Camping Ramstein-Plage
Frankrijk, Moselle, Baerenthal Bekijk op de kaart 218 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (218)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieFijne camping. Mooie natuur.
Bij plaats 113 waren in de buurt honden die erg veel blaffen.
Compleet.
Bezig met laden
Vriendelijk personeel en een prachtige omgeving! Hele fijne camping.
Klein maar fijne chalet! Schoon en goed sanitair en goede indeling.
Bezig met laden
De camping ligt mooi, pal aan prachtige goed aangegeven wandelroutes. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is sterk verouderd en de timer van t ligt staat veel te kort. Wil je je e net gaan afdrogen gaat t licht uit. Sta je dan ik t donker.
Sanitair vernieuwen en licht aanpassen zodat gasten niet in t donker komen te staan.
Oké, groot genoeg tussen een Haag.
Gras niet gemaaid.
Bezig met laden
Camping was netjes en schoon
Er is geen wifi
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Bezig met laden
Het zwembad, het meer, de losse sfeer. Ons zoontje voelde zich er meteen op z'n gemak. Hij kond rondfietsen of -steppen zonder zorgen. De mensen bij het onthaal waren altijd vriendelijk en behulpzaam, soms in het Frans, soms in het Duits. De prijs is zeer ok. Veel bomen, vrij veel schaduw en een mooie omgeving. Je kunt dagelijks vers brood bestellen (behalve op maandag). Mooie streek met veel te ontdekken. Het dorpje Baerenthal had niet zoveel te bieden, maar toch hebben we er lekker gegeten in restaurant 'la Bonne famille'. Er is ook een bakker/kruidenier.
Soms was er wel wat rumoer of lawaai in de nacht. Je moet hier niet heen gaan als je verwacht dat het stil is na 22u of dat je bijna alleen op een camping in de natuur zit. Een klein winkeltje met wat basics zou hier niet misstaan.
Ruime plek met kraantje vlakbij en gemakkelijk te bereiken aansluiting voor elektriciteit. Niet ver van het zwembad, het onthaal en het meer. Vriendelijke buren. Het sanitair is basic maar wordt goed onderhouden en is netjes. Gratis douches. Wel eigen wc papier meenemen!
Beetje hobbelig terrein en op onze plek specifiek wat minder schaduwmogelijkheden dan op andere plaatsen. Iets waar we volgende keer wel wat op willen letten. We zaten ook wat dicht bij de hoofdweg van de camping, waardoor we in de avond of nacht wel eens een auto vlakbij hoorden passeren. Dit is zeker geen camping voor mensen die weinig tolereren.
Bezig met laden
De camping ligt mooi: naast de bossen en in de buurt van ruïnes en bezienswaardigheden. Er is veel sanitair, dat dagelijks wordt schoongemaakt. Geen muntjes nodig voor de douche, dat is heel fijn. De camping oogt wel wat vervallen. Veel vaste plekken die niet goed onderhouden worden en som ls letterlijk op instorten staan. Dit trekt toch een bepaald publiek. Er wordt veel gerookt, honden worden op de camping uitgelaten, soms harde muziek. Er blijkt ook veel gestolen te worden. Onze wc emmer is verdwenen en onze buren (vaste bezoekers) en bij de receptie gaven ze aan dat dit vaak voorkomt.
Een strikter beleid voorkomt dat het rommelig wordt. Minder vaste plekken, meer plekken voor voorbij trekkende bezoekers. Die geven een andere sfeer. Niet meer toestaan dat honden op de camping worden uitgelaten. Vervallen plekken ruimen.
Op onze toegewezen plek (tent) stond een auto geparkeerd. Niemand wist van wie die was. Andere plek gekregen. Deze plek was prima.
Wat de betreft de plek geen verbeterpunten.
Bezig met laden
Grote ruime plekken. Leuk meertje
Mooie omgeving. Bakker in het dorp heeft lekker brood.
Erg oud sanitair. Veel rumoer op de camping, overdag en 's avonds/nacht
Bezig met laden
Great
Geen
Super alles
Bezig met laden
Een kleine simpele camping met verwarmd buitenzwembad. Chalet was erg schoon en ruim genoeg voor 4 personen. De ligging aan de rand was heerlijk. Je kijkt uit op de prachtige natuur.
Geen winkeltje op de camping maar wel een bakkerij op 800 meter lopen. Voor andere boodschappen moet je 10 km rijden naar een supermarkt. Er is ook geen WiFi en daardoor slecht bereik.
Goed voor 4 personen en schoon
Klein voor eventueel 6 personen
Bezig met laden
Prachtige omgeving, vriendelijk personeel.
