Castel Camping Château de L'Epervière
Frankrijk, Saône-et-Loire, Gigny-Sur-Saône Bekijk op de kaart 2460 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (2460)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieWe hebben weer heerlijk genoten van het verblijven bij jullie.
Geen opmerkingen
Prachtige plek; zon en schaduw en een verharde plek voor de caravan en auto.
Veel wisselingen door mensen die 1 nacht blijven. Soms erg vroeg (voor 6 u.) wakker doordat deze mensen weer vroeg verder gingen. Snap dat jullie daar niets tegen kunnen doen.
Bezig met laden
Tijdens de hittegolf na 2 nachten op onze vraag een plaatsje met meer schaduw gekregen. Dank voor de flexibiliteit.
Meneer van het winkeltje is niet het land van de glimlach 🤔. Had misschien ook last van de warmte 😉
De grote van de plaatsen en de 10A
Alles was leuk
Bezig met laden
Mooie grote standplaats, veel groen, mooi uitzicht.
WiFi op hele terrein
Mooie grote plek met stroom en water
Afvalcontainers vaker legen. Waren helemaal vol
Bezig met laden
Rust, onthaasten, een geweldige locatie. Heerlijk gegeten in het restaurant. Is iedere keer weer een feest als we er zijn. Prachtig onderhouden groen.
Heerlijke plek met prachtig uitzicht
Bezig met laden
Ruime plekken in een mooie natuurlijke omgeving
Kasteel zelf mag opgeknapt. Ligt veel verder van de snelweg dan aangegeven. Veel verschil in grootte, ligging en ondergrond van de percelen. Restaurant veel te duur.
Sommige plekken zeer ruim tot wel 250m2.
Sommige plekken op kiezel en met zeer weinig privacy.
Bezig met laden
Het park en staanplaatsen blijven mooi en aantrekkelijk. Goede sanitaire voorziening
Veel ratten bij het water en de staanplaatsen aan het water.Camper staanplaatsen meer waterpas maken. Afhaal pizza is duur en zeer slecht gemaakt.
Grote fijne staanplaats,leuke ligging
Receptie personeel, niet vriendelijk.10 Amp maar kon de airco niet aanzetten want dan sprong de hoofdzekering er uit bij een groep staanplaatsen.Probleem was niet op te lossen.Lag niet aan persoonlijk gebruik.Bij andere campings met 6 Amp was er geen probleem.Grote fijne staanplaats,weinig beschutting tegen de zon.
Bezig met laden
Mooie en bijzondere plek
S avonds meer licht op camping
Mooie en ruime plek netjes onderhouden en camper stond prima recht
Weinig in de omgeving
Bezig met laden
De goed onderhouden en omvang van de kampeerplek.
We zijn zowel in de winkel maar zeker in het restaurant zeer onvriendelijk behandeld. Reden om nooit meer terug te gaan en zeker bij niemand aan te bevelen
Prima plek
Bezig met laden
Mooie plek en heerlijk gegeten in restaurant met leuke medewerkers. Fijn contact voor die tijd en bij aankomst
Mooie ruime plaatsen
Bezig met laden
prachtig terrein, goed onderhouden. Grote kampeerplaatsen.
extra sanitair ruimte achterop de camping en extra zwembad. je moet ver lopen naar alles als je achteraan staat. Sommige plekken wat vlakker maken. (we hadden echt een hobbelige plaats) bomen goed onderhouden. (vielen veel takken hard naar beneden), enkele kleine deukjes opgelopen. Restaurant meer toegankelijk maken voor de "normale" vakantieganger. Een schaduw terras om te eten waar je hond mee mag zou prettig zijn.
staanplaats prima
dit keer een oneffen plaats, veel hobbels, gaten. Er lagen veel takken en vielen ook veel takken uit de bomen. En heel ver weg van alles.
Bezig met laden
Heerlijk rustig en camping heel schoon
Ruime plek en mooi onderhouden
Bezig met laden
Rustig, even zwemmen, drankje op een eenvoudig terras en ruime plaatsen!
Zeer ruim en schoon.
Bezig met laden
Vriendelijk personeel bij wijziging standplaats
Geen
Plek met voorzieningen
Volop in de zon, weinig schaduw
Bezig met laden
Mooie grote goed voorziene plaatsen
Zie boven
Bezig met laden
Ruime kampeerplaats, groen gras, pad voor de caravan, prima sanitair, winkeltje met voldoende keus, fijn restaurant. Eigen wijn. Probleemloze omzetting van aankomstdatum toen bleek dat deze door de harde wind niet gehaald zou worden.
Wifi op de camping, in plaats van alleen in de bar, zou prettig zijn.
Zie verblijf. Wateraansluiting zeer prettig.
Bezig met laden
Kasteeltje en omgeving
Prima ruime plek
Bezig met laden
Zeer netjes erg ruim en gaaf om keer gedaan te hebben
Allemaal Eer goed we erg opletten met levelen kan nog al scheef staan en echt blokken nodig hebben
Miste eigenlijk beetje muziek hier en daar bv zwembad binnenplein en of wc gebouw
Bezig met laden
De grootte van de plaats Het sanitair
Zie boven
Bezig met laden
Wat een prachtige camping. In alles top. Zuiver ruim van opzet. Vriendelijk personeel.
Prachtig
Bezig met laden
We hebben genoten mooi weer fijne mensen vriendelijk personeel kortweg geweldig goed verzorgd bedankt.
Alles goed
Bezig met laden
Bezig met laden