Creuse Nature Naturisme
Frankrijk, Creuse, Boussac Bourg Bekijk op de kaart 223 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (223)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieDe rust
Schoon prima
Slecht wifi
Bezig met laden
Echt zo'n heerlijke relax vakantie gehad, met alleen maar vriendelijkheid van iedereen, heerlijk gegeten in het restaurant en genoten van de sauna en het zwembad en ons huisje. En de rust tussen de vogeltjes.
Hebben we eigenlijkniet
Alles wat we nodig hadden, beetje klein misschien, maar we hadden niet meer nodig. Heerlijk huisje de hele dag schaduw.
We miste alleen een trekkertje in de douche
Bezig met laden
Rustige camping
Veel ruimte, goed bed.
Oud! Matig meubilair. Gelukkig hadden we onze eigen stoelen bij ons.
Bezig met laden
Goede mobilhome, uitstekend en meer dan vriendelijk personeel zowel bij receptie als restaurant. Prijs/kwaliteit bij restaurant (klein schalig) is goed.
Te weinig parasols bij het zwembad. Verder is het "ons kent ons" gehalte groot aanwezig. Samen jeu de boule, samen borrelen, samen een "koortje" vormen en dan s'avonds zingen. Als je dat aantrekkelijk vindt geen probleem als je een meer internationale camping zoekt is deze camping wellicht minder interessant. Maar ieder zijn of haar eigen keuze.
Uitstekend en gelukkig veel schaduw.
Bezig met laden
Sanitair prima schoon en zwembaden ook prima. Mooi groen
Prima
Bezig met laden
Rust, sfeer, prachtige doucheruimte, schoon sanitair
Goede combinatie zon/schaduw. Nabijheid van het restaurant/zwembad/toiletten
Bezig met laden
Mooi sanitair
Prijzen aan passen in restaurant
Niet van toepassing
Duur qua eten , blijft een camping hè
Bezig met laden
Het terrein, vriendelijkheid bij de receptie. Gastvrij.
Geen op en aanmerkingen.
Wij hadden een staanplaats dicht bij het sanitair gevraagd en ook gekregen. In het gebouw was ook het zwembad. Dit was een leuke meevaller.
Niets.
Bezig met laden
Service bij binnenkomst uitstekend. Service restaurant, ongezellig, opgestapelde stoelen hutje mutje campers en tenten. alleen Frans sprekend, geen Engels, geen Nederlands, wauw 2025. Ik kom niet terug.
Zie boven
zie boven
Bezig met laden
Ondanks dat het weer wat minder was hebben wij ons prima vermaakt op deze camping.
Sanitair is gedateerd!
Er is geen enkele plat stukje te vinden op deze camping, m.a.w. je moet behoorlijk werken om je caravan waterpas te zetten.
Restaurant aan de prijs!
Bezig met laden
Prima huisje, rustige goed verzorgde camping. Aardige mensen.
Niet nodig
Prettig gelegen, goede indeling.
Het lampje aan de kant van het pad deed het niet meer, in het pikkedonker zie je dan net niet meer hoe je moet lopen
Bezig met laden
Rustige naturistencamping met lekker zwembad en mooi terras. Goede sfeer onder de gasten, vooral in de petanque- en wandelgroep. Zeer vriendelijk personeel.
Te weinig keuze in niet-alcoholische speciaalbieren en cocktails. Zou extra volk aantrekken, denk ik. Beperkte eetkaart.
Wij stonden op 21. Lekker rustig als er geen bezoekers in de tent zitten. Kortbij kleine sanitair en petanque.
Electriciteit viel uit bij regenweer. Er mag rondom wat meer gesnoeid worden, vooral in de netels en het dood hout, hoog in de bomen
Bezig met laden
We hadden een stacaravan gehuurd dat voortreffelijk was ingericht
Goed ingericht. Vrijwel alles was aanwezig en wat ontbrak werd onmiddellijk aangevuld
Bezig met laden
Lekker gekampeerd. Fijn zwembad, lekkere hottub en fijne sauna.
Omdat het hoogseizoen over was en wij toch met een zoon van 14 jaar op pad waren, vonden wij het wat rustig qua aanbod.
mooie plek, die we zelf konden uitkiezen
Bezig met laden
Het terras bij het zwembad
geen
De ruimte om ons heen
Bezig met laden
De plaats aan het meertje was leuk. En fijn dat het dorp op loopafstand is (2.9 km)
R9en ik alleen at in het restaurant werd ik aan een tafel geplaatst bij een Frans stel met een klein kind. Niet leuk. Een ander plekje was er: op het hoekje van het terras, een eind van de anderen vandaan. Om de karaf water die iedereen kreeg moest ik vragen en mensen (stellen) die later kwamen dan ik werden eerder geholpen. Graag meer aandacht voor de 'alleengangers'!
Het uitzicht op het meertje
X
Bezig met laden
Rust, vriendelijk, proper, lekker eten in het restaurant. Zowel de speciale acties als à la carte. Sanitair is/was bijzonder proper
een wandelroute uitstippelen op het domein?
Goede bereikbaar, elektriciteit dadelijk en zonder uitval steeds beschikbaar.
Bezig met laden
leuke camping met apparte douche en toiletmogelijkheid, het zwembad is toegangkelijk mits een beetje hulp van vriendelijke en behulpzame medecampeerders. Het terrein is heuvelachtig waardoor het een beetje spierkracht vraagt om overal te komen, het vast personeel is heel vriendelijk en altijd bereid om een handje te helpen
ik had een plaats gereserveerd dichtbij het zwembad, douches en toiletten waardoor het met mijn rolstoel te doen was om overal te komen
Bezig met laden
Prima locatie om te verblijven
Opzet van de camping
Bezig met laden
Yoga aquagym terras
Openingstijden en dat je een snack kan kopen
Klein maar fijn,beetje behelpen bij regen de overdekking moet iets beter aflopen bij regen en eventueel aansluiten op de cocosweet nu zit er een kier waar de regen nog het teras op spoelt
Afwatering bij regen
Bezig met laden
Bezig met laden