Heel netjes en compleet
We gehorig en kort op de buren
Bezig met laden
De confort cabin 2-4p was super
Zwemplek voor de honden aan het meer.
Alles aanwezig, goede bedden en airconditioning aanwezig.
Wij stonden aan het eind van het pad, daar was weinig zon.
Bezig met laden
Climatisation, grand Terrasse
Vielles ne peuvent pas sortir sans aide
Cuisine
Chambre trot petit
Bezig met laden
Badestelle
Bar/Restaurant wegen einer Feier geschlossen, kein Mini Markt, sehr viele Dauercamper
Schöne Wiese für Zelte am Waldrand, Ambiente wurde etwas gestört durch parkende Autos, leider weite Wege.
Möglichkeit um Getränke und Kleinigkeiten zu kaufen, Kiosk oder Automat, Bar sollte nicht für Gäste geschlossen sein. Weniger Dauercamper.
Bezig met laden
An der Info wie immer sehr freundlich behandelt worden und auch Auskünfte erhalten. Was hilfreich für uns beim ersten mal bzw. für Personen die das erste mal eines dieser Mobilheim beziehen sollte man erklären wie das mit dem Abschließen geht. Haben zwei Frauen dieses erklärt und sie waren sehr froh darüber.
Es könnten überall an den Fenstern solche Rollfliegengitter angebracht sein und nicht nur an den Schlafzimmerfenstern. Wlan könnte ausgebaut werden bzw. überhaupt angeboten werden in den Mieteinheiten. Hat aber nicht wirklich gestört so waren wir nicht erreichbar die meiste Zeit, hatte daher auch Vorteile. Das Restaurant, Essen war gut, Service hat sich mehr um "private" bzw "persönliche" Kunden gekümmert als sich um die Gäste die schon eine gewisse Zeit da waren. Alternativen wurden vorgeschlagen und waren auch sehr gut.
Für 4 Erwachsene die die meiste Zeit unterwegs sind, Radfahren usw. vollkommen ausreichend. 2 Erwachsene und Kinder auch ausreichend. für uns hat es gereicht. hatten alles was wir benötigten vor Ort bzw auch dabei. Für welche die nur vor Ort sich erholen wollen sollten nicht mehr wie 2 -3 Erwachsene dies Mieten könnte wenn es sehr kalt bzw ungemütlich wird doch auch zu eng werden-.
Bessere Isolation, sei es wegen der Hitze oder wegen der Kälte. Warmwasser für duschen wurde gelegtlich knapp wenn wir beide gleichzeitig hintereinander duschen wollten!
Bezig met laden
Wir hatten ein Mobilheim gemietet um täglich den Pool und den See sowie die Ruhe der Vogesen zu genießen.
Die seperaten Toilette war zunächst ein Gewinn, aber sie war so klein das es kaum möglich war von ihr aufzustehen.
Wir hatten allen Komfort eines Hauses gehabt. Sogar die Veranda war überdacht. 2 Große Türen konnten geöffnet werden nach draußen und sogar Heizung und Klimaanlage waren eingebaut.
Schade war das das Doppelbett an der Wand stand und es nur von einer Seite reingekrabbelt werden konnte. Die seperate Toilette sollte vielleicht noch ein extra Griff zum aufstehen haben da die Tür zu Nahe ist.
Bezig met laden
Un personnel dévoué et fort sympathique Un cadre agréable et une piscine extérieure chauffée Un restaurant au rapport qualité/prix très intéressant
Le tri des déchets n'est pas intuitif , pas suffisamment expliqué, peut-être... Il en résulte une mauvaise utilisation des bacs jaunes par exemple et les bacs pour le tri du verre se trouvent à l'extérieur du camping: trop tard pour beaucoup !
Emplacement agréable et suffisamment spacieux
Les sanitaires sont un preu vétustes et très rapidement sales par apport de terre sur carrelage mouillé.
Bezig met laden
Sauberkeit, Atmosphäre, Anlage
Ausstattung
Die Lage
Ausstattung
Bezig met laden
Sehr nettes Personal
Die Sauberkeit auf dem Platz könnte man verbessern
Der Stellplatz war ausreichend groß
Bezig met laden
Ruhe, Lage, Sauberkeit
Offenes Feuer sollte nicht erlaubt sein
Größe des Platzes
Bezig met laden
Es war ein sehr schöner Aufenthalt,nette Camper,nettes Personal, unkomplizierte Anmeldung...top... kommen gerne wieder
Sanitäranlagen könnten mal renoviert werden
Schöner Stellplatz mit Schatten spendenden Bäumen
Stellplätze begradigen
Bezig met laden
Bezig met laden