Het licht gaat vanzelf uit, op zich prima energiebesparend, maar als je onder de douche staat aan de kant waar geen licht binnenkomt van buiten, is het dan best donker.
We hadden een ruime plaats gekregen omdat ik bij de reservering aangegeven had dat we een grote camper en 2 tentjes wilden plaatsen. Hierin was goed meegedacht!
Bezig met laden
Vier nachten verbleven. Prachtig weer. Supermarkt, horeca, bakkerij, strand allemaal op loopafstand. Wel flink bergop wandelen.
Prachtig uitzicht. Compleet ingericht. Wij verwachten een bed en de mogelijkheid om zelf te koken en lekker buiten te zitten. Dit was er allemaal. Dus tevreden.
Stacaravan was niet schoon. Plakkerig plankje in de keuken. Glazen en bestek niet schoon. Met twee man goed te doen m.b.t. ruimte. Dus met vier?
Bezig met laden
We hadden een heel mooi uitzicht op de terras-camping en op zee
Stroomaansluiting een beetje primitief.
Mooie camping-plaatsen op terras-camping Mooi uitzicht
Sanitair verouderd Weinig water-tappunten en veel gesjouw met chemisch toilet via smalle stijle trap
Bezig met laden
Très beau séjour.
Bien placé.
Le ménage.
Bezig met laden
Excellent views, friendly staff, close to the sea
Renovate sanitary facilities , add a kitchen with cooking possibilities
Excellent view
Bezig met laden
Eventually got a decent sized pitch. Sanitaires were perfectly OK. Very shabby and run down near snack bar…not at all inviting!
Finish the pool! It looks dreadful and abandoned. Put some nice things around…statues, plants, flowers…seems like you are being lazy and knowing guests have a nice view of the sea.
Decent size and quiet
No it was fine
Bezig met laden
Die Lage des Platzes ist einzigartig
Obere Sanitäranlagen regelmäßig reinigen und sanieren, Außenanlagen pflegen, Treppen auf dem Gelände instand setzen etc. Die Geschirrspülbecken wurden definitiv sechs Tage nicht gereinigt.
Die Aussicht
Trinkwasser nur an der Rezeption, Reste von weiteren Wasserhähnen sind noch erkennbar.
Bezig met laden
L'accueil aussi bien téléphonique que physique est parfait. Les sanitaires sont propres. Le repas au snack très bien.
Emplacement herbeux.. top. Vue sur la mer
Bezig met laden
Super Stellplatz,Aufenthalt war sehr schön
Aussicht
Bezig met laden
Sehr angenehmer Kurzaufenthalt, das nächste Mal einfach länger
Sauber, unkompliziert gute Lage
Bezig met laden
Très bon accueil, autant téléphonique qu'à mon arrivée et personnel très sympa. Mon emplacement était top avec Vue sur la mer . J'ai passé mes soirées devant de magnifique coucher de soleil, somptueux. Un accès depuis le bas du camping à la plage , Super raccourci et sécurisé. Des randonnées le matin, du vélo,du bateau, dela baignade dans la mer et des visites du musée et du palais Bénédictine, c'était super Intense et pour le coup j'ai déjà réservé pour revenir avec mon épouse cette fois-ci en juillet.
Attention aux rambardes d'escalier pour descendre au sanitaires.(la dernière ) Rouillé et qui ne tient plus beaucoup.En très mauvais état à revoir.
Très bel emplacement stabilisé n°42 pour mon camping car de 7 m .
Bezig met laden
This is a beautiful site with some of the best views you could ever find over the sea and towards the harbour. Especially at sunset. Easy walk to the beach. Good facilities, clean. Lovely bar with amazing views. Bread could be ordered daily.
Better directions perhaps as we ended up in the town, better to approach a different way.
Good size. Plenty of grassy verges to move to for views and to watch sunset.
Unfortunately our pitch was surrounded by tall hedges meaning no view (except from inside). There were very few like this, we were just unlucky. And we were directly in front of the toilet block. I had asked to not be too far from the toilets but this was too close! The site was full (not surprised as it is in a stunning setting) so we made the most of it and could easily put our chairs on sunny grassy verges for the views. So did not spoil anything. Our pitch was 56.Definitely recommend the hedges could be trimmed down a metre.
Bezig met laden
Très bien,satisfaite. Belle vue.
Confortable
Bezig met laden
Merci
Merci
Bezig met laden
Bezig met laden