Ushuaïa Villages - Camping l'Oasis *****
Frankrijk, Ardèche, Eclassan Bekijk op de kaart 163 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (163)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieMooi en verzorgd zwembad
Geen
Gezellige chalet in de schaduw
Geen
Bezig met laden
Wij hebben een weekje hier gekampeerd in een van de safari tenten van de camping. Het is een gezellige camping op een prachtige plek. Onze kinderen hebben heerlijk gespeeld in het zwembad en vooral het riviertje.
Het restaurant was erg druk en ook snel volgeboekt, dat was jammer. Verder prima!
Mooie plek met alles in de buurt. Fijn dat er dekens waren voor de nacht. Koelde flink af.
Zoals in veel safaritenten, is het zitten op houten stoelen niet comfortabel. Dat mag best wat comfortabeler. Ik snap dat hout mooi authentiek staat, maar het zit echt niet lekker. Matrassen op de bedden zouden ook iets dikker kunnen.
Bezig met laden
Mooie ruime plek en rustige camping
Niet echt verbetering mogelijk, maar toegangsweg met Caravan is uitdaging
Grote plekken rustige omgeving
Bezig met laden
De camping is erg mooi gelegen en biedt volop rust en natuur. Voor kleinere kinderen is er genoeg te doen. Vooral het beekje beneden bij de camping is erg leuk! Het zwembad, restaurant, etc zijn eenvoudig maar helemaal prima. Wij hadden een staanplaats geboekt en deze zijn erg mooi, met voldoende schaduw en veel privacy. Onze plek lag redelijk bovenaan de camping waardoor het iedere dag wel een flinke klim was om naar het zwembad e.d. te komen maar het uitzicht maakte dat helemaal goed!! Al met al een super leuke camping!
Het sanitairgebouw boven aan de camping is iets verouderd en zou een upgrade kunnen gebruiken.
Perfect! Mooie ruime plek met een fantastisch uitzicht en voldoende schaduw.
Bezig met laden
Heerlijke camping, door de hoogte verschillen heb je het gevoel dat er bijna niemand is, hier kom je heerlijk tot rust. Prima voorzieningen op de camping. En de verse pizza’s die bij je plek bezorgd worden zijn echt een aanrader. Hele fijne eigenaren die het beste met de gasten voorhebben. Wij hebben met ons gezin echt genoten!
Op de plattegrond ontbreken de chemische toiletten, maar ze zijn er gelukkig wel. Verder hebben wij geen verbeterpunten.
Hele ruime plek met uitzicht op de zonsondergang. Echt heel uniek. Ook een heerlijk gevoel van rust, door het hoogteverschil op camping (totaal zo’n 70 meter). Heerlijk dat je ook eerst je caravan kunt neerzetten en de boel mag opbouwen voordat je langs de receptie gaat om in te checken. En op de dag van vertrek heb je tot 14.00 uur om te gaan, ook dat is erg ruim.
De afstand te voet tot het zwembad en de rivier is lopend wel even pittig door het hoogteverschil. Hier hebben we zelf van te voren niet bij stil gestaan. Voor ons verder geen probleem, maar mocht je slechter ter been zijn dan moet je daar we rekening mee houden. (Er zijn beneden ook parkeerplaatsen, dus je kunt met de auto op en neer - dit hebben wij zelf niet gedaan, onze benen zijn jong genoeg.)
Bezig met laden
Heerlijk rustig verblijf in een prachtige omgeving, terrassencamping waar de eigenaar je caravan weer bij de uitgang moet brengen anders kom je er bijna niet zonder schade aan de auto vanaf maar hij doet dat zonder probleem. Heerlijk vers gebakken stokbrood als je optijd bent is het nog warm. Prima sanitair
Zou lekker zijn als ze afval bakken zouden plaatsen waar je hondenpoep zakjes in zou kunnen deponeren, nu moet je het bij je tent/caravan bewaren tot je je afval wegbrengt. Zeker gezien de steile camping doe je dat niet dagelijks
Keurig nette plek en voldoende ruim en veel scahuw, er staan géén bomen ed midden op je plek
Beste gast, Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide beoordeling. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van de rust, de prachtige natuurlijke omgeving, de nette sanitaire voorzieningen en het verse stokbrood — nog warm als u er vroeg bij bent! Ook dank voor uw terechte opmerking over het ontbreken van afvalbakken voor hondenpoepzakjes. We begrijpen dat dit onhandig kan zijn, zeker met het hoogteverschil op de camping, en nemen dit punt mee om te bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Fijn dat uw staanplaats ruim en schaduwrijk was, in harmonie met de natuur. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van de camping
Bezig met laden
Een heel leuk verblijf gehad op camping L’oasis. Rustige camping en toch voldoende te doen. Proper sanitair. Huurtent helemaal in orde! Vriendelijke eigenaars en personeel.
Volledig uitgeruste tent! Goed in orde.
Erg warm overdag, maar dan zaten we buiten op het terras.
Bezig met laden
Fijne vakantie gehad in eenvoudig huisje op een mooi plekje
Terras lekt maar was geen probleem omdat het niet regende
Eenvoudig maar netjes
Bezig met laden
Het zwembad en het riviertje zijn pluspunten.
De accommodatie (Acacia 5p) was karig ingericht.
Efficiënte indeling, prima bedden.
Te weinig ruimte om te koken (2 pitjes, een grote en een kleine) en te weinig kookgerei. Er was bijvoorbeeld geen waterkoker, geen snijplank en geen maatbeker.
