Camping Seasonova Saint Michel
Frankrijk, Manche, Courtils Bekijk op de kaart 971 klantenbeoordelingen Informatie over de camping
Gedetailleerde opmerkingen over de camping
Beoordelingen (971)
Beoordelingen die niet ouder zijn dan drie jaar en een controle hebben ondergaan. Meer informatieDe muziek in het toilet gebouw.
Heb ik niet.
Ik was er met onze camper.
Dat er ‘s-avonds kraampjes waren met streek producten.
Bezig met laden
Nette plek voor caravan
Bij de uitrit een spiegel plaatsen om goed te zien of er geen verkeer komt.
Nette plek
Geen venerkingen
Bezig met laden
Mooie camping op fietsafstand van Mont Saint Michel
Mooie camping met ruime plekken die goed met de caravan bereikbaar waren.Waterpunt in de buurt. Aardig ontvangt bij de receptie in goed engels. Voldoende sanitaire ruimtes Goede wifi.
Onderhoud matig. Waterputten waren verstopt en dat werd niet opgelost na melding. Alle douchkranen lekten en sanitair/wc's werden matig gepoetst. Veel duiven en veel duivenpoep op de caravan.
Bezig met laden
Royale plekken, schoon sanitair. Mooie wasmachines en droger. Heel vriendelijk personeel bij de balie. Keurig zwembad en heerlijke broodjes elke ochtend.
Het water was veel te koud om mee af te wassen. Zelf water gekookt en bij de caravan de afwas gedaan. Onze stroomkabel was te kort, maar gelukkig mochten we andere staplek nemen.
We waren met eigen caravan.
Aanrader voor zowel ouderen als gezinnen. Er was voldoende speelruimte om te voetballen en ook een kleine kinderboerderij achterop het veld.
Bezig met laden
Tijdens een bezoek aan de streek rond de Mont Saint Michel een paar dagen op Seasonova gestaan. Ontvangst was prima, en de vrijheid om zelf een plaats te zoeken ook. Plaatsen zijn ruim met mooie heggen maar bieden weinig beschutting tegen het slechte weer wat wij haddden.
Mogelijke verbeteringen zijn: het terugplaatsen van de wc-brillen, muziek in het sanitair mag wat minder luid, aangeven dat de douches gesloten zijn in plaats van een plantenbak voor de deur. Verder ben ik er drie nachten geweest en heb vier keer proberen te douchen maar niet één keer heb ik warm water gehad. Verder zou het plaatsen van een hoge toiletpot in het invalidensanitair het een stuk toegankelijker maken. Bij de stortplaats voor de toiltetcontainers zit een kraan voor drinkwater voor campers maar die komt ongetwijfeld in contact met de containers. Erg onhygiënisch.
Goede ruime plek, houd er wel rekening mee dat je vrij ver van de electriciteitskastjes af kan zitten. een lang snoer is erg handig.
Het feit dat we eigenlijk niet konden douchen vond ik het meest vervelen en de uit gesprekken bleek dat het de mensen om ons heen ook stoorde.
Bezig met laden
Het camping aanzien, sanitair, helaas geen wc brillen, maar schoon en verzorgd! Niets op aan te merken. En we zouden er zeker weer gaan staan als we in de buurt zouden zijn!
Warme douche, het water was koud tot een beetje lauw. Afvoerputten bij de waterpunten waren verstopt. Grootste ergernis, waren de duiven ( vliegende ratten) veel te veel en ze poepen werkelijk alles er onder, hier mag echt serieus wat aan gedaan worden!
Heb ik vermeld
Van de plek nog de stroom punten, niet in het midden maar aan de sta kant, ben niet zo gecharmeerd als er over de stroomkabel gereden wordt. En de plekken mogen wel vlakker.
