Centre naturiste Terme d'Astor
Frankrijk, Dordogne, Saint Avit Rivière Bekijk op de kaart 116 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (116)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieComfortabele lodge, aardige mensen, heerlijk zwembad, leuke gezamenlijke maaltijd.
Horren in alle ramen
Zie boven
Zie boven
Bezig met laden
Een heel mooi, groenrijk terrein. Goed toegankelijk voor mensen met een handicap. Prima zwembad. Vriendelijk en behulpzame medewerkers. Voor kampeerders ruime plekken. Veel schaduw mogelijkheden.
Had soms graag iets eerder brood kunnen halen, bijvoorbeeld half negen.
Had het chalet voor gehandicapten. Redelijk ruime badkamer. Wel donker binnen maar er was goede verlichting. Fijn, die vaatwasser.
Niets
Bezig met laden
Prachtig plekje mochten we zelf uitzoeken. Beheerders waren erg behulpzaam en vriendelijk.
Geen
Ongedwongenheid
Geen
Bezig met laden
Mooie, goede en rustige verzorging door het team. Het terrein ligt er goed verzorgd bij. Wij hebben er een leuke vakantie gehad.
Een goed en volledig ingericht chalet. Matras aan vervanging toe.
Iets te weinig zon voor ons chalet; er moet nog gesnoeid worden.
Bezig met laden
Ontspannen sfeer, fijn zwembad, leuk terras, leuke ligging van de huisjes
Omgeving is prachtig
Bezig met laden
De vriendelijke ontvangst en goede uitleg
De wifi ontvangst was erg slecht/was er niet. Misschien biedt Starlink een oplossing.
Prima plaats, beetje lastig om de caravan te plaatsen, maar uiteindelijk gelukt.
De slechte wifi
Bezig met laden
Gastvrij ontvangen door Jacco met een drankje. Loggia gehuurd, die was zeer compleet ingericht en erg schoon. De camping zag er prachtig uit en met zorg en passie onderhouden.
Ruim, schoon en compleet
Bezig met laden
De warme ontvangst
Geen, alles zo houden
Grote plaats en mooi gelegen velden en wilde bloemen
Nvt
Bezig met laden
Altijd even gezellig midden in de natuur
Prima mobilhome met alles erop en eraan Bijzonder comfortabel
Bezig met laden
Prachtige omgeving met respect voor elkaar en voor de natuur. Heerlijk zwembad, prima overige faciliteiten, fijne en behulpzame campinghouders. Een heerlijke plek om tot rust te komen.
Ruime plaats voor onze tent met ruim voldoende privacy. Overigens keuze uit vele verschillende soorten plekken (bos, zon, schaduw, open of privacy). Mooie natuur over de gehele camping.
Bezig met laden
Zeer relaxte sfeer. Ruim en goed uitgerust huis op een mooie plek met veel groen en privacy. Het weer was helaas wat minder deze weken maar desondanks toch fijne vakantie gehad daar. Veel gezellige mensen nog om een praatje mee te maken.
De camping ligt, zoals zovele naturisten campings, erg afgelegen. Daardoor moet je vaak ver rijden voor activiteiten buiten de camping.
Ruim, alles aanwezig en compleet. Fijne overdekte veranda voor als het regent.
Bezig met laden
mooie ruime standplaatsen, leuk zwembad en terras/bar/restaurant. Vriendelijk personeel.
winkeltje mag iets ruimer gesorteerd zijn
mooie ruime plaats
geen
Bezig met laden
Ruime kampeerplaatsen en chalets met de nodige tussenruimtes. Gezellige bar met leuk terras, beperkt aanbod in restaurant, wel heerlijke gebraden kip te verkrijgen, éénmaal per week ook een pizzawagen
Praktisch ingerichte chalet voor 4 personen. Aangezien we slechts met 2 waren, ruimte zat. Alles voorzien: fornuis, koelkast met vriesvak, vaatwasser, voldoende servies. Gezellig salon, douche en toilet in dezelfde ruimte. Overdekt terras met meubilair. Alle ramen voorzien van insectengaas, zodat we 's nachts met open ramen konden slapen.
Bezig met laden
Een prachtige camping in een mooie omgeving.
Wel wat gedateerd, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.
Bezig met laden
relaxte sfeer
--
ruimte en gemak
kast in ouderslaapkamer is te groot
Bezig met laden
Mooie ruime plekken, lekker terras, mooie ligging, heerlijke douches en mooie omgeving
Had geen huisje
Bezig met laden
De rust, alles goed verzorgd. Mooie omgeving.
prachtige kampeerplek, ruim met voldoende schaduw.
n.v.t.
Bezig met laden
De sfeer op de camping mooie bomen bij het zwembad geeft een tropische uitstraling en dus sfeer. Gezellig en leuk terras waar je lekker kan eten
Ruime chalet
Meng kranen waren moeilijk te mengen
Bezig met laden
We werden blij verrast doordat we in chalet Chapeau mochten verblijven (voelde als upgrade voor de i.p. aan ons toebedachte JOJO). Verder de fijne vertrouwde Paella, BBQ, Pizzatruck, muziek en Pubquiz avonden. Naast de Jeu de boules middagen. Het heerlijke welkome zwembad (op de zeer warme dagen). Fijne bar/restaurant. Nog steeds schappelijke prijzen. Kortom we hebben ons weer prima vermaakt en onze rust kunnen pakken. Ga zo door. Al met al complimenten # Chapeau 😉
Hier en daar wat opknapzaken misschien, inherent aan al wat langere bestaan van camping. Maar het terrein ligt er verzorgt bij qua vegetatie. Soms aan bar wat vertraging doordat niet iedereen even bekwaam is, maar ach....het is ook vakantie. Dus trancilo is ook wel oké. Aanbod van drank/eten is ! Echter in het winkeltje (zeker de ltste wk) in de koeling geen (aangevuld) aanbod meer van flessen frisdrank, toetjes, boter e.d. Dat was jammer. Tot slot viel ons op dat er steeds meer honden(met eigenaren😉)waren. Helaas lang niet altijd aangelijnd of bekwaam in omgang, denk aan blaf overlast.
Chapeau is een heel fijn chalet (van particulier). Schoon en heel compleet. En ook in heel goede staat.
Helaas had het huisje schuin achter# Champagne# een vrij luidruchtige airco, waardoor we in de nacht niet met open raam konden slapen (in de zeer warme nachten).
Bezig met laden
Zowel qua kampeer -als naturisme ervaring beiden zeer aangenaam!! Pareltje die je eigenlijk niet wil delen 🤩
Ruim opgezette camping met veel schaduw en een gezellig restaurant en heerlijk zwembad!
Bezig met laden
Bezig met laden