Campasun Camping Du Soleil
Frankrijk, Alpes-de-Haute-Provence, Esparron De Verdon Bekijk op de kaart 323 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (323)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieSchitterende ligging aan het meer. Suppen, zwemmen en nog veel meer wateractiviteiten!
Meer activiteiten voor jeugd in de avond.
Lekker dichtbij het water en zeer ruime plaats
Bezig met laden
Prachtig uitzicht, super restaurant, leuke excursiemogelijkheden, direct aan meer
Weinig douches, aanschuiven in de avond Geen droogkast Je moet een zeer goede chauffeur zijn om je caravan daar op je plaats te krijgen.
Leuke plekken met prachtig uitzicht Wij hadden twee plaatsen geboekt en die lagen naast elkaar zoals gevraagd. Wel heel fijn. Plaatsen waren niet super groot maar oké.
Zeer moeilijk bereikbaar. Het is ons wel gelukt maar we hebben verschillende mensen moeten helpen. Op zich is dat oké maar had beter aangegeven moeten zijn bij boeking dat mensen zelf de keuze kunnen maken of ze hiertoe in staat zijn. Wij hadden ook een geurhinder… onze caravan stond boven de afvoer van de sanitaire blok en verschillende keren per dag (zelfs ‘s nachts) was de geurhinder daar enorm.
Bezig met laden
De ligging van de camping is prachtig: je kijkt van je campingplek uit op het meer bij Esparron-de-Verdon. De plekken zijn ruim en door de aanleg van de camping is op bijna elke plek wel schaduw. Je loopt vanaf de camping zo richting meer om te verkoelen. Het sanitair was doorgaans schoon. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.
Een nadeel van de camping is dat je niet met je auto bij je plek kunt komen. Dat betekent sjouwen met je kampeerspullen (smalle trappetjes af en op). Hoewel de ligging van de camping prachtig is, ben je wel ver verwijderd van een supermarkt of dorpjes. Alles is op meer dan 15 minuten rijden. Het dorpje aan de overkant van de camping beschikt over een kleine super. Voor een grote supermarche moet je verder rijden. In het hoogseizoen was het aanwezige sanitair wat krap (2 sanitairgebouwen met elk 2 toiletten voor de dames en 3 douches). Voor tieners is hier relatief weinig te doen.
We stonden op een prachtige plek met uitzicht over het meer!
De toegang tot de kampeerplek was vooral bij aankomst en vertrek minder prettig, omdat we alle spullen van boven naar beneden moesten sjouwen (bij aankomst) of weer naar boven moesten tillen (bij vertrek).
Bezig met laden
Mooi gelegen camping. Prachtig meer en een leuk dorpje.
In de nacht veel lawaai van jongeren die op de rotsen zitten en tot diep in de nacht praten/schreeuwen
Ruime kampeerplaats in de schaduw!
-
Bezig met laden
mooie plaatsen tussen de bomen en dicht bij het water
wij kwamen met een vrij grote camper maar alles was goed bereikbaar en alles was voorzien voor campers
Bezig met laden
We hebben genoten van het prachtige uitzicht op het meer en de bergen. De terrasvormige camping maakt het mogelijk dat je op ieder plekje mooi uitzicht hebt. Ene wat meer in de schaduw dan de andere, maar schaduw was goed te creëeren met de 30 graden in juli.
Sanitair is simpel, wat mij betreft mag daar nog wel wat extra aandacht aan besteed worden (automatische lichten gingen wel eens uit terwijl je aan het douchen bent, in de zomer niet zo erg, en steeds nat om de wasbakken, geen bril op de wc (maar wellicht is dat iets Frans, wat de Nederlanders niet gewend zijn), fijn dat er een föhn is). Restaurant is super qua kwaliteit, wel jammer dat je pas om 19 uur kunt eten, maar ja, wij Nederlanders zijn wat dat betreft weer wat te vroege eters. Wij hadden op de woensdagavond animatie, leuk, maar wat ons betreft mocht dat vaker (9 dagen verbleven wij)
Camping plek was prima, neem wel stevige haringen mee, want kleintjes sla je zo krom. M'n man heeft er al 4 krom geslagen 😅. Voor onze tent was de plek groot genoeg. Elektra wel met verlengsnoer nodig. Watertap met heerlijk drinkwater in de buurt van de tent. Erg fijn, want dan we hoefden niet met flessen te slepen.
Vooraf maakte ik me zorgen over de hellingen, en dat je veel met spullen moest sjouwen om bij je plek te komen. Dat is wel een beetje waar, maar daarentegen heb je wel prachtig uitzicht. Je wilt wat! De hellingen en trappen zijn eigenlijk prima te doen en na verloop van tijd krijg je nog conditie ook. Sommigen mensen lopen achteruit de hellingen op en anderen (waaronder me) zichzaggend, waardoor het minder vermoeiend is voor je kuiten 🤣.
Bezig met laden
Over de omgeving, wandelingen, leuke dorpjes om naar toe te gaan.
Parasols op het strand en bij het restaurant voor meer schaduw.
Modern en netjes. Super fijne verlichting op het terras van de cottage.
Picknick tafel was niet fijn om aan te eten. Bedlampjes ontbraken bij de tweede slaapkamer.