Bezig met laden
Fijne camping op een prachtige locatie, met nette voorzieningen en vriendelijk personeel. Ons verblijf is erg goed bevallen. Er was vooraf nog wat onduidelijkheid over de borgreservering op de kaart, maar dit is uiteindelijk netjes opgepakt en opgelost door het team. Al met al een prettig verblijf en zeker een aanrader.
mooie faciliteit praktisch en handig
Bezig met laden
Nette camping
Ruime plaats
Bezig met laden
leuke gezellige camping
veldje was oke
Bezig met laden
Camping was slecht onderhouden
Sanitair verouderd en slecht gepoetst. Dierenverblijf te klein.
De omgeving
Plaatsen lagen vol met takken van t snoeien. Ze waren ook erg scheef. Waterplaatsen minimaal.
Bezig met laden
omgeving is schitterend
Sanitair verouderd slecht schoon gemaakt
Plekken erg scheef
Bezig met laden
De locatie vlakbij Mont Saint Michel
Camping en Chalets worden slecht onderhouden
Overdekt terras bij Chalet. Kinderboerderij met diverse dieren.
De deurtjes van de keuken hingen allemaal scheef, laminaat van aanrechtblad was stuk. Tafel zat een gat in. Ventilatie maakte lawaai. Geen waterkoker aanwezig. Deur naar de Douche sloot niet. Kachel was helemaal verroest. Alleen een picknick tafel op het terras, geen stoelen met een losse tafel waar je relaxed aan kon zitten. Het groen op de camping wordt slecht verzorgd. Slecht brood, iets wat we nog nooit eerder op een France camping gehad hebben.
Hello Marcel, Thank you for taking the time to write a comment. We are sorry that your stay was not up to your expectations, we will make sure that everything is in order and repaired. We hope to welcome you again soon. Pauline
Bezig met laden
Alle voorzieningen dichtbij
Prima
Hello Sonja, Thank you for taking the time to write a comment. We are happy that you liked your stay with us and hope to welcome you again soon. Pauline
Bezig met laden
Inrichting camping is oké, aardig personeel
Ruime plaats, goede prijs/kwaliteit verhouding
Veel duiven die niet ondersteboven vlogen.
Bezig met laden
Een leuke camping met fijn personeel schone douches en sanitair in 1 woord perfect
Geen
Goede plek
Bezig met laden
Goede lokatie, goede broodservice. Mooie ruime lichte plekken. Restaurant slecht, bier wel oké. Douches werden zeer slecht schoongemaakt.
Sanitair beter onderhouden. Maak een beter en smaakvoller menukaart. Doe 3 goede dingen op de kaart.
Mooie plek
Douche restaurant
Bezig met laden
We kwamen hier omdat we hier last minute terecht konden voor een paar dagen. Er is veel verloop en altijd wel wat vrij. De omgeving is ook niet bijzonder, maar er is wel heel veel te bezoeken: de Mont, St Malo, Cancales, Dinan etc.
De camping zelf is niet bijzonder, redelijke percelen, veel met wat schaduw, redelijk sanitair (geen wc-brillen maar voldoende schoon). Zwembad en restaurant hebben we niet gebruikt. Wat speelgelegenheid en een geitenkampje voor de kleintjes.
Receptie en restaurant was allemaal wat gedateerd, maar niet vervallen.
Bezig met laden
Rustige nette camping met een leuke kinderboerderij en wat sportmogelijkheden
Zwembad en ligbedjes zijn wat verouderd.
Zeer nette huisjes met prima schaduw keukenvoorzieningen en terras.
Accomodatie is prima voor 2-4 personen, maar is erg te krap om met 6e te zitten. Wij waren met 2, en waren blij met de extra kamertjes voor kleding en omkleden. De badkamers zijn wel erg dicht waardoor schimmelvorming en/of schimmellucht niet weg kan.
Bezig met laden
Mooie plaatsen, schaduwrijk, leuke kinderboerderij
Toiletbrillen plaatsen als prio 1. Heel vervelend. Daarnaast moet divers onderhoud aan tuinen en schilderwerk gedaan
Goeie ruime plek
Bezig met laden
mooie omgeving
we kregen een plek die vreselijk stond naar riool. Dit lag ook open. We hebben er voor gekozen om met degene met wie we samen waren bij hun op het plekje te gaan staan.
eigen vouwwagen
slechte plek
Bezig met laden
Bezig met laden