Bonjour, merci pour votre avis, nos locatifs font 25 m2. Il y a donc peu de meubles, mais suffisant pour vos vacances. Dans votre location, pour avoir une bouilloire, il aurait fallu louer une location premium. Les ustensiles de cuisine à votre disposition sont ceux de base pour cuisiner habituellement. Nous sommes désolés que vous n'ayez pas eu assez de place pour cuisiner vos petits plats, nous vous conseillons l'année prochaine de louer un chalet Panoramique 3 chambres qui est beaucoup plus grand avec de nombreux placards !
Bezig met laden
Het was heel fijn, goed verzorgd. Net huisje met voldoende gras en schaduw. Vriendelijk personeel.
Het betalingssysteem kan wel beter. Je kunt broodjes of pizza’s e.d. op je account laten zetten en die dan later betalen. We hebben een aantal keren producten op ons account gehad die we niet besteld hadden.
Net huisje, compact maar bevat alles
Geen opmerkingen
Bonjour, merci pour votre retour. Concernant le paiement au restaurant, il n'y a plus de compte, le paiement des boissons, pizzas se fait le jour même maintenant . Nous sommes désolés de ce désagrément et espérons vous revoir à l'Oasis !
Bezig met laden
Mooie groene camping
Schoonmaak sanitairgebouwtje
Prachtig uitzicht
Heel veel naaktslakken
Bezig met laden
Mooie camping prachtig gelegen, gastvrij onthaal
Ruime standplaats
Bonjour, merci pour votre avis.
Bezig met laden
Stilte Vlinders Bloemen Mooi wandelgebied. Wandelingen lagen bij de receptie.
Sanitair
Het was er rustig. Om je heen alleen vlinders en andere insecten.
merci !
Bezig met laden
Vlak bij een riviertje, prima zwembad, heerlijk rustig, grote plekken,
Prachtige grote plek , naast sanitair, veel beter kan niet
Merci beaucoup pour ce bel avis !
Bezig met laden
Camping ombragé au calme personnel au service des campeurs
Equipement a renové et plus grand
bien place literie bien
A renove terasse plus grande
Cher client, merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le cadre ombragé, le calme, l'accueil de notre équipe ainsi que l'emplacement et la literie de votre hébergement. Nous prenons bonne note de votre remarque concernant la rénovation des équipements et l'agrandissement des terrasses ; votre retour a été transmis à notre équipe pour étude. Sachez que nous proposons déjà certains hébergements avec de grandes terrasses (Lodge Victoria, Lodge Pagan, chalets Panoramic) si vous souhaitez un logement plus spacieux lors d'un prochain séjour. L'équipe du camping
Bezig met laden
Ma compagnie moi particulièrement appréciée le silence et le calme. La sympathie des gérants.
Éventuellement le bar pourrait être ouvert jusqu'à midi et demi. Afin de pouvoir prendre l'apéro lorsque l'on sort de la piscine.
Nous ne sommes pas parqués comme des animaux, il y a de la place ,on a notre intimité, j'ai trouvé cela très bien.
Cher client, merci beaucoup pour votre retour. Nous sommes ravis que vous ayez particulièrement apprécié le calme, l'intimité des emplacements et la sympathie de nos gérants. Merci aussi pour la suggestion d'ouvrir le bar jusqu'à 12h30 afin de pouvoir prendre un apéritif en sortant de la piscine ; je transmets cette proposition à la direction pour étude. Nous serions heureux de vous accueillir de nouveau prochainement. L'équipe du camping
Bezig met laden
Un site exceptionnel : au bord d’une rivière (fraîcheur), des arbres partout (ombre). Le chalet confort acacia très bien équipé, l'espace réception piscine super agréable et des gens charmants, souriants et arrangeants. Bref, que du positif ! Nous reviendrons c’est sur.
On a cherché la petite bête...on ne l’a pas trouvée...
Chalet bien aménagé, de l'ombre, un espace pelouse devant la terrasse pour déplier le tancarville (fourni) pour faire sécher les serviettes de piscine, des rideaux occultants aux fenêtres.
Chers clients, un grand merci pour ce superbe retour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la situation au bord de la rivière, l'ombre des arbres, le confort et l'équipement du Chalet Confort Acacia ainsi que l'espace réception/piscine et la gentillesse de notre équipe. Vos compliments nous font très plaisir et nous serons heureux de vous accueillir à nouveau — à très bientôt ! L'équipe du camping
Bezig met laden
Cadre très agréable
Bonne distribution des pièces
Débit d'eau douche insuffisant
Cher client, merci pour votre avis et pour avoir relevé ces éléments. Nous sommes heureux que le cadre et la distribution des pièces vous aient plu. Nous sommes navrés pour le faible débit d'eau de la douche : nous transmettons votre signalement à notre équipe technique pour vérification (pommeau/pressurisation). Il est juste dommage de découvrir cela en lisant votre avis. L'équipe du camping
Bezig met laden
l'acceuil les équipements la fraicheur du site la livraison des pizzas jusqu'au bungalow
un plan d'accès à transmettre en amont par mail (on s'est retrouvé dans les chemins en terre !)
moderne bon état très lumineux
Bezig met laden
Encore une fois nickel! Camping au top et les gérants ... impeccable, au top ! Super accueil hyper arrangeant, jamais de soucis un réel plaisir comme a chaque fois
Top, propre spacieux
Bezig met laden
Bezig met laden