Bezig met laden
Het was er leuk, mooie omgeving
de laatste week een groep van 14 jongeren en 3 begeleiders, die naast uw staan is niet zo aangenaam. regelmatig veel lawaai, onderling ruzie, bezetting van de douches.
Was niet ruim voor onze caravan.
Bezig met laden
Leuke en gezellige camping met prima sanitair
Ruimer strandje maken
Zeer grote plek met schaduw
Bezig met laden
- Het opzet van een pittoresque terassencamping met privé toegang tot het mooie meer van Esparron. - Kleine familie camping met gemoedelijke sfeer. - uitstekende bakkerservice.
- Kwaliteit van restaurant is voor verbetering vatbaar. Duur voor de geboden kwaliteit. - wel ver afgelegen van de toeristische Verdon waardoor elke uitstap minimaal een half uur tot anderhalf uur rijden is. Ook supermarkt is half uur rijden. Wel kleine kruidenierszaak in het dorp. - Geen aanwezigheid van de uitbater op het terrein. Zo is er bijvoorbeeld geen toezicht bij nachtlawaai
schaduwrijke plekken.
- We hadden in januari bij de boeking van comfortplaats een grote staplaats voor vouwwagen gevraagd. Deze bleek echter niet de beloofde minimale 80m2 te hebben. De vouwwagen paste maar net op de plek. - Er is nood aan een goed en opgevolgd parkeerbeleid: iedereen doet maar wat bv bagagekar op parkeerplek. Ik kon mijn wagen amper in mijn kampeerzone plaatsen. Misschien plaatsen nummeren en toewijzen? -Sanitaire blok boven is wel wat aan vernieuwing toe.
Bezig met laden
Heerlijk gelegen terrassencamping. Rustig, direct aan het meer gelegen. Goed uitgeruste tent, schoon sanitair en vriendelijke medewerkers.
Het gebruik van de glasbak beperken. Deze openstellen tussen bijvoorbeeld 8.00-21.00u.
Goed uitgeruste tent. Bedden waren prima, keukentje met voldoende inventaris en goede koelkast. Tent was schoon bij aankomst en ook prima ligging op de nabijgelegen glasbak na. Ook voldoende schaduw op de plek.
Geluidshinder van de glasbak. Maar dit ligt voornamelijk aan de campinggasten die menen om 0.30u hun glas nog te moeten opruimen.
Bezig met laden
SITUATION IDEALE
MANQUE D'AMPLITUDE DE L'OUVERTURE DE L'EPICERIE INTERNE AU CAMPING
PROPRETE
MANQUE D'EQUIPEMENT DE CUISINE (CASEROLLES), PAS DE SACS POUBELLE, TABLE EXTERIEURE INCONFORTABLE
Bezig met laden
Die ruhige und erholsame Atmosphäre!
Die Unterkunft hat alles , um unabhängig zu agieren.
Bezig met laden
Notre emplacement donnant sur le lac . Bon resto très sympathique.
Une piscine
Notre vue sur le lac.
Bezig met laden
Nous avons passé un excellent séjour cottage neuf dans un lieu arboré au bord du lac
Nous avions l emplacement n16 avec vue sur l allée menant aux voitures, celui ci manque un peu d intimité, vis à vis des autres cottages, et l équipements des ustensiles cuisine est un peu léger
Cottage neuf propre clim parfait
Équipements ustensiles cuisine un peu léger
Bezig met laden
Der Campingplatz liegt hervorragend mit einem tollen Blick über den See. Es gibt auch einen Direktzugang zum See, von wo man baden oder Kanu fahren kann. Wir kommen gerne wieder.
Sanitären Anlagen waren zum Teil geschlossen und sind auch schon in die Jahre gekommen. Aber sauber!
Der Ausblick von unserem Stellplatz direkt über den See
Bezig met laden
Tranquile, bon air, l'eau claire, restaurant, pain frais
Improuve wifi, l'atmosphere au terrasse du restaurant, poubelle chez la vaiselle,
Pres du l'eau, la vue sur lac
Bezig met laden
Le camping est parfaitement situé donnant directement accès sur une petite plage En revanche, le service lui n'est pas au. Le restaurant Le serre pas en continu pour un 4 étoiles. Il y a très peu de sanitaire en bas. Il y a seulement un ou deux WC et trois douches et il y a que deux blocs sanitaires Pour moi cela ne mérite pas à 4 étoiles même si le cadre est splendide et en plus tout est payant une tante supplémentaire l'entrée pour une voiture exetera et cetera
Avoir un service de restauration, même un snack en continue l'après-midi plus de sanitaires et plus d'équipement pour justifier le 4 étoiles
Une très belle vue même si nous avions demandé en commentaire à notre emplacement et que vous avez pas donné celui-ci car maintenant chez vous tout est payant, ce qui n'était pas avant 50 €. De plus pour choisir son emplacement c'est beaucoup
L'accessibilité au lieu on devrait pouvoir descendre en voiture jusqu'en bas. Juste pour décharger et remonter après ce qui nous rapprocherait de tous les emplacements
Bezig met laden
Bungalow très bien et très bon accueil également avec un superbe emplacement : que demander de plus ?
Cuisinne très bien équipée, bon matelas : tout va bien
Bezig met laden
La proximité du lac la propreté des sanitaires le restaurant
Emplacement super suffisamment grand
Bezig met laden
Bezig met laden