Camping Le Robinson
Frankrijk, Calvados, Colleville Sur Mer Bekijk op de kaart 402 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (402)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieVriendelijke mensen bij de receptie. We stonden 1 week met caravan op het grote veld achterin. De uitgang naar een fietspad vlakbij. Bij het veld een gloednieuwe toiletgebouw. Schoon. Kleinere camping, vooral huisjes te huur. Goede centrale ligging. Erg genoten.
In ‘ons’ toiletgebouw was ‘s avonds het water koud. Ik miste zeep bij de wastafels. Bij het andere toiletgebouw (totaal 2) was het water voor mij te warm. Maar ach daar houd je dan rekening mee
Zie hierboven
Zie hierboven
Bezig met laden
Service van medewerkers. Uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Op het trekkersveld is er s’middags geen warme douche. Beter afstellen svp
Geen huuraccommodatie gebruikt
Geen huuraccommodatie gebruikt
Bezig met laden
Rustige camping. Lopend naar het strand was behoorlijk ver. Snackbar prima.
Verharde plaatsen maken voor campers.
Plek was heel ruim.
Er bleef veel water staan na regenbui.
Bezig met laden
Mooie camping met proper sanitair. Kort bij de landingstranden. Vriendelijk personeel.
Omgeving
Bezig met laden
Nette camping
Regelbare kranen. Water is veel te heet
.toiletpapier aanwezig
Te Heet water
Bezig met laden
Zeer nette gemoedelijke camping. Vriendelijk personeel en goede friet in de snackbar
Weet ik niet
Alles goed
Weet ik niet
Bezig met laden
Heel vriendelijk Behulpzaam Gezellig Warm welkom Netjes
Gren
Eigen Caravan
Geen
Bezig met laden
Prima verblijf goed verzorgde camping en vriendelijk personeel
Mooie plek
Bezig met laden
Goede staanplaatsen netjes en schone WC en DOUCE.
Zwembad
Bezig met laden
Een goede basis om alle musea en stranden te bezoeken.
De caravan is zeker geschikt voor 2 personen
Bezig met laden
Heerlijk omgeving en een perfecte camping
Geen botermessen, en erg kleine glazen en kopjes. Er zou best wat info over de omgeving mogen liggen in de huisjes
Mooi huisje
Overdekt teras zo boven de ingang mogen zijn
Bezig met laden
Een mooi gesitueerde camping voor bezoeken aan 'de stranden' en andere bezienswaardigheden. Goed verzorgde kampeerplaatsen, vriendelijk personeel aan de receptie. Broodjesservice en zwembad zijn ook helemaal prima!
Ik begrijp dat er geen toiletpapier hangt omdat mensen het 'mee naar huis' nemen. Er zijn toch vast toiletrol-houders die niet makkelijk kreeg te halen zijn? Een stukje toiletpapier vindt ik toch 'basis' in een sanitaire ruimte.
Wij hadden een prima vlakke standplaats met schaduw en dichtbij sanitaire ruimtes.
..
Hallo, We hebben zojuist uw recensie gelezen en bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen uw opmerking over het gebrek aan toiletpapier echter niet helemaal. We vullen het toiletpapier regelmatig aan zodra we merken dat het bijna op is, of wanneer we een melding krijgen. We hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Met vriendelijke groet, Het Robinson-team.
Bezig met laden
Niet schoon
Schoonmaken! Van toiletten
Prima
Locatie is goed voor omaha
Bezig met laden
Camping wordt beschreven als groen en rustig.De rust wordt verstoord door flinke geluidsoverlast s avonds na 20 uur tot in de nacht in het voorste gedeelte van de camping. Het was bijna niet mogelijk elkaar nog te verstaan tijdens het aanbod van animatie. Helaas werd de aangekondigde rusttijd overschreden. Goed om te weten dat de beschrijving - rust- maar een deel van de dag omvat. Aan de achterzijde van het terrein is meer rust. Jammer dat de douches aan de voorzijde alleen koud water gaven. Mooie ruime en afgebakende plekken
Eerlijke info op de site over de geluidsoverlast Handhaven van stiltetijden Warme douches
Mooie afgekaderde plek
Voorinformatie over geuidsoverlast. Had wenselijk geweest dit vooraf te weten Dienstverlenende houding zeer matig
Bezig met laden
Mooie fietsomgeving
Leuke accommodatie
Bezig met laden
Mooie grote nette plaaten, met haag erom Elke dag verse broodjes, Fijn vriendelijk leuk personeel /eigenaar. Leuk tentje om een hapje in de avond te eten. Elke dag iets in de avond van animatie. Leuke makkelijke nette camping. Sanitair was gemengd, niet te veel van verwachten. Simpele, goed en schoon. Via camping lopend naar het strand, wel een afdaling/klim maar zeker de moeite waard. Camping ligt centraal voor veel activiteiten betreft de musea, herdenking, stranden. Mooie omgeving, heb je interesse in de invasie betreft d-dag is deze camping goed overal te komen
Sanitair, keer pimpen vernieuwing . Maar voor een camping in Frankrijk, sanitair goed.
Mooie grote camping plaats
Bezig met laden
Ruim opgezet en rustig verblijf.
Eventueel een campingwinkel zodat je daar je dagelijkse boodschappen kunt doen.
Keurig verzorgde stacaravan. Grote veranda. Keurig parkeerplek voor de auto naast de stacaravan. Goede bedden, wegwerp beddengoed is een uitkomst en slaapt goed.
We miste in de keuken de volgende onderdelen: een 2e kookpan, een waterkoker, koffiebekers en theeglazen. De glazen die er zijn kunnen wel voor de koffie of thee gebruikt worden maar is niet zo handig. En een extra prullenbakken in de badkamer.
Bezig met laden
Op zich een prima camping. Op loopafstand van het strand. Je moet dan wel steile heuvel op/af. Als je de omgeving wilt ontdekken prima uitvalsbasis
zwembad is zeer compact
nette accomodatie rustige camping
- 350 euro borg vond ik persoonlijk bij aankomst wel heel erg veel - matige internet, wifi 24 uur voor 5 euro - (voor mij geen probleem) enkel Franse tv zenders
Bezig met laden
De camping was rustig, met ruime plaatsen en goed sanitair. Elke ochtend vers croissantje. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben geen gebruik gemaakt van de dagelijkse activiteiten.
Sommige kampeerplekken waren door de regenval zeer nat. Hier rekening mee houden bij het plaatsen van tent of caravan is goed
Ruime beschutte goede plek
-
Bezig met laden
Vriendelijke personeel , sanitair schoon en lekkere douches , de bezienswaardigheden zijn met de fiets goed te doen. Bij de dansavond nog een rondje gekregen van de ober. Kortom 3 mooie dagen gehad bij jullie !
Alles
Bezig met laden
Bezig met laden